Skocz do zawartości

[piasta] wymiana


TocaS

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Żywotność na pewno dużo większa, jeśli chodzi o pracę, zauważalnie szybsze zazębianie bembenka.

Tylko, że ta pierwsza piasta ma 36 otworów , a druga 24 ??? - nie słyszałem o takiej 340 !

Napisano

Żywotność na pewno dużo większa, jeśli chodzi o pracę, zauważalnie szybsze zazębianie bembenka.

 

dziękuję o taką odpowiedz mi chodziło.

 

 

a wytrzymałość pod wagę rowerzysty ?? 90 kg

 

cena na allegro w ogóle dobra ??

Napisano

Lol, masz piaste na os 10mm, a chcesz zamienic na piaste ze zwykla oska? Nie czaje...

Zostaw tego BOPa w spokoju :)

 

W swoim masz na 36 szprych a zmieniasz na 24, wiec stracisz i to bardzo na sztywnosc tylnego kola...

 

BEZSENSU!!!

Napisano

90 kg. z palcem w ...

Cena dobra.

Tylko ile tych szprych ? bo nie znam wersji z mniej niz 32 na tył .

Artro

Zaprawdę, nie wiesz o czym piszesz, zastanów się nad sobą :down:

Napisano

BEZSENSU!!!

DT Swiss mówi samo za siebie.

 

 

Będzie nowa obręcz Mavica. Szprych jeszcze nie wybrałem, a zaś myślę nad lekkim kołem dlatego 24 sprzychy.

 

 

Tylko ile tych szprych ? bo nie znam wersji z mniej niz 32 na tył .

 

 

Ta na allegro jest pod 24...

Napisano

To nie jest piasta do lekkich zastosowań, ani lekkich kółek, więc 24 szprychy mocno dziwią :down:

 

Na zdjęciach jest 12 otworów na stronę.

Napisano

Szczerzę to teraz się zastanawiam nad ilością szprych czy 24, 28 czy 32 dla świętego spokoju, bowiem no nie jeźdzę aż tak ostro, nie mniej czasami lubie może jednak katowac rower w xc.

Napisano

Nie wiem, waże jakieś 85 kg. i dla świętego spokoju zaplotłem wszystkie swoje kółka na 32 szprychach, a 28 to było by dla mnie minimum.

Napisano

90 kg. z palcem w ...

Cena dobra.

Tylko ile tych szprych ? bo nie znam wersji z mniej niz 32 na tył .

Artro

Zaprawdę, nie wiesz o czym piszesz, zastanów się nad sobą :huh:

 

Zaprawde zastanowilem sie nad soba i wiem, ze przesiadka z 32 na 24 nie wrozy wiekszej sztywnosci kola czyz nie? :huh:

A teraz Ty zastanow sie nad soba, i powiedz mi czy fakt, iz Ty nie znasz wersji na 24 szprychy oznacza ze ten model z taka iloscia szprych nie istnieje? ;)

 

To nie jest piasta do lekkich zastosowań, ani lekkich kółek, więc 24 szprychy mocno dziwią ;)

 

To mowi samo przez sie... Wszak i piasta BOPa do delikatnego uzycia nie sluzy...

Skoro jak sam powiedziales

To nie jest piasta do lekkich zastosowań, ani lekkich kółek(...)

to jaki jest sens zamieniac na 24 szprychy, wszak waga nie ma znaczenia, natomiast autor wspominal o wytrzymalosci.

 

W tej cenie kolega moglby sie pokusic na komplet absolutnie niezniszczalnych Onyxow.

 

I slowo od autora:

Rulez nie zakladaj, ze jestes wszechwiedzacy, a wszyscy wokol Ciebie to totalni debile :P

Wyjatek stanowi sytuacja, gdzie bylbys w rzadzie RP, wtedy faktyczne wszyscy wokol Ciebie byliby debilami :down:

Kazdy ma prawo do pomylki i wlasnego zdania :)

Pozdrawiam!

Napisano
W tej cenie kolega moglby sie pokusic na komplet absolutnie niezniszczalnych Onyxow.

No i jednak bezmyślnie walisz na oślep porównując piaste DT 340 z Onyx-ami w któtych po pierwsze jest inne sprzeęgło (żeby docenić róznicę pracy sprzęgła Hugi, trzeba na nim pojeździć), po drugie obudowa przy otworach szprych potrafiła pęknąć po trzecie potrafiła pęknąć obudowa łożysk :down: trzeba mieć trochę wiedzy, żeby się produkować.

Po czwarte, gdybyś umiał czytać, to zauważył byś, że nie polecałem tej piasty w wersji na 24 szprychy.

Napisano

Nie wiem jak to o końca też interpretować, ale widziałem dziś Kone Strinky Air, jak dla mnie rower do bardzo ostrych zastosowań (freeride) a mimo wszystko stajna kony założyła mavici crossmaxy sxy z piastami mavica na 24 szprychy.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...