Sol Napisano 31 Sierpnia 2009 Napisano 31 Sierpnia 2009 Niedawno zmieniłem kierownicę z risera na prostą. Z mojego punktu widzenia jest to zmiana na spory plus, ale nadgarstki wołają jednak czasem o litość. Podjąłem więc decyzję o instalacji rogów, najchętniej kompozytowych. Najbardziej interesuje mnie ten model http://allegro.pl/item720397704_nowe_rogi_pro_xcr_bart_brentjens_carbon.html Nie wiem tylko czy podana waga dotyczy kompletu, czy jednego rogu. Czy ktoś z Was miał z nimi do czynienia i mógłby odpowiedzieć na to pytanie? Dla jasności - w sklepie nie wiedzą. Alternatywą jest http://www.bike-on.pl/product.php?id=1723&id_categories=40&namek=rogi_Accent_Race_Carbon O wyrobach Accenta krążą jednak różne opinie. Stąd pytanie czy ktoś z użytkowników ma ten model i mógłby się podzielić doświadczeniami. Chętnie też powitam jakieś inne propozycje.
creative1989 Napisano 31 Sierpnia 2009 Napisano 31 Sierpnia 2009 Waga dotyczy kompletu. Na pewno chcesz kupować te rogi. IMO lepiej http://allegro.pl/it..._wyprzedaz.html albo ew. http://allegro.pl/it...g_5_kolory.html
foly Napisano 31 Sierpnia 2009 Napisano 31 Sierpnia 2009 Jezeli nie zalezy Ci bardzo na super lekkich to ja polecam zwykle rogi zooma. Kupilem je bo jako nieliczne sa pochylone do srodka dlatego przy kierownicy nawet gietej nie odstaja na zewnatrz Dalem za nie w Go Sporcie 29 zl Sa ladnie wyprofilowane na palce i nawet z korkami. Rogi sa aluminiowe.
Sol Napisano 31 Sierpnia 2009 Autor Napisano 31 Sierpnia 2009 Mam dość konkretną dłoń, więc rozmiar 110 mm i więcej jest optymalny. Boplight raczej odpada, tym bardziej że jest biały, a rower nie bardzo . Z resztą sam zobacz http://www.forumrowerowe.org/index.php?app=gallery&module=images§ion=viewimage&img=1394 O KCNC myślałem poważnie, ale zastanawia mnie umiejscowienie śruby - mam wrażenie, że w razie dzwonu może zabrać trochę skóry z kolana czy czegoś tam jeszcze. No i ten złoty kolor, chociaż domyślam się, że nie będzie problemu z domówieniem czarnych albo alu. Waga nie jest jakimś szczególnym priorytetem. Owszem, zależy mi na lekkich częściach, ale nie najlżejszych. Bardziej chodzi o dopasowanie do dłoni, no i jakby nie patrzeć wygląd. P.S. Carbon jest priorytetem z uwagi na kierę (również carbon). Poza tym on naprawdę działa jeżeli chodzi o poprawę komfortu, a na tym mi też zależy.
foly Napisano 31 Sierpnia 2009 Napisano 31 Sierpnia 2009 tu sa np http://bikeserwis.pl/?iProduct=96&p=productsMore&sName=rogi-zoom-105-mm--czarne-mat ja wole reszte kasy zainwestowac w pokrowce czy np smary niz 3 razy wiecej placic za rogi. //edit aha teraz widze ze piszesz o carbonie no to raczej carbon to nie jest
mlodyasg Napisano 31 Sierpnia 2009 Napisano 31 Sierpnia 2009 Tak samo jak mój przedmówca polecam alu boplighta lub accent airplane, sam używam w moich rowerach boplightów białych i czarnych airplane i mogę powiedzieć, że wykonane są prawie tak samo a waga jest bardzo podobna. Z kompozytowymi rogami dałbym sobie spokój, no chyba, że interesuje Cię koniecznie karbon dla wyglądu. EDIT jako przedmówcę chodziło mi creative1989
Sol Napisano 31 Sierpnia 2009 Autor Napisano 31 Sierpnia 2009 Dzięki za sugestie. Moda poproszę o przeniesienie tematu, bo widzę że zacząłem go w złym dziale.
Mod Team Odi Napisano 31 Sierpnia 2009 Mod Team Napisano 31 Sierpnia 2009 Jeśli choć trochę zależy Ci na wyglądzie to karbonowe rogi bym odpuścił. Rower często kładzie się na ziemi, opiera o ściany, rogi często są narażone na uderzenia itp. Pomyśl jak będą wyglądały po jakimś czasie.
Sol Napisano 31 Sierpnia 2009 Autor Napisano 31 Sierpnia 2009 Nie, ja nie z tych . Inaczej - zależy mi na wyglądzie, ale wyłącznie w sensie jakiejś jednorodności stylistycznej. M.in. dlatego nie jeżdżę na, dajmy na to, srebrnej sztycy i białych oponach. Roweru nie oszczędzam i nie jest dla mnie żadną tragedią, że się tu i tam wydrapie. Natomiast rogi z kompozytu dlatego, że (i) podobają mi się (ii) jestem naprawdę pozytywnie zaskoczony przejściem z aluminiowej kiery i sztycy na carbon. Chcę to też powtórzyć z rogami.
1415chris Napisano 31 Sierpnia 2009 Napisano 31 Sierpnia 2009 jestem naprawdę pozytywnie zaskoczony przejściem z aluminiowej kiery i sztycy na carbon. Chcę to też powtórzyć z rogami Jak stosowanie carbonu w w/w czesciach ma jakies uzasadnienie np sztywnosc, tlumienie drgan, to przy rogach zupelnie mija sie z celem, nic nie zyskujesz oprocz dodatkowej wagi. Nie wspomne ze zupelnie mi sie to nie podoba ale to tylko ja, chociaz gdyby bylo lzej od alu to zapewne myslalbym inaczej O KCNC myślałem poważnie, ale zastanawia mnie umiejscowienie śruby - mam wrażenie, że w razie dzwonu może zabrać trochę skóry z kolana czy czegoś tam jeszcze. No i ten złoty kolor, chociaż domyślam się, że nie będzie problemu z domówieniem czarnych albo alu Domysly troche na wyrost, jakos mi jeszcze te sruby niczego nie 'zabraly' sruby sa juz alu ze zlotym trzeba sie pogodzic.
Sol Napisano 31 Sierpnia 2009 Autor Napisano 31 Sierpnia 2009 Ad. 1 Być może, ale tak już mam, że lubię do wszystkiego podchodzić empirycznie . Natomiast wygląd to kwestia gustu, dlatego właśnie o KCNC myślę w ostatniej kolejności. Tak naprawdę temat karbonowych rogów zacząłem od http://www.eastonbike.com/PRODUCTS/BARS/09/bar_ends_ec90_%2709.html i te uważam za wizualnie najlepsze. Są jednak stosunkowo małe, a przy tym mocno wyprofilowane, co mogłoby się okazać totalnym niewypałem. Za dużo kosztują by ryzykować. Ad. 2 Również być może. Pytanie tylko czy zaliczyłeś jakiś konkretniejszy OTB? Mnie np. dopadł pech i zdarza mi się to regularnie raz w miesiącu. Bark już ledwie zipie, a nie chciałbym do niego dokładać skóry .
1415chris Napisano 31 Sierpnia 2009 Napisano 31 Sierpnia 2009 Jak juz bedziesz montowal jakiekolwiek rogi i nie tylko na carbonowej kierze to niedokrecasz tego wszystkiego jak na alu. Efekt 4-5Nm wystarczajacy zeby trzymac rogi na miejscu a w razie gleby pozwolic im obrocic sie. To dziala
serav Napisano 16 Września 2009 Napisano 16 Września 2009 Miałem zamocowane rogi średnie lekko zagięte na końcach ( lub może to były długie), chciałem sobie polepszyć i zamocowałem krótkie Giant'a. Zrobiłem dzisiaj 60km i po asfalcie i odradzę każdemu tego typu wynalazki. Zmiana położenia ręki żadna, po prostu jeden wielki koszmar. Więc zostają albo średnie albo długie do dłuższych wypadów.
Sol Napisano 16 Września 2009 Autor Napisano 16 Września 2009 Dokładnie z tych względów zdecydowałem się jednak na Pro. Dojechały niedawno, świetnie leżą w dłoni na "sucho" i robią spore wrażenie pod względem jakości wykonania. Jutro montaż i zobaczymy czy optymizm się utrzyma .
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.