W związku z tym że jestem laikiem w wieku lat 22 , proszę o przymknięcie oka na pewne pytania przeze mnie zadawane.
Na forum pojawiłem się pierwszy raz przez przypadek a mam parę pytań.
Zacznę od tego że miałem kiedyś mały wypadek rowerowy wskutek czego połamałem w swoim rowerze ( typu Y ) niemal wszystko.
Ostała się tylko kierownica , przerzutki , rama i siodełko , reszta uległa destrukcji (tak to jest kiedy ktoś wyjeżdża z ostrego zakrętu przy dużej szybkości nie znając wcześniej trasy na której stoi głaz).
Na dobrą sprawę nie jeżdżę po wypadku kilka lat (będzie ze 4) , w stodole u znajomego leży moja stara dobra ALUMINIOWA rama wspomnianego TYPU "Y" z amortyzatorem w środku.
Na bazie tejże ramy chcę złożyć rower od podstaw.Ma to być rower wyczynowy , stworzony do: "niebezpiecznych przygód leśnych w których rower nie oprze się wystającemu głazowi".
Zasadnicze pytania brzmią:
- Czy ta rama nadaje do takiej jazdy ?
- Czy do tego typu ramy można zastosować amortyzator o skoku 160 mm
(mowa o amortyzatorze STORM SUPER TA) w jego opisie dopisane jest że nadają się do niego tylko hamulce tarczowe POST MOUNT (bardzo proszę o wydanie opinii na ich temat)
- Czy do takiego typu zjazdów nadają się wsporniki kierownicy z regulowanym kątem nachylenia ? (nie wiem czy ceną tej regulacji nie jest mniejsza trwałość materiału)
To na razie tyle , ponieważ może okazać się że łączenie sprzętu o którym mówię to totalne sci-fi.
Pytanie
Gość Marcin
Witam.
W związku z tym że jestem laikiem w wieku lat 22 , proszę o przymknięcie oka na pewne pytania przeze mnie zadawane.
Na forum pojawiłem się pierwszy raz przez przypadek a mam parę pytań.
Zacznę od tego że miałem kiedyś mały wypadek rowerowy wskutek czego połamałem w swoim rowerze ( typu Y ) niemal wszystko.
Ostała się tylko kierownica , przerzutki , rama i siodełko , reszta uległa destrukcji (tak to jest kiedy ktoś wyjeżdża z ostrego zakrętu przy dużej szybkości nie znając wcześniej trasy na której stoi głaz).
Na dobrą sprawę nie jeżdżę po wypadku kilka lat (będzie ze 4) , w stodole u znajomego leży moja stara dobra ALUMINIOWA rama wspomnianego TYPU "Y" z amortyzatorem w środku.
Na bazie tejże ramy chcę złożyć rower od podstaw.Ma to być rower wyczynowy , stworzony do: "niebezpiecznych przygód leśnych w których rower nie oprze się wystającemu głazowi".
Zasadnicze pytania brzmią:
- Czy ta rama nadaje do takiej jazdy ?
- Czy do tego typu ramy można zastosować amortyzator o skoku 160 mm
(mowa o amortyzatorze STORM SUPER TA) w jego opisie dopisane jest że nadają się do niego tylko hamulce tarczowe POST MOUNT (bardzo proszę o wydanie opinii na ich temat)
- Czy do takiego typu zjazdów nadają się wsporniki kierownicy z regulowanym kątem nachylenia ? (nie wiem czy ceną tej regulacji nie jest mniejsza trwałość materiału)
To na razie tyle , ponieważ może okazać się że łączenie sprzętu o którym mówię to totalne sci-fi.
Za odpowiedzi Dziękuję!
3 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.