pharoah Napisano 24 Sierpnia 2009 Napisano 24 Sierpnia 2009 Witam szanowne Koleżanki i Kolegów, Od niedawna posiadam profil na forum, choć zawartej w nim wiedzy przyglądam się z zainteresowaniem wielkim od długiego już czasu. Zatem aby obowiązującej formie stało się zadość chciałem się przywitać gromkim Dzień Dobry, swojskim Witojcież, czy alpejskim Grus Gott. Nazywam się Tom i jeżdżę od lat 25. Więcej nałogów nie mam. Zbieg okoliczności, któremu nieco pomogłem, spowodował, że pozbawiłem sie roweru, który mi dzielnie służył lat wiele. Epizod ów miał mnie zmotywować do zakupu/zdobycia/złożenia nowego roweru. I tu stanąłem na rozdrożu - zachęcon prezentowanymi rowerami złożonymi przez kolegów dostałem ślinotoku. Na Fulla. Lewych rąk raczej nie mam, wydaje mi się, że już umiem powstrzymać paluchy przed wkładaniem ich w mechanizmy, kórych budowy nie znam. Jednak pojawiły się wątpliwości mnogie. Po wielu frasunkach stwierdziłem, że chyba jednak sobie złożę rower. Przyznaję, że finalnie podjęciu decyzji dopomógł rzut monetą specjalnie spreparowaną (obie strony to reszki). Stąd też mam wiele wątpliwośći, które chciałbym sukcesywnie rozwiewać. Mam nadzieję, że nie zrazi Was mój słowotok - choć, aby nie nadwyrężać cierpliwości czytających przechodzę do sedna. Ważę 81kg i jest to moje maksimum. 184cm wzrostu. Użyłem kalkulatorka ze strony: kalkulator bikera do określenia czy mam problem z geometrią czy też mieszczę się w siatce centylowej . Po wykonaniu obliczeń dostałem coś takiego (mam nadzieję, że będzie to czytelne). XC All Mountain Fit Gravity Fit Standover Height Range 31.8 - 32.5 inches 31.8 - 32.5 inches 31.8 - 32.5 inches Virtual Top Tube Length 24.5 - 24.9 inches 24.0 - 24.4 inches 23.8 - 24.2 inches Stem Length 10.2 - 11.8 cm 7.7 - 10.1 cm 4.2 - 7.6 cm BB-Saddle Position 77.2 - 78.7cm 72.7 - 78.7 cm N/A Saddle-Handlebar 56.1 - 57.7 cm 54.2 - 56.0 cm N/A Później jeszcze dostałem opis poszczególnych parametrów. Interesuje mnie rubryka All Mountain, jako, że chcę złoż