Cambell Napisano 24 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2009 Cześć, postaram się żeby mój pierwszy post był dobrze złożony A więc posiadam rowerek kross hexagon v2. Amortyzator który jest w nim zamontowany(HL Corp BRAVO-375) jest okropnie twardy, i chcę go wymienić na coś miększego. Rower służy mi do śmigania po lesie i mieście.Na amortyzator mogę przeznaczyć 220zł.Ważę 84 Kg. Nie znam się kompletnie na amortyzatorach więc proszę was o pomoc. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pichu Napisano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2009 Za tę kwotę nic innego nie przychodzi mi do głowy: http://www.allegro.pl/item717376071_suntour_xcr_2009_gratis_stery_siodlo_lub_okular.html Ale niestety szału nie robi to najniższa wersja XCR z tłumieniem ciernym, czyli bez szału. Ale powinieneś odczuć jakąś różnicę. Z drugiej strony ja dozbierałbym do najtańszego raidona powietrznego. Można go kupić w promocji w jednym ze sklepów za 399zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtasin Napisano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2009 W przypadku tego Krossa musisz szukać widelca z jednocalową sterówką i skoku około 75 mm (żeby nie zmieniać zbytnio jego geometrii). Na placu boju pozostają chyba tylko SR Suntour XCT i XCM - oba były robione ze skokiem 80mm i sterówką na 1 cal. Przy skoku 100 mm wybór jest trochę szerszy, ale też niepowalający - dochodzą do tego produkty RST i Spinner (np OS Grind). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cambell Napisano 25 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2009 hmmm a gdybym miał na wydanie 250zł-300 wtedy są większe możliwości kupna czegoś choć ciut lepszego? bo 400 zł to jednak za dużo jak dla mnie. czyli w grę wchodzą tylko ze skokiem 80mm bo 100mm już bardzo zmienią geometrię ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...