Skocz do zawartości

[Rower]Skladak na ramie Kross A2

jawor121

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Siema,

mialem kupić rower już sporo czasu temu ale nie mialem kasy wystarczająco pieniędzy.Teraz jest lepiej i trochę kasy wpadlo,będzie jeszcze trochę także powinienem być w stanie coś fajnego zmajstrować.Jako rame wybralem Krossa A2;dość tania i wydaje się porządna.Takie coś wymyślilem ale potrzebuję pomocy z wyborem niektórych części:

Rama:Kross A2

Amor:Polowanie na jakiś używany lub Dart3

Hamulce:Avid BB5

Kaseta:Shimano Deore Hg61

Przerzutka tyl:Shimano Deore M531

Przerzutka przód:Shimano Deore M531

Korba:Shimano Deore M531

To wymyślilem samemu,nie wiem czy dobrze ale chyba nie aż tak najgorzej.Co do reszty;to nie mam zbytnio pomyslów no i nie znam się aż tak dobrze.Będę jeździl w zasadzie wszędzie,choć większość czasu jednak w mieście.Chcial bym lamaną kierownicę;tak jeździ mi sie wygodniej.

Pozdrawiam

Napisano

Siemka

Myślę, że lepiej zainwestować w bardzo dobre hamulce v-brake np. avid sd7 których sam używam.

Następną rzeczą którą bym zmienił byłaby tylna przerzutka na SLX, a przednią na LX, gdyż różnica w cenie niewielka, a wytrzymnałość tak.

Powiedz jeszcze ile ważysz to doradzimy Ci jakiego amorka wybrać.

Pozdrawiam

Ubotek

Napisano

Czemu zmienić hamulce na V-ki,hydraulików nie potrzebuję więc chcę kupić raz,a dobrze.Z tego co wyczytalem to Bb5 to jedne z najlepszych mechanicznych tarcz.Ważę 93kg,choć jestem na diecie i pewnie coś zrzucę.Cena tego Slx jest wporzo,więc jeśli warto to mogę zmienić.Co z innymi częściami,kola,opony itp?

Pozdro

Napisano

moze napisz po prostu ile masz kasy na rower, czy masz juz kupione jakies czesci, czy skladanie od 0, przeznaczenie roweru i priorytety uzytkowe

wg mnie deore to tragedia, 0 ergonomii, jakosci, wytrzymalosci...kola za 200zl i do tego przerzutka slx to tez kiepski pomysl, lepiej przerzutke altusa, a lepsze kola...

Napisano