Sławek Napisano 6 Września 2009 Autor Udostępnij Napisano 6 Września 2009 Życzę Ci tylko żeby to Ufo u Ciebie chwile pośmigały, bo chyba najwięcej połamanych w normalnej pracy obręczy na necie które widziąłem to były UFO ;]. I to nawet śmiesznie wzdłóż obręczy. wiesz od czego peka obręcz wzdłuż ? Od za wysokiego cisnienia. Kiedys pompowałem szosowe opony na obręczach x517 citron, przy 6 barach wystrzeliła obręcz i pękła wzdłuż na poł. Teraz pompuje max 2.5bara więc nie powinno byc problemu. Skasowałem obręcz bontragera i nie miałem wyjścia, ufo było jedyną dostępną obręczą na 28 szprych. ZTR olympic 330zł, jak dla mnie na chwile obecna nie osiągalne Dzis stestowałem UFO na maratonie giga, zero rozcentrowania, ani poł milimetra, szok. Nawet sztywność calkiem spoko, mam nadzieje że długo posłuży. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mloody Napisano 19 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2009 Witaj Sławku Napisz proszę jak sprawuję Ci się tarcza Dartmoora z hamplami Avida. Planuję wymienić swoje tarcze Avida na coś lżejszego. Póki co myślę nad Hope Floating. Tarcza współpracowałaby z Ultimatami. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość R3surrection Napisano 19 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2009 podpisuję się pod pytaniem mam elixiry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sławek Napisano 3 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2010 (edytowane) Tarcze sprawują się super. Miałem hope floating i dartmoory lepsze. Waga podobna ale nie ma problemów z luzującymi się nitami i szybkim wycieraniem. Hope'y kosztowały mnie 350zł i przeżyły sezon ( oryginalnie mają 1.61mm grubości a po sezonie miały 1.39). Dartmoory nie wytarły się prawie wcale( niecałe 0.1mm)a okładziny miałem pełnometaliczne w obu przypadkach. Co do roweru to szykują się większe zmiany. Rama będzie carbonowa ale z rocznika 2010 ( ma się rozumieć trek elite 9.9 SSL), planuje zbudować koła około 1350g/komplet. Rower obecnie rozłożony i czeka na nową ramę ( już leci do mnie ). Jak tylko coś się ruszy w temacie zrobię nową rozpiskę i wrzuce na forum. Zmienię też kierownice na coś szerszego z większym wygięciem. Generalnie szykuję maszynę poniżej 9kg i jeżeli tylko uda mi się nabyć wszystko w dobrych cenach to powinno się udać. Będzie też jedno dość nietypowe rozwiązanie jak na MTB, ale o tym później Edytowane 3 Stycznia 2010 przez Sławek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FUNKYKOVAL Napisano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2010 Tarcze sprawują się super. Miałem hope floating i dartmoory lepsze. Waga podobna ale nie ma problemów z luzującymi się nitami i szybkim wycieraniem. Hope'y kosztowały mnie 350zł i przeżyły sezon ( oryginalnie mają 1.61mm grubości a po sezonie miały 1.39). Dartmoory nie wytarły się prawie wcale( niecałe 0.1mm)a okładziny miałem pełnometaliczne w obu przypadkach. Co do roweru to szykują się większe zmiany. Rama będzie carbonowa ale z rocznika 2010 ( ma się rozumieć trek elite 9.9 SSL), planuje zbudować koła około 1350g/komplet. Rower obecnie rozłożony i czeka na nową ramę ( już leci do mnie ). Jak tylko coś się ruszy w temacie zrobię nową rozpiskę i wrzuce na forum. Zmienię też kierownice na coś szerszego z większym wygięciem. Generalnie szykuję maszynę poniżej 9kg i jeżeli tylko uda mi się nabyć wszystko w dobrych cenach to powinno się udać. Będzie też jedno dość nietypowe rozwiązanie jak na MTB, ale o tym później Mam pytanko o namiar na taką ramkę za dobre pieniądze ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sławek Napisano 5 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2010 Mam pytanko o namiar na taką ramkę za dobre pieniądze ? Napisz do mnie na slawekxc@gmail.com , coś poradzimy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sławek Napisano 31 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2010 (edytowane) Rama już jest. Teraz brakuje jeszcze kilku rzeczy, niedługo rower stanie na kołach. Edytowane 31 Stycznia 2010 przez Sławek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
uszolot10 Napisano 1 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2010 Ładna, ale to jest chyba 2009, a pisałeś, że kupujesz model 2010... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sławek Napisano 7 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 7 Lutego 2010 Tak, to jest model 2009 i w dodatku z piwotami, ale cóż, taką tylko mieli. Gołe ramy na 2010 będą, ale nie wiadomo kiedy, oczywiście też będą droższe a różnica tylko w lakierze (piwoty też będą niestety). Konstrukcyjnie to to samo więc wolałem mieć teraz, niż czekać nie wiadomo jak długo tylko na inny kolor lakieru. Niestety mój patent z korbami szosowymi (30z - 42z) nie zadziała w tej ramie, jeszcze się nie poddaje ale na oko przymierzając będzie ciężko. Zysk wagowy będzie również niewielki, więc na razie chyba zostane przy moich korbach slx. Generalnie to brakuje mi jeszcze sztycy (34.0mm ... ) oraz zacisku, reszta już czaka na montaż. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AVIC Napisano 25 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2010 Witam a jaki Trek miałeś wcześniej do nie mogę się tego doczytać u Ciebie, liczysz i ważysz , ważysz i liczysz albo co to wszystko ma Ci dać. Aspirujesz do najlżejszego roweru tutaj czy w klasyfikacji ogólnej w Polsce ? Ja mam ramę Trek 8500 z roku 2008 nową ładną i ciekawą w kolorze , zestawiłem sobie z nią nieco rzeczy bez przesady i wyszło mi ,że waży 9,8 kg. A to chyba niezły wynik, nie jestem maniakiem wagi ,ale to co osiągnąłem jest ciekawe i odpowiedni by w całości mogło przejechać nieco kilometrów bez awarii i innych nie pożądanych rzeczy. Miałem poprzednio Trek 4000 model bardzo rekreacyjny dobrze zestrojony w XT , Syntace , DX ,Schwalbe ...ważył 11,4 kg i miał bardzo szlachetny wygląd i powiem szczerze ,że przyciągał do siebie każdego i ludzie nie wierzyli ,że to jest rama rekreacyjna, że z tymi rzeczami jeździ bez awarii i jakiego kol wiek zadęcia...załączam Ci zdjęcie tego starego roweru. Teraz z drżeniem serca czekam na pierwszy dzień ciepły by się przejechać i zobaczyć jakie są zmiany i jak się sprzęt zachowuje. Pozdrawiam, czekam na wieści od Ciebie, Marek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sławek Napisano 26 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 26 Lutego 2010 Waże i liczę żeby mieć lekki rower, chyba taki jest sens liczenia. Jestem zawodnikiem i tu liczy się każdy gram, dla mnie nie jest celem osiągnięcie odpowiedniej wagi roweru, celem jest osiąganie wyników sportowych na tym rowerze. A sprzęt jest bardzo ważny. Nie interesuje mnie czy będe miał najlżejszy rower na forum, mam inne priorytety w życiu Co do moich poprzednich rowerów było ich naprawdę sporo( shauff, giant sierra, author traction, merida matts speed, giant xtc team, trek 8900, trek 8500, trek elite 9.9ssl 2008 i jeszcze kilka szosówek) i nie każdy z nich był super lekki. Poza tym sprzęt trzeba mieć podobny do swoich rywali, jeśli odstajesz sprzętowo jesteś przegrany już na starcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
outta82 Napisano 4 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2012 Cześć. Po pierwsze bardzo fajnie wyszedł rowerek. Zarówno estetycznie jak i osprzętowo. Co prawda ( ale już o tym pisałeś) koła do wymiany, ale to szczegół. Trochę dołączę się do wojenki estetyka/funkcjonalność. Sam jestem na etapie składania roweru, i choć mógłbym dorwać kilka części taniej które nie pasują estetycznie do mojego zamysłu to tego nie zrobiłem. Wolę poczekać na inna okazję, lub dołożyć kilka PLN żeby jednak wydając grubą kasiorę mieć nie tylko funkcjonalny, ale i " ładny" ( oczywiście według mojego zdania) rower. No cóż, trochę próżności też trzeba zaspokoić. Mimo wszystko, jak najbardziej popieram teorię że o gustach się nie dysktuje, a jak komuś na wyglądzie nie zależy to po prostu mu nie zależy i już. Pozdrawiam i sukcesów na nowym sprzęcie życzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RufusBiker Napisano 14 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2012 Cześć. Po pierwsze bardzo fajnie wyszedł rowerek. Zarówno estetycznie jak i osprzętowo. Co prawda ( ale już o tym pisałeś) koła do wymiany, ale to szczegół. Trochę dołączę się do wojenki estetyka/funkcjonalność. Sam jestem na etapie składania roweru, i choć mógłbym dorwać kilka części taniej które nie pasują estetycznie do mojego zamysłu to tego nie zrobiłem. Wolę poczekać na inna okazję, lub dołożyć kilka PLN żeby jednak wydając grubą kasiorę mieć nie tylko funkcjonalny, ale i " ładny" ( oczywiście według mojego zdania) rower. No cóż, trochę próżności też trzeba zaspokoić. Mimo wszystko, jak najbardziej popieram teorię że o gustach się nie dysktuje, a jak komuś na wyglądzie nie zależy to po prostu mu nie zależy i już. Pozdrawiam i sukcesów na nowym sprzęcie życzę. archeolog się znalazł :0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.