goralka Napisano 22 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2009 Po pierwsze proszę o wyrozumiałość, nie znam się na tym... Po drugie, w czym rzecz: ze względów bezpieczeństwa podczas transportu (a może z głupoty) odkręciłam tylną przerzutkę). I nie potrafię jej teraz przykręcić. Mam Gianta Rincon, i wiem jakie powinno być jej położenie, wystarczy ze zerknę na stronę Gianta. Wiem, że górne i dolne kółko, jak sama nazwa wskazuje, powinny być ustawione pionowo względem siebie, a jedyne położenie w jakim jestem w stanie przykręcić tę przerzutkę (ze względu na małą wystającą śrubkę) powoduje, że kółka są praktycznie w poziomie. Mam nadzieję, że możliwie logicznie to wyjaśniłam. BArdzo proszę o jakąś radę. Poszłabym do serwisu, ale, no właśnie, wyjechałąm za granicę, mieszkam na wsi i nie ma tu w pobliżu żadnego miejsca, w którym mogłabym to załatwić(( a nie chce za bardzo sama kombinować, żeby jeszcze bardziej nie zchrzanić:/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paweu Napisano 22 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2009 Rozumiem, że przerzutka odkręcona jest od haka. http://download.bikeboard.pl/foto2/naprawy_regulacje_15.jpg - foto poglądowe Więc tak najpierw wykręć śrubę regulacyjną (oznaczenie na foto "C") tak żeby nie wystawała z drugiej strony, odciągnij przerzutkę do tyłu i celuj w gwint haka, jak uda się trafić to uda się przykręcić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zgredek Napisano 23 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2009 mam pytanie czy zmieniacz acera to jest dobry czy nie jaki polecacie do roweru mtb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TocaS Napisano 23 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2009 u mnie szybko złapał luzy, patrz coś na poziomie deore, deore lx/slx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...