Lvcas Napisano 22 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2009 Witam, posiadam amortyzator RST skok:100 , podczas mocniejszego ugięcia - powyżej 1/4 widelca słychać jakby jakieś sprężyny coś tam pracowały. Tak samo dzieje się gdy jadę po kostce brukowej (nierównej) na ulicach w mieście, tak samo słychać sprężyny pracujące albo coś innego. Czyżby amortyzator do wymiany? Proszę o pomoc! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zlyjogurt Napisano 22 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2009 RST ugina ci się do 1/4 skoku na kostce brukowej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miecho87 Napisano 22 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2009 Długość ugięcia na kostce brukowej nie ma związku - podejrzewam że sprężyny obijają się o golenie. Wykręć korki i sprawdź czy w ogóle i jeśli tak to gdzie jest na sprężynach taki jakby plastikowy rękaw - on pomaga pozbyć się tych dźwięków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lvcas Napisano 22 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2009 Długość ugięcia na kostce brukowej nie ma związku - podejrzewam że sprężyny obijają się o golenie. Wykręć korki i sprawdź czy w ogóle i jeśli tak to gdzie jest na sprężynach taki jakby plastikowy rękaw - on pomaga pozbyć się tych dźwięków. Dokładnie ! dźwięk tak jakby się coś obijało. Wykręciłem korki i tam pusto było w środku, ciemno przyświeciłem ale nic z wierzchu tam nie było... możecie dokładniej to opisać co mam zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miecho87 Napisano 23 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2009 A jaki konkretniej model tego RST? Jak wykręciłeś korki i nie ma sprężyn to coś tu nie tak No chyba, że to powietrzny, jakiś trochę wyższy model RST, ale wtedy nie mam pomysłu co miałoby się obijać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lvcas Napisano 23 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2009 Amortyzator to RST gila C4, poniżej załączam zdjęcie amortyzatora zrobione przed chwilą Sorry za jakość ale było robione telefonem i w ciemnościach. dodam, że miałem problem z amortyzatorem gdyż podczas jazdy po nierównościach było słychać że powietrze ucieka przez korki i amorek głośno pracował. Uszczelniłem korki i powietrza tak już nie slychać, lecz słychać tak jakby właśnie te sprężyny się obijały o golenie albo o coś innego. Podczas uszczelniania korków, wyciągnąłem je zaświeciłem latarką i w środku było pusto, żadnych sprężyn itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lvcas Napisano 25 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2009 Proszę o odpowiedź Czyżby amortyzator byl do wymiany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paweu Napisano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2009 Pacjent przeżyje, bez obaw Z tego co wiem to ten amor to sprężynowiec i nie mam pojęcia po co uszczelniasz korki. No właśnie korki żeby się dobrze zrozumieć to to co jest w koronie (tu chyba plastikowe) bo chyba jest nieporozumienie. Skoro je wykręcisz (oba) i ugniesz amora to muszą wyjść sprężyny ze środka i teraz tak jak pisał Miecho szukasz plastikowej osłony na sprężynie jeśli niema kupujesz za parę groszy rurkę termokurczliwą i naciągasz na drut sprężyny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lvcas Napisano 25 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2009 Korki to u samej góry, takie plastikowe czarne okragłe i przez nie powietrze uciekało które było słychać więc je uszczelniłem. Tak jak pisałem, po wyjęciu korków nie ma tam żadnej sprężyny... mam wam dać zdjęcie żebyście zobaczyli ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miecho87 Napisano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2009 Byłoby dobrze, bo my stare niedowiarki jesteśmy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
budzik123 Napisano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2009 są sprężyny ale na dole. musisz odkręcić śrubki na dole amortyzatora i go rozłożyć i będzie widać sprężyny. tak samo było w top gunie kumpla, po zdjęciu górnych kapsli nie było widać sprężyn dopiero jak go rozłożyliśmy to były sprężyny w środku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lvcas Napisano 26 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2009 są sprężyny ale na dole. musisz odkręcić śrubki na dole amortyzatora i go rozłożyć i będzie widać sprężyny. tak samo było w top gunie kumpla, po zdjęciu górnych kapsli nie było widać sprężyn dopiero jak go rozłożyliśmy to były sprężyny w środku. Nie chcę sam tego rozkręcać bo jak coś się spieprzy i co ? ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lvcas Napisano 29 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2009 na razie nie bedę tego rozkręcał, ewentualnie dam do serwisu żeby tam się z tym pobawili. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.