Skocz do zawartości

[Przedni amortyzator] - wydaje dziwne odgłosy.


Lvcas

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

posiadam amortyzator RST skok:100 , podczas mocniejszego ugięcia - powyżej 1/4 widelca słychać jakby jakieś sprężyny coś tam pracowały.

Tak samo dzieje się gdy jadę po kostce brukowej (nierównej) na ulicach w mieście, tak samo słychać sprężyny pracujące albo coś innego.

 

Czyżby amortyzator do wymiany?

Proszę o pomoc!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Długość ugięcia na kostce brukowej nie ma związku - podejrzewam że sprężyny obijają się o golenie. Wykręć korki i sprawdź czy w ogóle i jeśli tak to gdzie jest na sprężynach taki jakby plastikowy rękaw - on pomaga pozbyć się tych dźwięków.

Dokładnie ! dźwięk tak jakby się coś obijało.

 

Wykręciłem korki i tam pusto było w środku, ciemno przyświeciłem ale nic z wierzchu tam nie było... możecie dokładniej to opisać co mam zrobić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Amortyzator to RST gila C4, poniżej załączam zdjęcie amortyzatora zrobione przed chwilą :) Sorry za jakość ale było robione telefonem i w ciemnościach.

 

603909dd571e.jpg

 

dodam, że miałem problem z amortyzatorem gdyż podczas jazdy po nierównościach było słychać że powietrze ucieka przez korki i amorek głośno pracował. Uszczelniłem korki i powietrza tak już nie slychać, lecz słychać tak jakby właśnie te sprężyny się obijały o golenie albo o coś innego.

Podczas uszczelniania korków, wyciągnąłem je zaświeciłem latarką i w środku było pusto, żadnych sprężyn itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pacjent przeżyje, bez obaw :P

Z tego co wiem to ten amor to sprężynowiec i nie mam pojęcia po co uszczelniasz korki.

No właśnie korki żeby się dobrze zrozumieć to to co jest w koronie (tu chyba plastikowe) bo chyba jest nieporozumienie.

Skoro je wykręcisz (oba) i ugniesz amora to muszą wyjść sprężyny ze środka i teraz tak jak pisał Miecho szukasz plastikowej osłony na sprężynie jeśli niema kupujesz za parę groszy rurkę termokurczliwą i naciągasz na drut sprężyny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korki to u samej góry, takie plastikowe czarne okragłe ;) i przez nie powietrze uciekało które było słychać więc je uszczelniłem.

 

Tak jak pisałem, po wyjęciu korków nie ma tam żadnej sprężyny... mam wam dać zdjęcie żebyście zobaczyli ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

są sprężyny ale na dole. musisz odkręcić śrubki na dole amortyzatora i go rozłożyć i będzie widać sprężyny. tak samo było w top gunie kumpla, po zdjęciu górnych kapsli nie było widać sprężyn dopiero jak go rozłożyliśmy to były sprężyny w środku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

są sprężyny ale na dole. musisz odkręcić śrubki na dole amortyzatora i go rozłożyć i będzie widać sprężyny. tak samo było w top gunie kumpla, po zdjęciu górnych kapsli nie było widać sprężyn dopiero jak go rozłożyliśmy to były sprężyny w środku.

 

Nie chcę sam tego rozkręcać bo jak coś się spieprzy i co ? ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...