peterx Napisano 15 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2009 Witam wszystich zapalonych bikerów. Jest to mój pierwszy temat tak wiec proszę o wyrozumiałość Nie zauważyłem tematu o Giant T3 tak wiec postaram sie to nadrobić Oto krótka specyfikacja roweru: Rama: Giant AluxX, aluminiowa, technologia Fluid Form. Widelec: SR Suntour XCT V2, skok 100mm, blokada. Przerzutka tył: Shimano SLX Shadow RD-M662-SGS. ◦Dźwignie hamulca:Giant Root ◦Hamulce:Giant Root, hydrauliczne, tarcze 160mm ◦Kaseta/ wolnobieg:Shimano CS-HG50, 11-34, 9 biegów ◦Kierownica:Giant A3, aluminiowa, 31.8-630 ◦Kolor:Srebrny ◦Manetki:Shimano Deore SL-M530, 27 biegów, Rapidfire Plus ◦Mechanizm korbowy:Shimano FC-M443, 44/32/22, korby 170/175mm ◦Obręcze: Amigo CR18, aluminiowe, dwuścienne, 26x32, F/V ◦Opony:Kenda K-849, 26x1.95'' ◦Pedały:VP-992S, plastikowe z metalową klatką ◦Piasty: Formula disc 32x100 / 32x135 ◦Przerzutka przód:Shimano Deore FD-M510 ◦Przerzutka tył:Shimano SLX Shadow RD-M662-SGS ◦Rama:Giant AluxX, aluminiowa, technologia Fluid Form ◦Rozmiary:XS/14" S/17" M/19" L/21" XL/23" ◦Siodło:Giant MTB Performance ◦Szprychy:Stalowe, nierdzewne, czarne ◦Widelec:SR Suntour XCT V2, skok 100mm, blokada ◦Wspornik kierownicy:Giant A3, aluminiowy, 31.8, 90-120mm ◦Wspornik siodła:Giant A3, aluminiowy, 30.9x350 ◦Wykończenie:Błyszczący ◦łańcuch:Shimano CN-HG73 ◦środek suportu:Shimano BB-UN26 Cena katalogowa : 2399,- ja w Intersporcie w maju 09 zaplacilem za niego 2499,- , ale uważam że wart był on tych niesprawiedliwych 100zl Zacznijmy od minusów - : - Przy predkosci pow. 30-35 km/h zaczynają trzeszczeć odblaski na szprychach. Jest to taki harczący dźwiek. Wystarczy jednak je wymontować i wtedy zaczyna sie cichutka jazda. Uprzedzam przed tym gdyż czytalem temat jak ktos wymienial kasete i zniszczyl oslone zebatek niespodziewając sie w czym tkwi probem - Nie wiem czy to we wszystkich rowerach, czy to tylko w moim, bardzo szybko zdarła sie farba pokrywająca plastik nad pedałami ( nie wiem jak to fachowo określić ) przy tym oznajmiam ze nie jeżdże w traperach z metalową końcówką - Hamulce... super hamują, mineło dużo czasu zanim sie do nich przyzwyczaiłem. Problem polega na tym, że po pewnym czasie gdy sie hamuje ( w szczególności tylnym ) dziwnie harczy. Gdy byłem z tym w serwisie, jeden z mechaników mówił ze te hamulce tak juz mają. Podczas drugiego podejścia u innego serwisanta, facet powiedział ze wystarczy rzetrzeć tarcze benzyną/spirytusem a efekt powinien zniknąć ( jest to związane z rdzą osiadającą na tarczach ) i rzeczywście problem znikł.... ale na kilka hamowań , tutaj przy okazji skożystam i zapytam czy ktoś nie zna sposobu na ten problem Podsumowanie : Ogólnie problemy nieznaczne, jakoby szczególy Jednym słowem nic poważnego Teraz kolej na plusy + : + Rower wygląda o wiele lepiej w rzeczywistości niż na zdjęciach. Rama trójkątna bije "rurki" na głowe. + Przerzutka tylna ( shima Deore SLX ) po prostu bajka. Nie ma problemu z regulacją. Biegi wchodzą gładko bez żadnych trzasków. Nie da sie jej prawie oróżnic od XT czy nawet XTR ! + Amortyzator - to było moje najwieksze obawy przy zakupie. Jednak niesłuszne. Amortyator chodzi bardzo gładko. Po 700 Km nie widać najmiejszego śladu wycieku oleju. Tłumi bez problemu nierówności nie wieksze niż 1cm Po prostu szok. Blokada skoku oraz regulacja tlumienia w jak najleszym porządku. + Geometria ramy jest śwetna. Nadaje sie bardzo dobrze do szybkiej jazdy 45km/h+ jak i do lekkiego terenu. Mysle jednak, że i w troche ciezszym sobie poradzi. Test roweru napisalem po 723,5 km przebiegu. Polecam go jak najbardziej i uważam że jest on jak najbardziej wart swojej ceny. Czekam na oceny tematu oraz wszelkie pytania dot. testowanego roweru. Niepogardze komentarzami Pozdrawiam Peterx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skjaatel Napisano 16 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2009 Wycieku oleju nie ma - bo go tam nie ma;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
peterx Napisano 16 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2009 Sprzedający zapewniał że jest on tłumiony olejowo.... Ale moze sie myle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kalif Napisano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2010 Zastanawiające z tymi odblaskami. Sam nabyłem niedawno Terrago 0 z 2009 i przy 25km/h zaczynam słyszeć taki męczący świst, jakby z kasety, albo suportu. Jutro to sprawdzam! : ) Co do harczących, stukających hamulców, to chyba mamy to samo. Od nowości (grubo ponad 200km) cały czas to stukotanie przy mocniejszym hamowaniu. Jak przyhamuje je kilka razy pod rząd mocnej to efekt znika... na pare hamowań :X Roziwązałeś to jakoś? Wyjaśnileś? Co do przerzutk (XT) to momentami mnie ona dobija. ZMienia sama biegi czasami. Przy mocnym ruszaniu z miejsca (6-7-8 bieg) przeskakuje. Wku^%$# mnie to strasznie. Przednia za to chodzi perfekt. Na dniach daje go do reperacji niech to sprawdzą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kotlet84 Napisano 16 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2010 W 2009 Giant rowery z taką specyfikacją miał pod nazwą Terrago. Obecnie w 2010 rowery te nazywają się TALON. Powyższy test można spokojnie odnieść do Roweru Giant Talon 03 - 2010r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi