Jedris Napisano 15 Sierpnia 2009 Napisano 15 Sierpnia 2009 Witam! Chciałbym dokonać samodzielnego przeglądu amortyzatora RC Tora 302 SA. Przez jego wymagania i nieustanne serwisowanie niedługo pójdę z torbami, więc zdecydowałem się przystąpić do działania i potrzebuje kilku waszych porad i doświadczeń Jestem kompletnym laikiem w tej sprawie dlatego potrzebuję pomocy od podstaw: - co przygotować ? (narzędzia, smary, oleje etc.) - od czego zacząć ? - krok po kroku jak rozebrać czyścić i konserwować poszczególne części. Byłbym bardzo wdzięczny za każdą opinię i fachową poradę zwłaszcza, że nie doszukałem się w internecie serwisowania tego modelu amortyzatora. Była jedna serwisówka ale w j. angielskim. Uczę się dopiero tego języka a terminologia która tam występuje przeraża Jeśli ktoś umieściłby zdjęcia lub wskazał mi jakiś adres stronki z modelem na którym mógłbym się wzorować byłoby wspaniale. W ten sposób jest szansa że następnym razem nie zapłacę za serwis 2x więcej.. Jeśli coś przeoczyłem lub zapomniałem dopisać z góry przepraszam za niedopatrzenie ale tak jak pisałem wyżej póki co są to dla mnie dwie golenie, które uginają się pod wpływem nacisku mojej masy na nierównościach ;] i na tym kończy się moja wiedza o amorach. Z góry dzięki za odpowiedzi, pozdrawiam Jedris
pawel1315 Napisano 15 Sierpnia 2009 Napisano 15 Sierpnia 2009 Tutaj masz stronkę z seriwsem Pike'a. Jednak jest to U-turn. Tutaj masz filmiki z serwisem Rock Shox'a wykonane przez serwis Sram'a. A co do narzędzi i smarów. To potrzebujesz: -olej 5W. Wejdź na allegro i szukaj motorexa. Są to dobre oleje, których używa większość osób serwisująca swoje amory. -smar stały. Motorex 2000. Też bardzo dobry i polecany -szczypce do pierścieni Segera -imbusy i klucze nasadkowe Tu masz przydatne tematy : Jeden Drugi PS. Dokładnie przeczytaj wszystko co Ci podałem, a na pewno sam to zrobisz Ja dzięki tym tematom na pewno sam usiądę przy mojej Torze U-Turn