Slepy07 Napisano 14 Sierpnia 2009 Napisano 14 Sierpnia 2009 Przede wszystkim nie wiem czy to w ogóle da się zrobić. Sa 2 komory jedna duża (główna) po lewej z samochodowym wentylem i ta po prawej (siedząc na rowerze) z tłumikiem i regulacja. Słyszałem coś o zaworach shreddera. Nie mam pojęcia gdzie one są bo po zdjęciu tego czerwonego pokrętła mam tylko dziurkę na śrubkę 2-3mm (może tam??). Chodzi o to że mam w tłumiku chyba coś albo popsute albo namieszane bo blokada nie chodzi tak jak powinna i regulacja tez nie. Pytanie: Czy prawa stronę, tłumik tez się pompuje? jak tak to czym i jak. Bardzo proszę o odpowiedz. Amor to: MANITOU R7 SUPER AIR 100 LOCKOUT.
Bizon Napisano 14 Sierpnia 2009 Napisano 14 Sierpnia 2009 Prawej strony się nie pompuje.A co do blokady to co z nią jest ? Pod tą czerwoną wajchą do blokowanie amora są dwie kulki i sprężynki zdarzyło mi się ,że kulki wypadły z tych sprężynek i ciężko blokada chodziła.Wystarczyło wyciągnąć wsadzi kulki w sprężynki i skręcić .Jeśli nie to jest przyczyną ,to pozostaje albo samemu rozebrać amora albo do serwisu .
Rulez Napisano 14 Sierpnia 2009 Napisano 14 Sierpnia 2009 Nic się tam nie pompuje, może poprostu masz za mało oleju . Słyszałem coś o zaworach shreddera To jest własnie zawór samochodowy do pompowania. Możesz też poczytać to instrukcję : http://www.manitoumtb.com/index.php?page=suport&c=service-guides
DominikM Napisano 14 Sierpnia 2009 Napisano 14 Sierpnia 2009 Od małej ilości oleju bardziej prawdopodobna jest wersja, że rozwalił blokadę na jakiejś dziurze
Rulez Napisano 14 Sierpnia 2009 Napisano 14 Sierpnia 2009 Tak szybko to ta blokada nie pada, dziura musiała by spooora być.
Slepy07 Napisano 14 Sierpnia 2009 Autor Napisano 14 Sierpnia 2009 Chodzi o to ze te czerwone pokrętło nie działa na 20% początkowego skoku i łapie dopiero niżej. Początek chodzi bardzo lekko a dopiero jak amortyzator się bardziej ugnie to łapie ta regulacja. Na pierwsze 20% nie działa w ogóle. Np ja zablokuje to mam tylko 20% skoku. a jak przekrece do polowy to przez pierwsze 20% idzie lekko a później ciężej. Dodam że raz spuściłem powietrze z lewej goleni i docislem amortyzator do końca. Może oleju za mało?
Rulez Napisano 15 Sierpnia 2009 Napisano 15 Sierpnia 2009 To, że oleju może być mało już wcześniej napisałem , zdjąć pokrętło, wykręcić tłumik, zmierzyć poziom oleju.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.