hypernova Napisano 14 Sierpnia 2009 Napisano 14 Sierpnia 2009 Witam Kupiłam nowy rower Specialized P1 All Mountain. Chciałabym go przemalować, ponieważ zawsze marzył mi się ciemny, matowy rowerek, nawet już farbę kupiłam. I teraz problem jest taki, że tracę gwarancję na ramę. Jestem początkującą rowerzystką, ale nie mam zamiaru oszczędzać tego roweru, tzn. w takim sensie, że na pewno będę skakać po nierównościach, jeździc po lesie i takie tam, zreszta chyba do tego ten model między innymi jest stworzony. mam ramę 15", ważę 52kg przy wzroście 164cm. mój chłopak kupił identyczny rower, rama 17" waży 93kg przy wzroście 180cm. Moje pytanie brzmi następująco : CZY SłYSZELIśCIE O PęKANIU RAM W TAKICH ROWERACH i wogóle o pękaniu ram, JAKIE EWENTUALNIE MOżE BYC PRAWDOPODOBIEńSTWO PęKNIęCIA ? WIEM, żE CIężKO ODPOWIEDZIEć JEDNOZNACZNIE NA TO PYTANIE, DLATEGO NAWET NIE SPODZIEWAM SIę TAKICH ODPOWIEDZI, ALE MOżE KTOś COś PRZYPADKIEM WIE, CO ODWIODłOBY MNIE OD TRACENIA GWARANCJI NA RZECZ MALOWANIA. PS każdy odradza mi malowanie ze względu na wygląd roweru w tej chwili (można go obejrzeć na stronie speca, pomarańczowy), ale ja zawsze lubię inaczej niż inni i jest to dla mnie istotne, więc proszę abyście przy doradzaniu brali pod uwagę tylko aspekt utraty gwarancji Pozdrawiam i proszę o w miarę możliwości szybka odpowiedź bo malowanie rozpocznie się po weekendzie
nodun Napisano 14 Sierpnia 2009 Napisano 14 Sierpnia 2009 Wątpię zebyś byla w stanie złamac taka rame... Ta gwarancja raczej nie jest od tego bardziej od jakis wad fabrycznych, jezeli Twoja rama taka niedajboze ma co raczej jest bardzo rzadkie to rama moze sie latwo zlamac. Tylko ze prawdopodobienstwo takiej sytuacji jest male ale zawsze