Skocz do zawartości

[rower] porównanie rowerów


Jagiel4849

  

12 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Który z nich wg Was ? Uzasadnienie podaj w po?cie

    • Giant
      0
    • Kross
      12


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Na początku chciałem wszystkich serdecznie powitać B) Mam zamiar kupić rower, ponieważ obecny, który posiadam rozleciał się :) dosłownie się rozleciał. Teraz mam na oku Giant Boulder Street 2010. Teraz pytanie do Was, który z tych dwóch egzemplarzy jest lepszy do jazdy po uliczkach, ogólnie miasto, jakieś leśne ścieżki.

 

Oto dwa linki ode mnie:

 

1 - http://www.bikeman.pl/Sklep-rowerowy/Rowery-Giant/Rowery-gorskie/Rower-gorski-Giant-Boulder-Street-2010

 

2 - http://allegro.pl/item709061879_rower_kross_level_a6_alu_deore_21_hit_cenowy.html

 

Dziękuję z góry :P

 

Pozdrawiam, Kuba !

Napisano

W przypadku Gianta to bardziej opłaca się kupować rowery z wyższej i najwyższej półki cenowej. Tutaj zdecydowanie Kross, jak mówią koledzy. Giant ma zdecydowanie kiepskie koła - jeszcze piasta na wolnobieg. W tym wypadku oś koła jest o wiele bardziej narażona na pęknięcia. Sam miałem lat temu kilka takie rozwiązanie i oś wymieniałem 2 razy w ciągu jednego sezonu, aż kupiłem nowe koło.

 

Kross z drugiego linku od Adifeq ma świetny amortyzator. Za taką cenę nie znajdziesz lepszego roweru. Będziesz miał sprzęt który dużo wytrzyma

 

ps. przypomniało mi się -- kiedyś giant miał świetny rower - sierra z 2005 roku. To był rower, który oferował najlepszy moim zdaniem stosunek jakości do ceny w tej klasie rowerów. Był na osprzęcie SRAM 3/4 z gripshiftami, miał piastę na kasetę. Amor co prawda jakaś wczesna odmiana Suntour XCM ale rama od gianta to solidny sprzęt. Kosztował jakieś 999zł.

Napisano

Dziękuję kolegom wyżej. Dziś byłem u mnie w sklepie i widziałem takiego Kross A4 Level identyczny jak podał kolega wyżej :P Nie widziałem u niego możliwości blokowania amortyzatora ( być może przez to, że się nie znam ), możecie mi powiedzieć nieco więcej na ten temat :nuke:? Czy to się jakoś zdejmuje aby dojść do śruby, którą się odkręca ?

Napisano

Blokade masz zazwyczaj na koronie amortyzatora (na górze), masz dwa porętka jedno do regulacji +/- a drugie do blokady (jest tam pewnie napis LOCKOUT)

Napisano

Blokade masz zazwyczaj na koronie amortyzatora (na górze), masz dwa porętka jedno do regulacji +/- a drugie do blokady (jest tam pewnie napis LOCKOUT)

Rozumiem rozumiem tylko w sklepie widziałem modele A2 A4 A6. A2 miał takowy kluczyk włożony już bezpośrednio do amortyzatora na pokaz ;) A6 chyba także, a "mój" A4 miał normalne pokrętła.

 

Zdecydowałem się kupić Kross A4 Level. Myślę, że to dobry wybór... dziś trochę pojeździłem i spisywał się wyśmienicie. Dziękuję wszystkim za pomoc.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...