c1ach Napisano 12 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2009 Witam, przymierzam się do zakupu korby, niestety na razie stać mnie jedynie na kwadrat. Posiadam suport o długości 110 mm, który pasował do mojej poprzedniej korby Suntour ( ) . Jaka długość suportu pasuje do Alivio Fc-m410 ? Niektórzy sprzedawcy piszą, że 113, drudzy 110...ktoś ma może taką korbę i wie jaki posiada suport ? Na forum cisza. Ewentualnie jeszcze może być fc-m341 (Acera). Czy jak założę ją na suport 110, to linia łańcucha zmieni się jakoś drastycznie ? Będę głównie śmigał na zębatce 42T (wersji 44 nie widać), po przesiadce z 48T będzie mi się teraz fajnie kręciło Jeszcze dokładnie zmierzę ten suport, bo był on zakładany w sklepie który słynie z fuszerki, może spotka mnie jakaś niespodzianka co do długości osi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miecho87 Napisano 12 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2009 To mówi, że 113 do FC-M410. A jeszcze to twierdzi, że do FC-M341 123mm oś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
c1ach Napisano 12 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2009 Na allegro spotkałem się z aukcją gdzie w opisie widniała oś 110 Ile aukcji, tyle opinii... Załóżmy że 113 pasuje, a ja założę na 110. Będzie dało się na tym jeździć bez wielkich przekosów z kasetą 9-rzędową ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miecho87 Napisano 12 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2009 Różnica jest mała - 1,5 mm na stronę to mniej niż grubość zębatki w kasecie. Moim zdaniem jeśli się da to złożyć (nie będzie trzeć czy coś) i przednia przerzutka obsłuży (a powinna) to będzie działać - przekosem bym się w tym wypadku nie przejmował, jeśli teraz jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
c1ach Napisano 12 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2009 Teraz jest ok, ale ogólnie to jest jedna wielka kombinacja. Tak jak mówiłem środkowy blat w mojej obecnej korbie nie nadaje się do użytku od jakiś 3,5 kkm i jeżdżę tylko na blacie 48T. A taki blat to wiadomo, żeby jeździć na co dzień często wrzucam nawet 3-3, 3-4, 3-5, a więc te przekosy były duże, dlatego spiłowałem trochę korbę żeby je zmniejszyć (metoda zrób to sam ). Nie będę się rozpisywał bo i tak to jest z lekka zagmatwane, kombinowałem żeby jak najdłużej jeździć bez wkładu kasy Ta Alivio będzie miała 42T, a więc będę używać cięższych przełożeń na kasecie aby uzyskać tą samą kadencję co wcześniej. A z przerzutką przednią to myślę, że jedyny problem jaki może wystąpić to obsłużenie najmniejszej koronki, ale to już mały problem Chyba jednak postawię na tą Alivio bo i tak lepszej konkurencji nie widać, a co z tego wyniknie na pewno napiszę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.