Skocz do zawartości

[zakup] Niedrogie fanty

Blizzen

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

To mój pierwszy post na tym forum - witam wszystkich :)

Jestem amatorem (max. 30km/dzień). Ostatnio zaczalem czesciej jezdzic, mozna powiedziec regularnie. Tutaj pojawia sie problem, po takich 20-30km, na drugi dzien boli mnie przyslowiowy zad, taki ze pierwsze 30 minut na rowerze to katorga. Moj bike to wiekowy (5, moze 6 letni) BROS, nic wiecej o nim nie wiem, byl kupowany raczej na zasadzie (mamo mamo, on jest czarny! chce tego!). Siodełko to kamień, jest bardzo twarde. Moje fundusze sa skromne, ale jako ze jestem jeszcze na utrzymaniu gory, mysle ze ok 200-250 zl (im mniej tym lepiej) jest w moim zasiegu. Co moge kupic w tej cenie? Myslalem o jakims siodelku żelowym i spodniach z wkladka. Jestesmy w Polsce - a wiec jezdze po niezlych dolach :)

Napisano

Siodełko z wkładką żelową i spodenki z pampersem to dobre rozwiązanie.

Ale czy nie za przesadne? Ja choć na razie ujeżdżam właśnie taki zestaw zastanawiam się nad wymianą siodła na wąską deskę z minimalną ilością "umiękczacza".

Mógłby ktoś coś polecić? Zielony jestem w tym temacie.

Ja ujeżdżam takie gacie, bo do typowych obciślaków jeszcze nie dorosłem psychicznie :whistling: Ale w przyszłym roku kupię drugą parę lajkrów na szelkach.

PS. Marsalę dostaniesz taniej na alledrogo, ja dałem za nie coś koło 140 PLN.

PS2. Patrz na profilowanie i materiał wkładki, bo zwykłe gąbki nie na wiele się zdadzą.

• Mod Team
Napisano