fazi14 Napisano 10 Sierpnia 2009 Napisano 10 Sierpnia 2009 Witam. Jako że jestem nowy to najpierw się przywitam. Ok a teraz do rzeczy.Na wstępie od razu zaznaczam, że jestem totalnie zielony w kwestii rowerów, i zdam się na Waszą opinię jako fachmanów. Otóż zwracam się do Was z zapytaniem jak w tytule.Na załączonej fotce zaznaczyłem ślady powstałe w czasie hamowania jak i w czasie jazdy(od jazdy trzy kreski-efekt "bujania")Powiedzcie mi czy jest to normalne, że amortyzator tak bardzo się chowa w osłonę mimo ustawienia regulacji twardości sprężyny na maxa? Ja wiem,że taki amortyzator dla Was to jest badziewie ale taki już był przy rowerze a mi chodzi o ustalenie czy gość ze sklepu nie wcisnął mi jakiegoś dziecięcego rowerku(wg jego słów ten miał być do mojej wagi(130 kg)odpowiedni. Aktualnie jeżdżę z zablokowanym amortyzatorem bojąc się , że znów prawie przelecę przez kierownicę podczas hamowania Podpowiedzcie coś pls... PS Jest tutaj temat dotyczący amortyzatorów a wagi rowerzysty, ale linki są nieaktywne...
creative1989 Napisano 10 Sierpnia 2009 Napisano 10 Sierpnia 2009 Wiesz jak ważysz 130kg to golenie mocno się schowają. Może sprzedawca zrozumiał czy wytrzyma 130kg jeźdźca a nie czy amortyzator jest idealny pracą pod 130kg jeźdźca. Wszystko zależy tu od sprężyny, jeśli nie chcesz zwracać tego amorka to bym rozważył zakup innych sprężyn. Jak mocno hamujesz i czujesz, że lecisz do przodu, to się pochyl lekko do tyłu