lukaszs Napisano 6 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2009 zawsze wydawało mi sie ze hamulec tylni jet po prawej stronie kierownicy a przedni po lewej............. kupiłem ostatnio uzywane hamulce tarczowe shimano i jest odwrotnie?????? czy to nie jest reguła tył - prawa przód - lewa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel1315 Napisano 6 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2009 W większości jest tak jak piszesz, jednak np. Avid robi klamki dwustronne, bo to zależy od upodobań. Mój brat ma na odwrót i jak dla mnie, nie da się tak jeździć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukaszs Napisano 6 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2009 też jestem tego zdania. kiedyś jak zmieniałem kilka rzeczy w biku miedzy innymi kierownice założyłem klamki na odwrót i mało się nie zabiłem:-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team bogus Napisano 6 Sierpnia 2009 Mod Team Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2009 Wszystko jest kwestią przyzwyczajenia. Nie jeździłem na takim ustawiniu, ale po kilkunastu godzinach jazdy na pewno bym się przestawił na takie działanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vroobelle Napisano 6 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2009 a jakie to kupiles te shimanosy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukaszs Napisano 6 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2009 Deore 535 to nie do mojego bika akurat ale dziwnie trochę , może osoba na nich jeżdżąca się przyzwyczai Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
exist Napisano 6 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2009 O ile pamietam to stare romety tak miały. Ze przod po prawej, chociaż tylnej klamki nie było, tylko torpedo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
smeagul Napisano 6 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2009 A ja tak mam celowo. Zmieniłem niedawno i jestem w fazie przyzwyczajenia, da się bez problemu. Owszem klamki Avida są dwustronne, a według instrukcji taki montaż to wersja MOTO. Co może świadczyć, że podobnie jest w motocyklach, choć nie wiem, nie dane mi jest posiadać takową maszynę.. jeszcze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hheniek1987 Napisano 6 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2009 A ja mam normalnie ale spotkałem ostatnio pewną panią której ustawiałem licznik, miała jakiegoś Cannondalea i fabrycznie miała klamki założone "odwrotnie". To chyba jedyna firma która tak robi, chyba że się mylę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team bogus Napisano 7 Sierpnia 2009 Mod Team Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2009 W motocyklach jest właśnie odwrotnie niż w rowerach z reguły jak zauważył smeagul. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adriansocho Napisano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2009 W motorcyklach przedni jest po prawej, po lewej jest sprzęgło a tylni hamulec pod którąś stopą. Skutery zdaje się mają tylny hampel pod lewą klamką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel1315 Napisano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2009 W skuterach jest na "odwrót". Raz o mało nie przeleciałem przez kierownicę przy 70 km/h ... A w motorach w prawej ręce jest hamulec przedni, w lewej sprzęgło, a hamulec tylni pod prawą nogą. Pod lewą nogą są biegi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vroobelle Napisano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2009 jak tak to ja powiem że w minibikach tylny hamulec jest w prawej rece a tylny w lewej gaz jest w prawej rece to zeby sie nie gubic to dali tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel1315 Napisano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2009 tylny hamulec jest w prawej rece a tylny w lewej to gdzie ten tylny ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vroobelle Napisano 8 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2009 nooo dobra. już o rowerach myślałem w prawej jest przedni xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
creative1989 Napisano 8 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2009 Motor: prawka klamka - przedni hebel | lewa klamka - sprzęgło | "wajcha" pod prawą stopą hebel tylny | "wajcha" pod lewą stopą zmiana biegów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukaszs Napisano 8 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2009 ten temat schodzi na dziwne tory:-) - muszę przyznać ,ale ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
afly Napisano 8 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2009 Rower - motor - pociag (tory)- w aucie jest jeden pedał od hamulca a hamuje cztery koła oO - przeważnie w srodku (pomiedzy innymi pedałami) a w niektórych z lewej strony (jak są dwa), a tak poważnie to wprowadzenie takich klamek jest ulatwieniem dla osób lewo ręcznych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrSpock Napisano 11 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2009 W rowerach z niemiec klamki sa na odwrot, jezdzilem tak przez 4 lata i bylo ok, gorzej jak kolega chcial sie przejechac. To pewnie niemiecka praktycznosc i chec ujednolicenia systemow motor/rower. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.