yetiwk Napisano 6 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2009 Siema, na wstępie od razu mówię, że jestem zielony w tych sprawach, zabrałem się za remont starej kolarzówki dla mamy, linki od hamulców były zardzewiałe, dlatego postanowiliśmy całość odkręcić, wyczyścić i nasmarować. Wszystko robiłem z kolegą, który się na tym zna, jednak on nagle z dnia na dzień się obraził i tylko on wie czemu. W każdym razie rower stał do dziś rozkręcony. Przykręciłem z powrotem hamulce do ramy i zebrałem wszystkie części, które od nich zostały. Nie mam pojęcia jakie linki mam kupić i co oprócz nich będzie mi potrzebne. Ze złożeniem raczej nie będę miał problemu, bo w internecie jest pewnie dużo poradników. Poniżej daje linki do zdjęć i proszę o dokładną odpowiedź co muszę kupić. Z góry dzięki. Zdjęcie 1 - hamulec przykręcony do ramy Zdjęcie 2 - hamulec z boku Zdjęcie 3 - dwie części, który były przymocowane do linek przy manetkach (jedna na jedną linkę) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przemekc1 Napisano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2009 Szczerze? W serwisie wezmą za to dosłownie pare zł + koszt linek i pancerzy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yetiwk Napisano 7 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2009 Tyle, że chciałem się sam trochę nauczyć To co mam kupić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafał87 Napisano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2009 potrzebujesz linki hamulcowe + końcówki linek (zeby sie linka nie rozłaziła), pancerze hamulcowe + końcówki na pancerze (tyle ile masz odcinków pancerza to końcówek potrzebujesz dwa razy wiecej,) chociaż niewiem czy w kolarzówkach są pancerze w całości czy nie ale skoro zdejmowałes to wiesz czy był pancerz w jednym odcinku czy w kilku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...