Skocz do zawartości

[pulsometr]Pulsometr na rower i do biegania

exfenix

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witajcie

wiem, wiem temat już był wałkowany, potrafię korzystać z funkcji "szukaj", ale nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi. Zastanawiam się nad z wyborem pulsometru i tak czytam forum i czytam i nadal nie wiem który wybrać. Potrzebuję pulsometru do treningów kolarskich i biegowych, pływać z nim nie przewiduję. Nie potrzebuję ani nadajnika GPS, ani licznika kilometrów. Wystarczy jeśli będzie miał możliwość ustawienia stref plusu, bo to wydaje mi się, że (a jestem w tym temacie laikiem) to ważne :) . Ile przedziałów pomiaru pulsu jest potrzebne do skutecznego treningu? Bo zazwyczaj jest tylko 1 strefa.

Wybrałem takie propozycje:

Sigma PC 15

Polar RS100

Suunto t1

Ciclosport CP16is

Timex 5F001

Beurer PM50

oczywiście wszystko jest ważne dla mnie ważne, cena, możliwości treningu, bezawaryjność, możliwość łatwej wymiany baterii (w zegarku jak i opasce).

Proszę o opinie i rady :)

Napisano

Witam

Osobiście używam Garmina Forerunner 305 i moge ci powiedzieć że ma to co wymieniłeś jako wymagane no ale są dwa ale :)

1 - cena

2 - brak wymiennej baterii (w moim przypadku zawsze prędzej kończy się moja biologiczna bateria wiec u mnie to nie problem)

Co do stref to można w fr305 ustawić 5 stref dodatkowo ma możliwość ustawienia alarmów górnych i dolnych tętna i prędkości.

Ja jestem z niego bardzo zadowolony.

To tyle od mnie użytkownika fr305.

Napisano

Takim uniwersalnym modelem jest Polar S725x - model sprzed roku najpewniej jeszcze można go kupić.

Zresztą tu masz aktualną ofertę Polara:

http://polar.sportkonsulting.pl/go/ac/511/ci/307/polar/kolarstwo.htm

http://polar.sportkonsulting.pl/go/ac/511/ci/306/polar/bieganie-i-multisport.htm