bartekwolk Napisano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2009 Witam, mam pytanie dotyczące regulacji tego modelu hamulca: czy ta śruba odpowiada za regulacje działania klamki? To moje pierwsza hamulce hydrauliczne, dlatego sqam wolę nic nie popsuć i proszę o pomoc doświadczonych jeźdźców pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2009 Nie mam pewności co wskazuje ta strzałka ale jesli gniazdo sruby imbusowej od wewnetrznej strony dzwigni to jest to srubka do regulacji odleglosci dzwigni od kierownicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekwolk Napisano 5 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2009 Ok tam myślałem, ale wolałem się upewnić dzięki za szybką inforamcaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tafit Napisano 13 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2009 podepne sie pod temat: mam taki sam hamulec br-m485 hamuje przyznam słabo. Zastanawiam się czy założenie klocków półmetalicznych do tego modelu hamulca(który standardowo obsługuje klocki żywiczne) nie zakończy się zużyciem klocków podczas jednego zjazdu. Co myślicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miecho87 Napisano 13 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2009 No zasadniczo półmetalicze zużywają się wolniej niż żywiczne, ale dla mnie to coś podobnego. A poza tym to jest tu parę tematów o 485 i ludzie narzekają na ich siłę, działanie i ogólnie też. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Olek293 Napisano 16 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2009 Mogę potwierdzić, ze 485 sa słabe, ale 486 już bdb do XC - w końcu to 525 z nową klamką. Bartek - ile masz juz przejechane na tych hamulcach (może nie dotarte)? A może masz jeden z wadliwej serii (tak, jak ja miałem) i wtedy to on WOGÓLE nie hamuje, bo jest zalany olejem (klocki)? Jeżeli chodzi o zmianę klocków to na tyle mam spieki Accenta i moim zdaniem na suchym większą siłą dysponują klocki żywiczne, dopiero kiedy robi się mokro widać ich przewagę (spieków) - żywieczne słabną, a te nie. Dlatego, jeżeli nie zadowala Cię siła tych hamulców to moim zdaniem wymiana klocków wiele nie pomoże. A tak przy okazji: masz klamkę twardą, czy gumowatą, bo ja w 486 przód mam twardy a tył gumowaty ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.