cu8er Napisano 1 Sierpnia 2009 Napisano 1 Sierpnia 2009 Witam Serdecznie! Wertując tematy na forum w poszukiwaniu roweru do około 800 - 900 zł wybrałem sobie 2 modele, tzn. Kross Hexagon v4 2009 i v6 2009?. Stwierdziłem że najwyższy czas przesiąść się w miarę na porządny rower, a nie męczyć się na moim starym rowerze który już przeżył swoje. Do rzeczy, rower potrzebuje do jazdy po mieście oraz do małych wycieczek poza miasto, aczkolwiek nie ukrywam że lubie sobie okazyjnie poskakać z krawężników, różnych małych murków i wzniesień. Przede wszystkim nie chce się martwić o to że jak wiadę w większą dziurę czy właśnie zeskocze z większego krawężnika to odrazu sobie rower rozwale. Ewentualnie możecie mi polecić jakiś dobry rower na moje potrzeby w granicy właśnie 800 - 900 zł. Wzrost 187, waga 69 kg. Choć myśle że hexagon v4 spisał by się
afly Napisano 2 Sierpnia 2009 Napisano 2 Sierpnia 2009 Jeżeli Hexagon V6 to rocznik 2008 lub 2007 - cieżko go już dostać 07
biker91 Napisano 2 Sierpnia 2009 Napisano 2 Sierpnia 2009 mam na sprzedaz hexagona v3 2007. jak co to prv
cu8er Napisano 2 Sierpnia 2009 Autor Napisano 2 Sierpnia 2009 Wypatrzyłem Hexagona w internecie v4 z 2009 r nówke za 850 Więc raczej przy tym rowerze zostane. Tylko tak jak pisałem, czy spełni on moje wymagania ?
kubuka Napisano 2 Sierpnia 2009 Napisano 2 Sierpnia 2009 Za 899zł na allegro masz Unibike'a Mission (made in Poland), który ma osprzęt klasy roweru za 1300zł link: http://www.allegro.pl/item697244709_rower_..._mtb_sport.html pełna specyfikacja: http://www.unibike.pl/mission.html
cu8er Napisano 2 Sierpnia 2009 Autor Napisano 2 Sierpnia 2009 Przyglądałem się temu modelowi, tylko teraz pytanie czy Hexagon w tej cenie nie będzie lepszy od Unibike'a
kubuka Napisano 2 Sierpnia 2009 Napisano 2 Sierpnia 2009 Unibike ma lepszy amor, i ja na twoim miejscu nie pchał bym się w hexagona tylko bym brał bez wahania unibike'a
Szkielko Napisano 2 Sierpnia 2009 Napisano 2 Sierpnia 2009 Może i gorszy (choć nie o wiele) amorek, ale sporo lepsza ramka. Pamiętajmy, że tegoroczne hexy odziedziczyły je po levelu a2
cu8er Napisano 3 Sierpnia 2009 Autor Napisano 3 Sierpnia 2009 Osobiście wole kupić rower z lepszą ramą a gorszym amorem który można spokojnie potem wymienić i na pewno jest owiele mniej zabawy niż z wymianą całej ramy
kubuka Napisano 3 Sierpnia 2009 Napisano 3 Sierpnia 2009 To ile i po czym ty jeździsz że możesz ramę złamać??
cu8er Napisano 3 Sierpnia 2009 Autor Napisano 3 Sierpnia 2009 Porównuje tylko, ze chyba lepiej wymienić amortyzator niż ramę, poza tym jestem bardziej przekonany do Hexa plus fakt że faktycznie tegoroczne hexy v4 mają ramke od levela 2. W piątek się okaże ile będe miał kasy, albo biorę hexa v4 2k9 albo level'a a2 również 2k9. Mam jeszcze takie pytanie czy po zakupie rower'u przez internet, trzeba iść odrazu na pierwszy przegląd czy można z tym trochę poczekać ? i czy taki przegląd jest płatny, chodzi mi o markowy serwis Kross'a
kubuka Napisano 4 Sierpnia 2009 Napisano 4 Sierpnia 2009 Na pierwszy przegląd idzie się gdzieś po miesiącu użytkowania, płatny ok 30 - 40zł zależnie od serwisu.
foly Napisano 4 Sierpnia 2009 Napisano 4 Sierpnia 2009 Na pierwszy przegląd idzie się gdzieś po miesiącu użytkowania, płatny ok 30 - 40zł zależnie od serwisu. No tak jak mowisz zalezy od serwisu... Zakupilem affixa w go sporcie i serwis przynajmniej ten pierwszy jest free. Po miesiacu mam podjechac
cu8er Napisano 4 Sierpnia 2009 Autor Napisano 4 Sierpnia 2009 Tak właśnie słyszałem że ten 1 serwis jest podobno bezpłatny, tak jakby gratisowy. A jeszcze jedno pytanie przychodzi mi na myśl, jeśli serwis jest potem płatny to co tak naprawdę obejmuje gwarancja rowerowa ?
kubuka Napisano 4 Sierpnia 2009 Napisano 4 Sierpnia 2009 Ja płaciłem za przegląd gwarancyjny 30pln'ów
cu8er Napisano 5 Sierpnia 2009 Autor Napisano 5 Sierpnia 2009 Jednak decyduje sie na hexa v4 2k9 Mam jeszcze takie pytanie, jak już rower przyjdzie to na ile Barów napompować opony przy wadze 69 - 70 kg. Niestety pompki do roweru nie mam, zawsze korzystam z kompresora na stacji benzynowej
kubuka Napisano 5 Sierpnia 2009 Napisano 5 Sierpnia 2009 Dostosuj do swoich preferencji, mniejsze ciśnienie lepsza przyczepność (jak masz za małe to złapiesz kapcia) na oponie masz napis ile max. a ile min. ciśnienie.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.