Skocz do zawartości

[rower] Trek 8500


author0928

Rekomendowane odpowiedzi

A więc oto kilka słów o mojej żonie ;-)

 

DSCN2867.JPG

 

Rama :_______________Trek 8500 19,5''

 

Amortyzator :__________RST F1RST Air RL

 

Przerzutki przód / tył :___Shimano XT / Shimano XTR Shadow

 

Piasty :________________Shimano XT Disc 6 śrub

 

Obręcze :______________Accent Generation XC Disc

 

Szprychy :_____________Sapim czarne

 

Nyple :________________Dartmoor czerwone

 

Korba :________________Truvativ Firex XC

 

Hamulce :______________Hayes Stroker Carbon 160 / 180mm

 

Manetki :_______________Shimano XT

 

Pedały :________________Crank Brothers Egg Beater

 

Siodełko :______________Selle Italia SLR Kit Carbonio Flow

 

Sztyca podsiodłowa :_____Ritchey WCS Wet Black 31,6x350mm

 

Mostek :________________Ritchey WCS Wet Black

 

Stery :_________________Accent Airplane

 

Kierownica :_____________Ritchey WCS Wet Black

 

Opony :_________________Hutchinson Python Tubless Ready

 

 

 

DSCN2865.JPG

 

DSCN2870.JPG

 

DSCN2792.jpg

 

 

DSCN2788.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Całkiem fajna maszynka <_<

Zauważyłem, że dużo osób zaczyna w całkiem sensowne rowery z dobrym osprzętem, zakładać RST First.

Bardzo mnie ciekawi jak się spisuje ten amor, bo widzę, że zaczyna być bardzo ceniony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może mieć, w kellysie miałem Gile TnL potem założyłem Relica i Gila przy nim też wyglądała jak 120 mm, a miała również 100 mm.

 

Jestem ciekawy ile waży sama rama, tyle, że dla mnie musiała by mieć 17,5 cala. I co skłoniło autora do założenia obręczy accent ? Lekkie, wytrzymałe ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak Panowie, tam jest 100mm skoku tylko rst tak buduje swoje amory, że wygląda jakby było sporo ponad 10 cm... Do tego cieniutkie golenie stwarzają takie wrażenie... Jeśli chodzi o pracę to jestem naprawdę bardzo pozytywnie zadowolony, ale szczegółowo opisałem to w oddzielnym temacie w rozdziale amortyzacja... Równie dobrze i z czystym sumieniem mogę polecić hamulce, które zamontowane są w rowerze... Naprawdę warto. Miałem smaki na AVIDy ale te trafiły mi się w promocji i wziąłem i nie żałuje....

 

TocaS - włąśnie nigdzie nie ma podanej wagi tej ramy, a ja nie miałem jej gdzie zważyć.... na pewno nie należy do ultra lekkich i ultra wycieniowanych, ale za to jest bardzo sztywna... Z tego co widziałem an allegro to modele z zeszłych lat ważą gdzieś około 1,7kg.... Co do obręczy Accenta hmmm... Kiedy miałem jeszcze stary rower w którym miałem dość mocno wytartą obręcz przez V-ki, nie myślałem o poważnej modernizacji roweru i chciałem jakąś obręcz za grosze kupić... Kumpel robi z Velo i sprowadził mi Accenta Tracklinera za ok 40 zł... byłem z niej bardzo zadowolony (mocna i sztywna) i szczerze powiedziawszy na nich jeździłem do niedawna, ale kumpel skłądał koła właśnie na tych obręczach a w Velo obecnie ich nie mają więc dałem mu swoje, a sam wziąłem sobie wersje pod tarczę :devil:. Są dość mocne jak dla mnie a ważę ponad 90 kg... do tego wersja na 32 szprychy... Wcześniej miałem pancerną rigidę Explorera i powiem szczerze że nie widzę różnicy, a nie chcę przepłacać w mavica czy sun rimsa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajna maszyna, znam tą ramę troszkę - mój kolega ma taką ramę, model 07 wprawdzie, ale pewnie się dużo nie zmieniło, ciekawie mnie tylko czy chłopaki z treka zmieniły coś z tylnym dolnym trójkątem w miejscu nieopodal suportu po stronie napędowej, jest tam jakiś chainguard albo coś?? albo inaczej wyprofilowana rura?? pytam bo koledze łańcuch przepiłował tą puszkową ramę po kilku wciągnięciach w tamtej okolicy(puszkowa jako pozytyw-lekka :) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hydzio, jeśli idzie o ten trójkąt to jest całkiem symetryczny (prawa strona do lewej) więć nie wiem.... Zrobie jakąś fote za dnia i wrzuce to kukniesz :angry2:...

 

Hmmmm Ile waży ?? To jest dobre pytanie.... Nie mam go właśnie gdzie zważyć, a sam jestem ciekaw... Nie jest na pewno ultra lekki... Z tego co liczyłem wg wagi poszczególnych podzespołów to wychodzi gdzieś ok 11kg... ma dość ciężkie koła, w szczególności piasty i opony... Chciałem mu złożyć koła na lajtowych piastach NS, a do tego obręcze Mavica 719, ale brakło funduszy...Do tego suport un26 nie należy do najlżejszych noi ta rama jak już pisałem nie jest ultra wycieniowana dlatego nie jest super lekka. Nie chciałem składać fury na wagę tylko bardziej na wytrzymałość... Zobaczymy co z tego wyjdzie i ile to pochodzi. Ku zdziwieniu swoim i wszystkich po półtora sezonu jestem bardzo zadowolony z amora i tutaj możecie się wyśmiewać z RST, ale naprawde to całkiem przyjemny amorek w porównaniu do RS i Suntora bo na takich miałem przyjemność po śmigać...

 

w poniższym linku kilka szczegółowych fot rowerku....

 

http://picasaweb.google.pl/author0928/Trek...PXn1frXq6nKzQE#

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pancerze już docięte, a z przewodami nie chce mi sie na razie bawić bo jest troche motania z odpowietrzeniem hamulców... A co do tej rury to zostawiłem na wypadek gdybym sprzedawał amora to lepiej coby rura była dłuższa :angry2: Nie zaprzeczam, że na pewno bez tego "dzyndzla" wystającego ponad moctek było by o wiele lepiej :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hydzio, jeśli idzie o ten trójkąt to jest całkiem symetryczny (prawa strona do lewej) więć nie wiem.... Zrobie jakąś fote za dnia i wrzuce to kukniesz :)...

 

 

oglądałem sobie te fotki, które na picasie zamieściłeś i stwierdzam, że z trójkąt jest ten sam, czym prędzej owiń sobie czymś go w okolicy korby, bo najszybciej stracisz tam farbę, a potem całą rurkę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daj sobie spokój. Jeździłem na takiej ramie, widziałem sporo rowerów na niej i nikt nie musiał nic kombinowac z jakimiś osłonami w okolicy suportu, poza standardową osłoną chroniącą ramę przed łańcuchem, którą jak widzę już masz. A co do wagi, to nie nazwałbym wylajtowaną czy puszkową ramą taką, która waży ponad 1700g.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za dobrą radę.... Myślisz że wystarczy zwykła taśma izolacyjna czy proponowałbyś coś lepszego ??

 

zrób jak chcesz, bo jak widzisz inni też mają z tym doświadczenia, nie wiem wiedziałem pare osób z tym, każdy miał tam problem, niektórzy to mały kawałek alu blaszki wkładali i kleili jakimśtam gumoklejem do widełek(na wysokości blatów i średniej zębatki), inni stosują coś takiego ze na całe tylne widełki dają owijkę szosową albo nawet dętkę i zawijają taśmą na ciasno, próbuj jeśli uważasz, że przytrafi ci się tam problem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...