kornel Napisano 24 Lipca 2009 Napisano 24 Lipca 2009 Poszukuje chętnego do testowania prototypowej piasty. Udostępnię na okres ok 2 miesięcy piastę tylną - rozstaw widełek 120mm, 36 otw, linia łańcucha 43mm, zębatki 17,18 i 19z na szeroki łańcuch. Zainteresowanych ( dużo jeżdżących ) proszę o kontakt na PW ( niestety przez najbliższy okres jestem dostepny tylko w dni robocze 8-16) piasta
Gurek Napisano 24 Lipca 2009 Napisano 24 Lipca 2009 "Zainteresowanych ( dużo jeżdżących ) proszę o kontakt na PW" zapytaj lepiej na gronie, tam jest więcej ludzi którzy są kurierami i mogliby coś powiedzieć na temat tej piasty. pozdro
kornel Napisano 24 Lipca 2009 Autor Napisano 24 Lipca 2009 zapytaj lepiej na gronie, dzięki , ale Gurek co to znaczy na gronie?
mastiv Napisano 24 Lipca 2009 Napisano 24 Lipca 2009 dzięki , ale Gurek co to znaczy na gronie? na gronie to znaczy tu http://grono.net/ostrekolo/
painmaker Napisano 24 Lipca 2009 Napisano 24 Lipca 2009 spoko patent szkoda że korpus jest taki wąski jak widzisz to udostępnianie? bo musiałbym zapleść koło a potem je rozpleść ale chętnie przetestuję i zobacze co jest 5 z tą piastą
kornel Napisano 24 Lipca 2009 Autor Napisano 24 Lipca 2009 jak widzisz to udostępnianie? Jak się porozumiemy, wyślę na swój koszt i tak samo no swój koszt odbiorę. Oczekuję jedynie, a może aż , poświęcenia czasu i w miarę obiektywnej opinii. Ze swojej strony chyba faktycznie nie wiele oferuję , ale zawsze można o tym pogadać.
Miecho87 Napisano 24 Lipca 2009 Napisano 24 Lipca 2009 Rozumiem, że to własna produkcja. A mam takie pytanie bo nie widzę po zdjęciach - czy otwory pod szprychy są naprzemiennie na obu kołnierzach?
painmaker Napisano 24 Lipca 2009 Napisano 24 Lipca 2009 no to dawaj pisz na maila zobaczymy czy da się ją zajechać na hardkorze
kornel Napisano 31 Lipca 2009 Autor Napisano 31 Lipca 2009 Dzięki za zainteresowanie temat nieaktualny
mmi Napisano 14 Sierpnia 2009 Napisano 14 Sierpnia 2009 Ktoś w końcu testował tą piastę? Mam wrażenie, że to nietrafiony pomysł i będzie się to mocowanie wyrabiało tak jak adapter miche. Nawet bardziej bo to aluminium, ale może się mylę...
painmaker Napisano 14 Sierpnia 2009 Napisano 14 Sierpnia 2009 pojeździmy zobaczymy na razie zaplatam koło
sath Napisano 14 Sierpnia 2009 Napisano 14 Sierpnia 2009 Dzięki za zainteresowanie temat nieaktualny Tzn. że była tylko jedna i wyrwał ją painmaker czy w ogóle wycofujesz się z interesu? Bo jeśli byłaby kolejna okazja to pewnie byłbym zainteresowany. Używam zbliżonego rozwiązania - zębatka na piaście pod tarczę. Jakiej długości śrub używasz (jakie się mieszczą)? Zębatkę sam wycinasz czy tylko nawiercasz?
painmaker Napisano 14 Sierpnia 2009 Napisano 14 Sierpnia 2009 myślę że kornel szukał ludzi którzy skatują mu piasty jak pan buk przykazał może dlatego nieaktualne
kornel Napisano 17 Sierpnia 2009 Autor Napisano 17 Sierpnia 2009 Tzn. że była tylko jedna i wyrwał ją painmaker czy w ogóle wycofujesz się z interesu? Bo jeśli byłaby kolejna okazja to pewnie byłbym zainteresowany. Używam zbliżonego rozwiązania - zębatka na piaście pod tarczę. Tak do testów z poza grona moich znajomych była przeznaczona tylko jedna. Zębatka na piaście pod tarczę to inne rozwiązanie, w moich piastach jest jeszcze wielowypust. Zębatkę sam wycinasz czy tylko nawiercasz? Całość jest wykonywana przeze mnie
painmaker Napisano 17 Sierpnia 2009 Napisano 17 Sierpnia 2009 kornel jeśli chcesz żeby piasta wyjechała do anglii to masz czas do 7 września wtedy Głowa wylatuje i będzie trudniej mu ją dostarczyć
kornel Napisano 17 Sierpnia 2009 Autor Napisano 17 Sierpnia 2009 kornel jeśli chcesz żeby piasta wyjechała do anglii to masz czas do 7 września wtedy Głowa wylatuje i będzie trudniej mu ją dostarczyć tak jak Ci pisałem jestem za, proszę tylko o możliwie dużo uwag
sath Napisano 17 Sierpnia 2009 Napisano 17 Sierpnia 2009 No to w takim razie jak już chłopcy potestujecie i ruszy sprzedaż, to liczę chociaż na rabat Faktycznie, po bliższym przyjrzeniu się zębatce, kumam o co chodzi. Wygląda na patent nie do zdarcia. Ogólnie wyznaję teorię sześciu śrub i nigdy mnie nie zawiodła. Radziłbym jednak zrezygnować z "prostokątnych" otworów w sprokecie. No chyba, że jest jakiś konkretny powód na ich wykonanie. Myślę, że kwestię wagową można odrzucić. Wtedy funkcja tych otworów sprowadzana jest do gromadzenia różnego syfu, a przy skrajnych obciążeniach możliwe, że także do osłabienia zębatki. Ale ja się jakoś specjalnie na tym nie znam, więc mogę się mylić.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.