Skocz do zawartości

[piasta] do testów


kornel

Rekomendowane odpowiedzi

Poszukuje chętnego do testowania prototypowej piasty.

Udostępnię na okres ok 2 miesięcy piastę tylną - rozstaw widełek 120mm, 36 otw, linia łańcucha 43mm, zębatki 17,18 i 19z na szeroki łańcuch.

Zainteresowanych ( dużo jeżdżących ) proszę o kontakt na PW ( niestety przez najbliższy okres jestem dostepny tylko w dni robocze 8-16)

 

piasta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak widzisz to udostępnianie?

 

Jak się porozumiemy, wyślę na swój koszt i tak samo no swój koszt odbiorę.

Oczekuję jedynie, a może aż , poświęcenia czasu i w miarę obiektywnej opinii.

Ze swojej strony chyba faktycznie nie wiele oferuję , ale zawsze można o tym pogadać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dzięki za zainteresowanie

temat nieaktualny

 

Tzn. że była tylko jedna i wyrwał ją painmaker czy w ogóle wycofujesz się z interesu? Bo jeśli byłaby kolejna okazja to pewnie byłbym zainteresowany. Używam zbliżonego rozwiązania - zębatka na piaście pod tarczę.

 

Jakiej długości śrub używasz (jakie się mieszczą)? Zębatkę sam wycinasz czy tylko nawiercasz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tzn. że była tylko jedna i wyrwał ją painmaker czy w ogóle wycofujesz się z interesu? Bo jeśli byłaby kolejna okazja to pewnie byłbym zainteresowany. Używam zbliżonego rozwiązania - zębatka na piaście pod tarczę.

 

 

Tak do testów z poza grona moich znajomych była przeznaczona tylko jedna. Zębatka na piaście pod tarczę to inne rozwiązanie, w moich piastach jest jeszcze wielowypust.

 

 

Zębatkę sam wycinasz czy tylko nawiercasz?

 

Całość jest wykonywana przeze mnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to w takim razie jak już chłopcy potestujecie i ruszy sprzedaż, to liczę chociaż na rabat B)

 

Faktycznie, po bliższym przyjrzeniu się zębatce, kumam o co chodzi. Wygląda na patent nie do zdarcia. Ogólnie wyznaję teorię sześciu śrub i nigdy mnie nie zawiodła. Radziłbym jednak zrezygnować z "prostokątnych" otworów w sprokecie. No chyba, że jest jakiś konkretny powód na ich wykonanie. Myślę, że kwestię wagową można odrzucić. Wtedy funkcja tych otworów sprowadzana jest do gromadzenia różnego syfu, a przy skrajnych obciążeniach możliwe, że także do osłabienia zębatki. Ale ja się jakoś specjalnie na tym nie znam, więc mogę się mylić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...