placek666 Napisano 18 Lipca 2009 Napisano 18 Lipca 2009 Z racji tego że nie znam się zbytnio na sprzęcie rowerowym, liczę na waszą pomoc. Mam problem przy agresywniejszej jeździe na tym rowerku zdarza mi się, że noga mi się zsunie z tych stokowych pedałów. SPD chyba nie będą dla mnie odpowiednie. Więc szukam dobrych platform do tego roweru.
Quoludek Napisano 18 Lipca 2009 Napisano 18 Lipca 2009 Nic nie chce mowic... Ale do takiego roweru to tylko SPD ... Jak nie jezdziles, albo nie masz kogos kto jezdzi z takim zestawem to bd. pewnie przeciwny temu. Ja Ci powiem... Bierz SPD . A tak w ogole... Zadam pytanie, dlaczego nie beda odpowiednie dla Ciebie ?
placek666 Napisano 18 Lipca 2009 Autor Napisano 18 Lipca 2009 Obawiam się trochę SPD'ków . Czy skoki mogą zaszkodzić SPD'kom(np. jak będę chciał wskoczyć na chodnik)? Boję się że SPD nie będzie odpowiednie do takiego mojego troszkę FR stylu jazdy(nie wiem jak to wyrazić ;P). Poza tym musiałbym brać ze sobą buty na zmianę do roboty. BTW do roboty mam ok. 15km, a trasa jest bardzo zróżnicowana asfalt, chodniki, drogi leśne, dziurawe szosy nawet muszę się przez szyny kolejowe przedrzeć . Jeśli możecie zaproponujcie jakieś dobre platformy jak i buty SPD wraz z pedałami.
creative1989 Napisano 18 Lipca 2009 Napisano 18 Lipca 2009 Co do skoków w SPD, powiem, że całkiem ładnie się skaczę, o ile na zwykłych platformach miałem problemy z podniesieniem tyłu o tyle w SPD robię to bezproblemowo
Quoludek Napisano 18 Lipca 2009 Napisano 18 Lipca 2009 FR na takim rowerze o.O?? Nie ma problemu z "Podskoczeniem" na kraweznik. Ale nie rozumiem tego Twojego stylu jazdy o.O. Rower do XC a Ty o FR gadasz xD. Chcesz skakac to kup jakiegos pancernego full'a. Ale co do tematu... Kup SPD nie bedziesz zalowal, tylko jeden minus... Pedaly=100zl., buty 200++ zl.! Jaki masz budzet na te platformy?