rafalek940 Napisano 17 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2009 Bottle Cage: (Koszyk na bidon) Kubix - 39g Brakes: (Hamulce) Juicy 3 160 mm - 800g Brake Levers: (Klamki Hamulcowe) j.w. Cables: (Pancerze) Shimano - ~50g Cassette: (Kaseta) SRAM PG-850 - 220g Chain: (Lancuch) SRAM PC-890 - 300g Crankset: (Korby) Shimano Lx - 908g Derlr (Front): (Przerzutka przednia) - Shimano Lx 07'- 168g Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) - SRAM X-9 - 209g Fork: (Widelec) - Manitou R7 Elite Absolute 100 mm 2008 - 1546 z manetka Frame: (Rama) - Leader Fox Rover 20' - 2096g Grips: (Gripy) - Boplight - 15g Handlebar: (Kierownica) - ATB - 156g Headset: (Stery) - ? - 80g Pedals: (Pedaly) Exustar E-pm25 - 267g Seat: (Siodlo) - Boplight - 197g Seatpost: (Sztyca) - Zoom 350 mm - 320g Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) - Zoom - 19g Shifters: (Manetki) - SRAM X-9 - 193g Skewers: (Zaciski kol) -Joyteh i boplight - 40 + 30 Spacers: (Podkladki pod mostek) - No name - 14 Stem: (Mostek) - Rithey Comp - 169g Tire (Front): (Opona przednia) - Michelin city... 1,5 - 446g Tire (Rear): (Opona tylna) - Michelin city... 1,5 - 446g Top Cap: (Top cap) - Merida - 14 Tubes: (Detki) - Michelin - 260g Wheels: (Kola) - Przod Boplight tyl Formula - 690g , 1030g (Rogi) - Zoom - 105g Suma: 10827g !! Wiec to moja maszynka hehe jesli chodzi o terenowe to nalezy dodac około 150 gram na jedna opone i po 50 gram na jednej detce fotki dodam pozniej Jak myslicie Fajna i czy mozna jeszcze schudnac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nabial Napisano 17 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2009 schudnac mozna zawsze, rower wg mnie nie za bardzo, gdyz rama jest tragiczna pod kazdym wzgledem, zmienisz rame i bedzie ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafalek940 Napisano 17 Lipca 2009 Autor Udostępnij Napisano 17 Lipca 2009 Planuje ale nie jest tak tragiczna jak mowisz fakt ciezka ale na szose ekstra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nabial Napisano 17 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2009 na szose moze i tak, w gorkach bys juz sie tak nie zachwycal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ciastkorz Napisano 17 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2009 schudnac mozna zawsze, rower wg mnie nie za bardzo, gdyz rama jest tragiczna pod kazdym wzgledem, zmienisz rame i bedzie ok Bo to leader fox? sam przez dwa sezony jeździłem na LF'ie i złego słowa nie mogę powiedzieć.... może waga tragicznie, ale żeby tragicznie pod każdym względem? Rafalek, x-9tki to z którego roku:D ? A manetki to gripy czy triggery? Ważyłeś wszystko sam? No i mógłbyś mi podać jakieś szczegóły dotyczące kół, i wypowiedz się na ich temat, jak się sprawują etc. Dzięki z góry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafalek940 Napisano 17 Lipca 2009 Autor Udostępnij Napisano 17 Lipca 2009 Bo to leader fox? sam przez dwa sezony jeździłem na LF'ie i złego słowa nie mogę powiedzieć.... może waga tragicznie, ale żeby tragicznie pod każdym względem? Rafalek, x-9tki to z którego roku:D ? A manetki to gripy czy triggery? Ważyłeś wszystko sam? No i mógłbyś mi podać jakieś szczegóły dotyczące kół, i wypowiedz się na ich temat, jak się sprawują etc. Dzięki z góry. Wiec tak przerzutka jest z roku 2008 na 99 % hehe;D to sa gripy niektore rzeczy niestety nie ale 45 % sam Kola tak przod szprychy DT Revolution PIasta Boplight ... Sprot w katalogu po 199 zł Obrecz Boplight 400 XC Wiec tak kołko te mam od 800 km wiec wiele nie powiem ale maszyny leca leca i jeszcze raz leca heh byly na 1 maratonie wiec wszystko bylo ok sztywnosc super a waga 690g Kolo tyl Szprychy DT Championy Piasta Forumula Obrecz Mavic 117XM chyba Kołko te nie jest zadna rewelacja ale za cene 200 zł super sztywnosc jak w czołgu na maszynach fajnie leci ma juz około 7 tys i minimalne luzy w bebenku ale 'w dupie to mam' hehe ogolnie kola do polecenia fotka dosc stara ale jest wiekszosc prezentowanych czesci Za niedlugo bd nowe z bialym siodelkiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robert Napisano 19 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2009 Co do Rovera to mam bardzo miłe wspomnienia tyle że z dużo starszym rocznikiem (2003). Fantastyczna geometria, połączenie turystyka z wyścigówką (przynajmniej moje prywatne odczucie). Służy do dziś jako zimówka. Co ciekawe przy rozmiarze 18" jej waga z hakiem przerzutki nie przekroczyła 1900g! Z tym że bez misek sterów mimo to jak na tę cenę niezły wynik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafalek940 Napisano 20 Lipca 2009 Autor Udostępnij Napisano 20 Lipca 2009 hmmm geometria nie jest rewelacyjna ale do szosy super wag hmmm 2,1 to jest kloc ale na przyszly rok sie cos innego zrobi ;D ale najbardziej mnie wkurza jak ktos mowi aaa rama do dupy bo to LF ;/ wcale nieprawda sa gorsze meridy Authory i wogole Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robert Napisano 20 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2009 Jak dla mnie wytrzymałość i wykonanie tych ram jest na wysokim w stosunku do ceny poziomie. Mi rama uległa dopiero przy spotkaniu z samochodem, wygięty widelec tylni. Mimo to udało się wyprostować i jeździ A tak się prezentuje http://www.forumrowerowe.org/index.php?showtopic=46508 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafalek940 Napisano 20 Lipca 2009 Autor Udostępnij Napisano 20 Lipca 2009 Robert nie chce tu sie w zadnym stopniu chwalic ale uwazam za maly sukcesik na takiej ciezkiej ramie ponad 2 kg zlozywc rower duzo ponizej 11 kg a dalo by sie jeszcze conajmnie z 750 gram zejsc - rama około 1 kg hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robert Napisano 20 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2009 A to fakt trzeba Ci oddać jest to dobry wynik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marsman Napisano 20 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2009 rama jest tragiczna pod kazdym wzgledem, zmienisz rame i bedzie ok bez jajów. kilka lat LF Classick ( z 2003 ) byl moim głównym rowerem. pare wyścigów zaliczył. czołówke z autem... dobra geometria. dobre wykonanie. nawet lakier po ok 5 latach dobrze wygląda. a waga 1930g wg katalogu. 1915g realnie. a wszystko to za 295pln... Fantastyczna geometria, połączenie turystyka z wyścigówką dokładnie. na maraton jak znalazł. na kręte trasy XC trochę mułowata. choć może z niższym widłem bo marcok ze skokiem 90mm to jak Manitou o skoku 110mm lub coś około... sa gorsze meridy Authory i wogole Accent. to dopiero jest ciekawa rama. droższa, cięższa i w ogóle maly sukcesik na takiej ciezkiej ramie ponad 2 kg zlozywc rower duzo ponizej 11 kg kiedyś myślałem by wstawić swojego LF w ranking l-b. ciekawe jakie byłyby reakcje przy wadze tego roweru poniżej 9kg ( tarcza tylko z przodu )... oczywiście z lżejszą ramą byloby łatwiej ale... w swoim rowerku poszedłem w kierunku Boplighta. u mnie sztyca po lekkim tuningu to 240g w rozmiarze 400mm, mostek 120mm-126g. rogi po lekkich modach 53g. ale nawet bez cięcia i wiercenia pozwoily by te komponenty zejść trochę z wagi do tego przerzutka przód Deore. w wersji top swing poniżej 130g... manetki tu nietuningowane 7.0 z przed lat 140g... modowałem identyczne konstrukcyjnie Attacki. rezultat 116g a można jeszcze kilka g urwać... gdybyś chcial pozostać przy tej ramie z czasem możesz złożyć pomimo jej wagi solidny, dosć lekki rower Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robert Napisano 20 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2009 W sumie jako że ramy LF-a różnią się najczęściej tylko malowaniem to Twój LF był taki sam jak mój. RST specjalnie wysokim amortyzatorem nie jest i z nim rama wydawała się dość żwawa na zakrętach. Przynajmniej mi to wystarczało Ale jak napisałeś to bardziej maraton niż XC. A wracając do roweru Rafała, ciekawi mnie ustawienie rogów, wygodnie tak? No i zawsze może być kilka gram mniej ucinając sterówkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nabial Napisano 20 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2009 kiedys moze i LF byly super, teraz jest tak, ze Rover jest jak dla mnie kwadratowy - gorna rura krotsza o rowne 3cm niz w moim obecnym rowerze, ktory jest jeszcze w mniejszym rozmiarze, ktos powie, ze mam ciut inny typ roweru...no to porownajmy do popularnej a6, ktora jest bardziej turystyczna, niz wyscigowa - przy 19" ma tyle co LF przy 20" a jak geo i waga sa zle, to coz nam po ladnym wygladzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafalek940 Napisano 21 Lipca 2009 Autor Udostępnij Napisano 21 Lipca 2009 A wracając do roweru Rafała, ciekawi mnie ustawienie rogów, wygodnie tak? No i zawsze może być kilka gram mniej ucinając sterówkę teraz mam o kilka stopni bardziej do gory i mi bardzo wygodnie szczerze jestes juz ktoras osoba co sie z tego dziwi heheh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafalek940 Napisano 14 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2009 teraz - 29 g bez osłonki na lańcuch Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafalek940 Napisano 1 Listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 1 Listopada 2009 naszly bardzo duzoe zmiany : ęBottle Cage: (Koszyk na bidon) Kubix - 39g Brakes: (Hamulce) Juicy 3 160 mm - 800g Brake Levers: (Klamki Hamulcowe) j.w. Cables: (Pancerze) no name - ~35g Cassette: (Kaseta) SRAM PG-850 - 220g Chain: (Lancuch) SRAM PC-890 - 300g Crankset: (Korby) Shimano Lx alu blaty i srubki - 867g Derlr (Front): (Przerzutka przednia) - Shimano Lx 07'- 168g Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) - SRAM X-9 - 209g Fork: (Widelec) - Manitou R7 Elite Absolute 100 mm 2008 - 1546 z manetka Frame: (Rama) - Boplight Marathon Sport 19' - 1543g Grips: (Gripy) - Boplight - 15g Handlebar: (Kierownica) - ATB - 156g Headset: (Stery) - Boplight - 78g Pedals: (Pedaly) Exustar E-pm25 - 267g Seat: (Siodlo) - Boplight - 211g Seatpost: (Sztyca) - Zoom 400 mm - 305g Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) - no name - 16g Shifters: (Manetki) - SRAM X-9 - 193g Skewers: (Zaciski kol) -Joyteh i boplight - 40 + 30 Spacers: (Podkladki pod mostek) - No name jakies wylajtowane - 14g Stem: (Mostek) - FSA- 152g Tire (Front): (Opona przednia) - Kenda Komodo - 499g Tire (Rear): (Opona tylna) - Kenda Komodo - 499g Top Cap: (Top cap) - bopligt carbon - 8g Tubes: (Detki) - Maxxis Ultralight - 240g Wheels: (Kola) - Przod Boplight tyl Formula - 690g , 1030g (Rogi) - Boplight - 60g Suma: 10295g 80 % rzeczy wazone przezemnie wg mnie rowerek jest strasznie lekki ma jeszcze duzo ambicji by zejsc ponizej 10 kg np na kolo tyl prosze o adma o zmenianie tematu na Boplight Marathon by Rafalek940 z waga podana powyzej podrawaim i co sadziecie o nowym rowerku tzw osprzecie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ProKreator Napisano 1 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2009 Fotki zapodaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nabial Napisano 1 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2009 (edytowane) wg mnie w dalszym ciagu rama do wymiany, z jakim mostkiem smigasz? znowu wybrales cos z bardzo krotka gorna rura - sprobuj posmigac po gorkach na swojej ramie, a pozniej poszukaj wsrod znajomych 19" z efektywna gorna rura ok 600mm kiedys jezdzilem na ramie majacej 595, teraz 19,5" 625mm i to jest to Edytowane 1 Listopada 2009 przez nabial Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafalek940 Napisano 1 Listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 1 Listopada 2009 fotki beda zaniedlugo bo jeszcze de jest caly do kupy zabrany czekam jeszcze na srubki do korby i suport isis a co do mostka 130 chyba i z ramy jestem strasznie zadowolony bo ja mam dlugie nogi tulow nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nabial Napisano 1 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2009 tak, dlatego jezdzisz z mostkiem 130mm...powodzenia na stromiznach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafalek940 Napisano 7 Listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 7 Listopada 2009 sa fotki jeszcze na jest caly ale głowne aspekty sa:D prosze nie pisac zadnych aspektow dotyczacych pokoju hah typu ale duze majty haha http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/25c3cef98ff9f2af.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6eecd16a3d154291.html oraz jak wam sie podoba moja korba to jest stary LX z 2004 roku waga teraz 598 gram http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2586f6ccf6563b86.html pozdrawaiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 7 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2009 Bardzo ladna korba, 598g czego to jest waga? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manta980 Napisano 7 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2009 Noo szykuje sie dobry rowerek na mojej ulubionej ramie skad masz ta korbe....?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafalek940 Napisano 7 Listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 7 Listopada 2009 z wagi waga a korbe przyznam sie kupilem za 26 zł na allegro z blatami i wg hehe przejechalem na niej 5 tys i maly tuning wyszlo 598 gram Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.