kabanosdg Napisano 14 Lipca 2009 Napisano 14 Lipca 2009 Witam, temat zapewne poruszany, ale sam rozeznałem się wstępnie w temacie. Ale do rzeczy. Chce kupić pulsometr. Wiadomo w miarę tanio, ale też bez kupowania taniego szajsu. Wolałbym kupić jakiś firmowy, a nie "no-name". I tutaj pomyślałem: "Mam licznik od dawien dawna z Sigmy i jestem bardzo zadowolony więc i może pulsometr?" Poszukałem i znalazłem: Sigma PC-15. Jednak znalazłem takie oto zdanie na jego temat: http://robsik.bloog.pl/id,2665991,title,Si...ml?ticaid=68625. I tu się lekko mówiąc wystraszyłem czy to prawda? - też tak uważacie (użytkownicy)? Zacząłem więc szukać dalej. Znalazłem "Sigma Onyx Easy" oraz "Sigma Onyx Pro" - choć ten drugi jest za ok. 260zł. Wiadomo że z każdą złotówką więcej wydaną możemy liczyć na zakup lepszego urządzenia. Dlatego 200zł to już prawie maksymalna granica. Pod uwagę brałem jeszcze firmy Polar i Beurer. Jednak nie wiem jakie modele brać. Jeśli chodzi o pulsometr to nie jestem profesjonalistom i zależy mi na sprawdzeniu tętna i możliwości ustawienia własnego przedziału w jakim chcę trenować plus do wyboru już skonfigurowane fabrycznie (najlepiej z podświetleniem gdyż trenuję często wieczorami), plus funkcje które ma każdy pulsometr. Tu moje pytania do was: 1. Czy ten Sigma PC15 naprawdę tak ciężko uruchomić (zwilżanie elektrod itd.) i tak łatwo gubi sygnał i jest niedokładny? 2. Czy w tej cenie polecacie mi może coś innego? Coś co oferuje jakoś za rozsądną cenę. 3. Czy inny z tych modeli Sigmy jest lepszy (np. ONYX Pro) i nie ma problemów jak opisany PC15? Chcę kupić raz a porządnie żeby nie być rozczarowanym. Dzięki za pomoc z góry. Pozdrawiam