tenjin Napisano 11 Lipca 2009 Napisano 11 Lipca 2009 kupuje sobie jednak zestaw P+T, piasty mam pod centerlock więc wolałbym sie nie bawić w przejsciówki (najtańsza wersja na dwa kola to 80 zeta +przesyłka) tarcze mam (180+160) http://www.allegro.pl/ite...bikestacja.html http://www.allegro.pl/ite...acze_160mm.html http://www.allegro.pl/ite...o_p_t_nowe.html będe wdzięczny za konstruktywne rady, co i dlaczego oczywiście chciałbym zapłacić jak najmniej, slx nie przypadly mi z powodu takiego, że jak sie przybliży klamke do kiery to podczas hamowania klamka za bardzo wchodzi opierając sie na palcach pozdrawiam
tenjin Napisano 11 Lipca 2009 Autor Napisano 11 Lipca 2009 sorry zawiesiłem się xt xt dual saint 2007/08
DominikM Napisano 11 Lipca 2009 Napisano 11 Lipca 2009 Spokojnie brałbym stare sainty jak ma być tanio.
Schwefel Napisano 11 Lipca 2009 Napisano 11 Lipca 2009 Z tych trzech to XT, bo mają klamki z ServoWave a to naprawdę dużo daje nawet przy przeciętnym zacisku.
tenjin Napisano 12 Lipca 2009 Autor Napisano 12 Lipca 2009 czym w praktyce sie odróznia klamka z servo od klamki bez servo miałem xtka 2008 takiego jak w linku ale nie miałem bez servo mnei glownie chodzi o to zeby skok klamki byl jak najkrótszy bo musze sobie przyblizac klamke (mam krotkie palce) i jak jest duzy skok to nie da sie hamowac jednym palcem bo klamka wciska sie w reszte palców/kiere
Schwefel Napisano 12 Lipca 2009 Napisano 12 Lipca 2009 Przy klamce z ServoWave klocki w pierwszej fazie szybko zbliżają się do tarczy a później skok jest większy i można precyzyjnie regulować mocą.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.