Lajcik Napisano 9 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2009 Witam! Mam Krossa A6'07 i za cel obralem sobie zejscie z waga ponizej 10kg Szukalem na forum, ale wszystkie A6 jakie znalazlem wazyly od ok 10,3 do 11,5 itp. Ponizej 10 nie znalazlem nic. Ktos ma, chce sie pochwalic? Jestem ciekaw, czy na tej ramie i amorze (seryjny Suntour S-RL) jest w ogole taka opcja. Czekam na opinie. Zyczcie mi powodzenia ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzymo Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 Witam!Mam Krossa A6'07 i za cel obralem sobie zejscie z waga ponizej 10kg Ile waży teraz? Jestem ciekaw, czy na tej ramie i amorze (seryjny Suntour S-RL) jest w ogole taka opcja. Pewnie że jest - wszystko jest kwestią ilości posiadanych przez Ciebie złotówek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team bogus Napisano 10 Lipca 2009 Mod Team Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 Według mnie na tej ramie nie ma co się wysilać i pokować grubą kasę w lekkie części, kiedy więcej można zbić na zmianie ramy i to podobnym, a nawet mniejszym kosztem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quoludek Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 Sa na forum fajne projekty. Waga 10.3~ jest naprawde bardzo dobra. Ponizej 10 nie wiem czy zejdziesz... Rama wazy 1750g? Wiec ciezko bedzie. A pchac pelno kasy w taka rame to bez sensu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fifi Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 Można, ale po co? Wiązało by się to z wydaniem bardzo dużej gotówki, bo sama rama+amor to ok. 3,7kg. Najpierw zainwestuj w dobrą bazę (koła, rama, amor) i potem na bieżąco zmieniaj części na lżejsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lajcik Napisano 10 Lipca 2009 Autor Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 Odp. na pytanie rzymo: Teraz nie wiem dokladnie, bo najpierw go rozebralem, bo robie generalna wymiane osprzetu, ale jeszcze przed paroma zmianami (m.in. stare kola, siodlo itd) wazyl ok 13-14. Zlotowek nie chce przeznaczac zbyt wiele, bo to tylko moj rower na zime (latem szosa), ale takie odchudzanie tanim kosztem to fajna zabawa na razie mam kiere, mostek i sztyce Pro Xlt po okazyjnej cenie, lancuch, przezutki XT (tyl shadow), korby, kasete i klamkomanetki LX DC, pancerze/linki hamulcow i przerzutek XTR, hamulce, Avid SD 7, siodlo SLR XC, pedaly Sh 540, kola: obrecze DT X450, opony Michelin XCR Mud, detki Michelin Latex C4, piasty Novatec, szprychy niewiadomo jakie (w najblizszym czasie planuje piasty XT i cieniowane szprychy DT i jakies lekkie nyple DT. PS. Eksperymentuje z owijka na kiere MTB Aha, rama wazy podobno 1800, bo duza (rozm 21). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fifi Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 13-14kg To nie mógł być na seryjnych częsciach tylko do ramy Krossa podpięto jakieś słabe klamoty. bo to tylko moj rower na zime (latem szosa) No to sprawa się rozwiązała. Kup starą zimówkę i jeździj ną to zobaczysz jakiego powera będziesz miał latem. Poza tym "małym kosztem" nie da się zejść do 10kg. :x Aha, rama wazy podobno 1800, bo duza (rozm 21). 19" waży 1770g więc 21" waży na pewno ponad 1800g. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lajcik Napisano 10 Lipca 2009 Autor Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 Nom, sztyce mial nie wiadomo jaka, siodlo chyba z pol kilo, opony zamiast RRalphow jakies stare drotowki Schwalbe, przednia przerzutke chyba jakas stara Acera i jeszcze pare innych ,,drobiazgow'' Nie chce zadnego zloma, bo trening to ma byc przyjemnosc, a nie rzeznia. Zawsze mozna pojechac wiecej lub ciezej (przezutka dziala). Ramy nie wazylem, bo nie mam do tego odpowiedniej wagi. 1800 to waga jaka znalazlem w internecie (byly podane rozne wagi, ale wybralem najciezsza, bo trzeba byc przygotowanym na najgorsze) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xformx Napisano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2009 Może piszę trochę późno i znalazłeś wagę realną ramy ale moja 21'' ze sterami i hakiem przerzutki ważyła jak poniżej: http://img19.imageshack.us/i/a6rama.jpg/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lajcik Napisano 16 Września 2009 Autor Udostępnij Napisano 16 Września 2009 A minus ta zolta deska? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xformx Napisano 16 Września 2009 Udostępnij Napisano 16 Września 2009 A minus ta zolta deska? Ta żółta deska została położona na wagę i dopiero waga wytarowana czyli z deską pokazywała 0g - więc to jest realna waga ramy Kross level A6 w rozmiarze 21'' - przynajmniej mojej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Elo78 Napisano 3 Października 2009 Udostępnij Napisano 3 Października 2009 Jeśli jestes dobrze zorientowany w katalogu części , wiesz czego szukać , ile za co zapłacic to powinno ci sie udac osiągnąć 10-tke ale na v-kach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goldbloom Napisano 3 Października 2009 Udostępnij Napisano 3 Października 2009 Pewnie że jest - wszystko jest kwestią ilości posiadanych przez Ciebie złotówek No, jasne. Zejść to możesz pewnie i do 8,5kg, jak nie lepiej . Jeśli Twoja rama rzeczywiście waży 1900g, to jest cięższa o jakieś ćwierć kilo od, powiedzmy, akceptowalnie lajtowych ram w tym rozmiarze. Więc co za problem A tak w ogóle, to weź postudiuj katalogi, a dopiero później podejmuj decyzje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fludi Napisano 23 Marca 2010 Udostępnij Napisano 23 Marca 2010 Zejść spokojnie zejdziesz do 10kg, ale na pewno nie będzie to tanim kosztem, za w miarę małe pieniądze do 11kg zejdziesz, poniżej już niestety trzeba ładować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nabial Napisano 23 Marca 2010 Udostępnij Napisano 23 Marca 2010 naprawdę cie prosze, nie rob a6 10kg, bo nie ma to najmniejszego sensu, oczywiscie obiektywnie podchodzac do tematu, lepiej od razu zlozyc cos na ramie i amorze pozwalajacych zbudowac w pelni uzytkowy rower spelniajacy twoje zalozenia wagowe rama za 300zl z topowymi czesciami nie da ci tego, co rama za 2tys i osprzetem deore Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.