Mod Team Puklus Napisano 9 Lipca 2009 Mod Team Udostępnij Napisano 9 Lipca 2009 Witam szukałem cos na ten temat ale za wiele nie ma wszyscy mowa ze trzeba wymienic. Podkowa jest peknieta po srodku. A jak by ja golenie dolne skrecił jednym albo dwoma boosterami ?? chyba było by to dość sztywne ?? jak sądzicie ? p.s. odnosnie 1 punktu regulaminu przeszukałem forum ale za wiele nie pisze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arroyo Napisano 9 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2009 Niestety, amortyzator do wymiany. Opcją byłaby wymiana korony, ale w rst gila jest to gra nie warta świeczki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DominikM Napisano 9 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2009 arroyo, on pisze o podkowie... Czyli do wymiany były by dolne golenie - jak by poszukać to na allegro można by było spróbować tanio kupić cały amortyzator i zamienić golenie dolne - ewentualnie + ślizgi i uszczelki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arroyo Napisano 9 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2009 racja, mój błąd, akurat TdF oglądałem faktycznie wystarczyłoby kupić amortyzator w byle jakim stanie i podmienić dolne golenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 9 Lipca 2009 Autor Mod Team Udostępnij Napisano 9 Lipca 2009 Heh spoko pisalem przeciez ze wszyscy doradzali wymiane a ja sie pytam co sadzicie na temat łaczenia boosterami. bo mi sie wydaje ze to dobra opcja i bedzie dość sztywne. jeszcze jak by skleił ta podkowe zeby sie ustawilo i potem skrecił. To ze wymienic najlepiej to ja wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Janisław Napisano 9 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2009 Nie będzie sztywne bo wszystko będzie się skręcało na piwotach. Booster przeciwdziała siłom rozciągającym poprzecznym, a nie skręcającym. Miało by to jeszcze jakąś rację bytu gdyby booster był przymocowany 2-3 śrubami do każdej z goleni, choć i tak wybitnej sztywności byś nie uzyskał. Możesz zmienić golenie albo cały amor i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 9 Lipca 2009 Autor Mod Team Udostępnij Napisano 9 Lipca 2009 No to jest fakt, o tym nie pomyslalem Ale probował i tak bede, opisze czy sie powiodło czy nie i z jakim skutkiem dzieki za cenna uwage Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ProKreator Napisano 9 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2009 Chyba, że efekt Twoich kombinacji będzie na tyle marny, że nie będziesz miał okazji odpisać. Czego Ci nie życzę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morf99 Napisano 9 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2009 Jest jeszcze taka opcja żeby go pokleić. Jest jedna rzecz która by to mogła zrobić, a mianowicie żywice epoksydowa z włóknem szklanym. Osobiście nie próbowałem kleić tym pękniętego amorka ale widziałem takie coś (allegro- tam znajdziesz wszystko). Szczerze mówiąc to jestem ciekaw czy by się ten sposób sprawdził Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 10 Lipca 2009 Autor Mod Team Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 Taki tez mam plan. skleje go, pozniej skrece bosterami pozniej zrobie kształtke z odpowiedniej blachy i poskrecam, na koniec zamaluje i prawie widac nie bedzie. Efekt moze i bedzie marny ale to sie okaze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
premier2 Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 A potem wystaw na allegro jako mało używany . Najrozsądniej zrobić podmiankę dolnych goleni, zabawa w sklejanie i skręcanie odwlecze tylko to, czego i tak nie unikniesz, jeżeli zamierzasz na tym jeździć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ma4Ti Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 Włóknem szklanym nie skleisz tego dobrze, puści raz dwa. Takie kombinacje przy amortyzatorze wartym 150zł to gra nie warta świeczki. Szkoda zdrowia w razie gdyby coś się potoczyło nie tak jak miało, a kupno drugiego, takiego samego amortyzatora, nawet nowego to nie jest ogromny wydatek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team bogus Napisano 10 Lipca 2009 Mod Team Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 Drożej wyjdzie kupno kleju i boosterów niż zakup lekko używanego amortyzatora i podmiana części. Osobiście przy takim amortyzatorze nie kombinowałbym, bo gra nie warta świeczki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 11 Lipca 2009 Autor Mod Team Udostępnij Napisano 11 Lipca 2009 Klej mam, bostery mam, blache chromoniklowa mam, tiga mam (taka spawarka co mozna nia spawać blaszki 0.01mm) wiec czemu drozej ?? jak sie tym zajme zdam relacje EdiT pozatym to nie moja gila tylko prawie nowy manitou wiec dlatego mam zamiar to poreperowac jak sie definitywnie nie uda bede szukał goleni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 17 Lipca 2009 Autor Mod Team Udostępnij Napisano 17 Lipca 2009 No wiec jak mowilem tak zrobilem o to fotki z zabiegu http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/319083efaeff69df.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/df63913b422124a3.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/065a3299ce28355f.html jest to oczywisćie stan surowy niemniej jednak działa dobrze płynnie pełnym zakresem skoku jest dość sztywne. jak to zrobie jak trzeba nawet nie bedzie widac ze cos jest robione, jeszcze na biało zamaluje a jak sie całkiem kiedyś rozleci to golenie wymienie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arroyo Napisano 17 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2009 Czy ty... przewiercałeś podkowę? Zacznij zbierać na nowy amortyzator zanim będziesz musiał zacząć zbierać na nową szczękę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skjaatel Napisano 17 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2009 Jesteś Miszczem!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amoniak Napisano 17 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2009 Kup fullface ochraniacze na kolana i łokcie to urazy po używaniu tego amora będą mniejsze. a tak na poważnie bardzo sceptycznie oceniam Twoje działania NIE DA TO ZADOWALAJĄCEGO REZULTATU. Podkowa i korona amora musi przenieść naprawde spore obciążenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
premier2 Napisano 17 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2009 Siły działające na podkowę są naprawdę ogromne, wystarczy popatrzeć, co dzieje się z goleniami, kiedy zaciskamy klamkę od v-ki. W przypadku tarczy, siła działająca na podkowę będzie również olbrzymia. Śruby, którymi skręciłeś podkowę, będą pracowały w tych otworach i sądzę, że w końcu pęknie, mam nadzieję, że przy małej prędkości... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Timon92 Napisano 17 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2009 Zazwyczaj pęka od większego impulsu czyli walnie na dziurze/korzeniu na zjeździe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WojteK# Napisano 17 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2009 Powiem tyle, teraz to ty jesteś hardcore'm. Pomysł naprawdę niebiezpeczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Niedzwiedz1 Napisano 18 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2009 Zauważ, że w jednej goleni masz sprężynę, a w drugiej olej, tak więc przy najechaniu na dziurę obie golenie nie uginają się równo w teorii, bo w praktyce to właśnie podkowa je łączy i powoduje że amor ugina równo na obu goleniach. Obstawiam, że albo ta konstrukcja szybko się podda, albo od nie równego ruchu goleni pęknie oś lub szybkozamykacz i podczas jazdy zgubisz koło czego oczywiście nie życzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.