Skocz do zawartości

[rower] KTM Ultra Flite czy Hai Edition SL

adambmk

Który rower wybrać?  

7 użytkowników zagłosowało

1. 1. Który rower wybra??

• Hai Edition SL
      4
    • KTM Ultra Flite
      3

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

witam .. planuję na dniach zakup nowego roweru .. budżet 3000 zł .. po bezsennych nocach spędzonych na necie oraz po kilku wizytach w sklepach rowerowych wybór padł na dwie pozycje - KTM Ultra Flite oraz Hai Edition SL .. jako, że jestem laikiem (10 lat przerwy z rowerem) bardzo Was proszę o opinie i wskazanie lepszej pozycji .. mile widziane opisanie jakichkolwiek wad tych rowerów, porównanie hamulców, generalnie osprzętu

kilka przydatnych informacji o mnie - wzrost 195cm, waga 115 kg (docelowo 95 kg) .. rower nie będzie służył żadnej hardcorowej jeździe (błoto, duże kamienie, duże korzenie drzew) raczej szybszej jeździe po okolicznych parkach (asfalt + proste drogi leśne) jednak chcę się z czystym sumieniem móc również wybrać na szybkie jazdy po parkach zimą (śnieg) .. raczej ciężko mi będzie zrezygnować z opcji wyboru pomiędzy tymi dwoma rowerami więc raczej nie widzę alternatyw .. z góry dzięki za wszelkie informacje

Poniżej linki do maszynek:

Hai Edition SL

KTM Ultra Flite

pzdr

Napisano

Cześć,

pierwsza sprawa to Twoja waga ... całkiem pokaźna (tak jak i moja:))

rs tora to poziom wyżej niż rs dart, dlatego moim zdaniem powinieneś postawić na haibike.

hai to Niemczurki a ktm to Austria, czyli w dwóch przypadkach można liczyć na konkretne, solidnie wykonane ramy.

co do reszty osprzętu to jest on w zupełności wystarczający jeżeli spojrzymy w jaki sposób będziesz z roweru korzystał.

ps. wizualnie wziąłbym oczywiście ktm'a (ładnie prezentuje się rama) ;]

Napisano

Jeżeli wybierasz tylko między tymi dwoma to KTM odpada, bo Dart nie jest pod twoją wagę, będzie pływał na prawo i lewo, dodatkowo rama jest potrójnie cieniowana co także nie jest najlepszym rozwiązaniem dla cięższych bikerów.

Napisano