teolbn Napisano 7 Lipca 2009 Napisano 7 Lipca 2009 Witam. Chciałbym kupić sobie jakis w miarę porządny rower. Pochodziłem trochę po Lublinie i znalazłem rower Cannondale f800. Rower był używany około roku, ale jest w bdb stanie. Do wymiany jedynie łańcuch. Rower posiada następujący osprzęt(tyle co pamiętam): -hamulce shimano deore -amortyzator dd60 -przerzutki? shimano deore xt Wszystko to kosztowac ma 1200zł. Jako że jestem kompletnie zielony w kwestii rowerow mam pytanie czy się opłaca taki rowerek zakupic ??
Huhu Napisano 7 Lipca 2009 Napisano 7 Lipca 2009 Nie wiem kto chce sprzedac taki rower za 1200zł, ale sa dwie mozliwości: - rower jest masakrycznie skatowany - właściciel jest albo niespełna rozumu, albo bardzo pieniędzy potrzebuje
Rulez Napisano 7 Lipca 2009 Napisano 7 Lipca 2009 Nie wiem kto chce sprzedac taki rower za 1200zł, Złodziej ???
dudiMTB Napisano 7 Lipca 2009 Napisano 7 Lipca 2009 Możliwe że właściciel jest zdesperowany i potrzebuje szybkiej kasy ;p ale wątpie w to rower musi być skatowany albo ma jakieś wady ukryte
teolbn Napisano 7 Lipca 2009 Autor Napisano 7 Lipca 2009 czyli mówisz że się opłaca ;d ? tak żeby uściślic to rower był używany 1/2 lata, ale data produkcji jest trochę starsza. Rowerkowi się przyglądałęm, ale oprócz wymiany łańcucha i może lekkiego zszycia siodełka wygląda na naprawdę zadbany. Zresztą rower z serwisu, dość podobno dobrego. Ogołnie to miły facet wszystko mi wytłumaczył, dał przetestować. Rower wycenial na 1400 ale trochę kasy potrzebuje i za 1200 da radę upchnąc. Czyli mówisz żeby się nie zastanawiać i brac ?
Huhu Napisano 7 Lipca 2009 Napisano 7 Lipca 2009 Zobacz po ile nowe cannony z leftym stoją i sobie przemyśl (Rower ma niby bardzo niewielki przebieg). Ja tam mniemam, że rower w ten lub inny sposób jest trefny. Po prostu nie wierze w takie super okazje.