Skocz do zawartości

[rower]


montada

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Przedstawiam Wam Cannondale Rush Team Replica '09. Rama zakupiona dwa dni temu . Cząsteczki z mojego poprzednika Centuriona.

 

Koszyk na bidon - Elite Custom - 42g

Licznik - VDO C2 - 70g

Hamulce: Shimano SLX ( komplet ) - 760g

Tarcze: XT SM-RT78 160/160 - 302g

Pancerze i Linki - Shimano - ?

Kaseta - Shimano XT CS-M770 11-32 - 255g

Łancuch - Shimano CN-HG 73 - 283g

Korby - Shimano SLX FC-M660 - 890g

Przerzutka przednia - Shimano Deore - 180g

Przerzutka tylna - Shimano XT RD-M770 -232 g

Widelec - Rock Shox Recon Trail 335 - 1823g

Damper - FOX Float R

Rama - Cannondale Rush Team Replica M 2009 - około 2800 g

Gripy - Centurion - ?

Stery: FSA Orbit E, 1.5" z przejściówką Cane Creek - ?

Kierownica - Boplight Team -25,4 ,560 mm -152g

Mostek - Boplight Team 90mm - 121g

Rogi: Boplight Pro - 58g

Pedały - PD-M540 - 363g

Siodło - Fi'zi:k Nisene III Wing Flex - 308g

Sztyca - Cannondale C4, 27.2 x 350mm - ?

Manetki - Shimano Deore - 291g

Koła - Mavic Crossride Disc CL '09 - 1905g

Opona Przednia - Michelin XC Dry 2 - 620g

Opona Tylna - Michelin XC Dry 2 - 620g

Dętki - Maxxis flyweight - 185g.

Zaciski - Bop - 77g

 

Bez niewiadomych waga wyniosła 12,33 kg.

 

Wszystkie pytania i uwagi mile widziane jak i pomysły na dalszą rozbudowę.

 

Foto z wyposażeniem miejskim - w drodze do pracy :-)

 

http://picasaweb.google.com/Truchamontada/...326983559987282

 

 

 

Marzenia się spełniają....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heble już teraz bardzo dobrze. Na początku ,jeszcze w Centurionie, dość długo się docierały i troszkę były problemy z nierówno łapiącymi klockami ale to już przeszłość. Oczywiście jak dostaną wody wyją ale nie tracą na skuteczności.Modulacja ok. Szczerze polecam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mała ale istotna zmiana w konfiguracji:

 

Koszyk na bidon - Elite Custom - 42g

Licznik - VDO C2 - 70g

Hamulce: Shimano SLX ( komplet ) - 760g

Tarcze: XT SM-RT78 160/160 - 302g

Pancerze i Linki - Shimano - ?

Kaseta - Shimano XT CS-M770 11-32 - 255g

Łancuch - Shimano CN-HG 73 - 283g

Korby - Shimano SLX FC-M660 - 890g

Przerzutka przednia - Shimano Deore - 180g

Przerzutka tylna - Shimano XT RD-M770 -232 g

Widelec - Rock Shox Recon Trail 335 - 1823g

Damper - FOX Float R

Rama - Cannondale Rush Team Replica M 2009 - około 2800 g

Gripy - Centurion - ?

Stery: FSA Orbit E, 1.5" z przejściówką Cane Creek - ?

Kierownica - Boplight Team -25,4 ,560 mm -152g

Mostek - Boplight Team 90mm - 121g

Rogi: Boplight Pro - 58g

Pedały - PD-M540 - 363g

Siodło - Fi'zi:k Nisene III Wing Flex - 308g

Sztyca - Cannondale C4, 27.2 x 350mm - ?

Manetki - Shimano Deore - 291g

Koła - Mavic Crossride Disc CL '09 - 1905g

Opona Przednia - Shwalbe Rocket Ron Evo 2.1 - 412g

Opona Tylna - Shwalbe Rocket Ron Evo 2.1 - 409g

Dętki - Maxxis flyweight - 185g.

Zaciski - Bop - 77g

 

Bez niewiadomych waga wyniosła 11.98 kg. Po zmianie opon 420 gram lżej.

 

Wszystkie pytania i uwagi mile widziane jak i pomysły na dalszą rozbudowę.

 

Cannon z Rocket Ron :

 

http://picasaweb.google.com/Truchamontada/...184042971015346

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyne pozycje które budzą u mnie niepokój to:

Przerzutka przednia - Shimano Deore - 180g

Manetki - Shimano Deore - 291g

Tutaj wsadziłbym może SLXa bo jakoś Deore nigdy nie grzeszyło jakością.

 

Dętki - Maxxis flyweight - 185g.

Są fajne tylko w połączeniu z wmiarę lekkimi oponami mogą stanowić półapkę na trasie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sime masz rację. Deore do wymiany tylko zastanawiam się czy pchać się w XT czy pozostać w SLX. Nie wiem czy różnica w działaniu jest aż tak duża by płacić więcej za parę gram. Myślę również nad sztycą - Boplight. Siodło też ciężkie tylko rewelacyjnie wygodne. No i może jeszcze ubijaki choć 540-tki dają radę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

I kolejne 150 g w dół...

 

 

Koszyk na bidon - Elite Custom - 42g

Licznik - VDO C2 - 70g

Hamulce: Shimano SLX ( komplet ) - 760g

Tarcze: XT SM-RT78 160/160 - 302g

Pancerze i Linki - Shimano - ?

Kaseta - Shimano XT CS-M770 11-32 - 255g

Łancuch - Shimano CN-HG 73 - 283g

Korby - Shimano SLX FC-M660 - 890g

Przerzutka przednia - Shimano Deore - 180g

Przerzutka tylna - Shimano XT RD-M770 -232 g

Widelec - Rock Shox Recon Trail 335 - 1823g

Damper - FOX Float R

Rama - Cannondale Rush Team Replica M 2009 - około 2800 g

Gripy - Centurion - ?

Stery: FSA Orbit E, 1.5" z przejściówką Cane Creek - ?

Kierownica - Boplight Team -25,4 ,560 mm -152g

Mostek - Boplight Team 90mm - 121g

Rogi: Boplight Pro - 58g

Pedały - PD-M540 - 363g

Siodło - Fi'zi:k Nisene III Wing Flex - 308g

Sztyca - Cannondale Fire, 27.2 x 350mm - 212g ( było 360)

Manetki - Shimano Deore - 291g

Koła - Mavic Crossride Disc CL '09 - 1905g

Opona Przednia - Shwalbe Rocket Ron Evo 2.1 - 412g

Opona Tylna - Shwalbe Rocket Ron Evo 2.1 - 409g

Dętki - Maxxis flyweight - 185g.

Zaciski - Bop - 77g

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

I kolejne g w dół... Rocket Ron zostawiam na cięższe warunki oraz maratony. Do codziennej jazdy i treningów Kenda SBE w wersji 2.1 kevlar.. Spisują się świetnie. Naprawdę fajne opony. Małe opory toczenia, śmieszne efekty dźwiękowe przy wyższych prędkościach na asfalcie. Rogi wylądowały na półce. Przy takiej długości kierownicy te kilka mm okazuje się bardzo potrzebne, a i zysk wagowy - choć niewielki.Dość ciężkie chwyty Centuriona zamieniłem na pianki Boplight. Również udana zmiana. I wagowo i komfortowo. Myślałem nad lżejszym siodłem ale zostaje przy Nisene. Trochę ciężkie ale za to pupa w całości.:)

 

 

Koszyk na bidon - Elite Custom - 42g

Licznik - VDO C2 - 70g

Hamulce: Shimano SLX ( komplet ) - 760g

Tarcze: XT SM-RT78 160/160 - 302g

Pancerze i Linki - Shimano - ?

Kaseta - Shimano XT CS-M770 11-32 - 255g

Łancuch - Shimano CN-HG 73 - 283g

Korby - Shimano SLX FC-M660 - 890g

Przerzutka przednia - Shimano Deore - 180g

Przerzutka tylna - Shimano XT RD-M770 -232 g

Widelec - Rock Shox Recon Trail 335 - 1823g

Damper - FOX Float R?

Rama - Cannondale Rush Team Replica M 2009 - około 2800 g

Gripy - Boplight - 40g

Stery: FSA Orbit E, 1.5" z przejściówką Cane Creek - ?

Kierownica - Boplight Team -25,4 ,560 mm -152g

Mostek - Boplight Team 90mm - 121g

Pedały - PD-M540 - 363g

Siodło - Fi'zi:k Nisene III Wing Flex - 308g

Sztyca - Cannondale Fire 27,2 x 350 - 212g

Manetki - Shimano Deore - 291g

Koła - Mavic Crossride Disc CL '09 - 1905g

Opona Przednia - Shwalbe Rocket Ron Evo 2.1 - 412g

Kenda Small Block Eight 2.1 - 480g

Opona Tylna - Shwalbe Rocket Ron Evo 2.1 - 409g

Kenda Small Block Eight 2.1 - 480g

 

Dętki - Maxxis flyweight - 185g.

Zaciski - Bop - 77g

 

A teraz przyszłość.

 

Manetki z Deore na XT. Myślałem nad SLX ale wiele osób pisze, że jednak XT jest bardziej precyzyjny i tutaj klamka zapadła.

Pozostaje pytanie co zamiast przedniej przerzutki Deore :) ?????????

Hm???

 

Wrażenia z jazdy? Bezcenne jak Mastercard. Co denerwuje?. Usztywnianie przy mocnym hamowaniu. Co na plus? Mimo tego że jednozawias - tylko nieznacznie buja. Powrót do HT? Niemożliwe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...