slaby Napisano 3 Lipca 2009 Napisano 3 Lipca 2009 Tuz przed wyjazdem przykrecalem low ridera robiac otwor pod M4 w rurze amora.Oczywiscie delikatnie zeby nie uszkodzic sprezyny itd. Rabnelo mi sie jednak cos z blokada skoku - jest calkowicie sztywny i to bardziej niz wczesniej przy bloku skoku [wtedy na bloku byly jakies luzy, teraz ani drgnie]. Samo pokretlo blokady zaczelo nadzwyczaj lekko przeskakiwac, co wczesniej bylo problemem. No i amor ani drgnie.I nie chodzi o to ze srubka weszla do srodka. Wiem ze trzeba bylo najpierw poszukac i popytac, ale jak zwykle bazowalem na wrodzonym optymizmie Znalazl ktos moze jakis przekroj podobnego amorka? Wie ktos moze co moglem schrzanic? Ciezko cos takiego rozkrecic i poskladac [tak tylko mniej wiecej wiem co trzeba i jakie klucze itd]. Wielkie sory jesli cos takiego juz bylo na forum - jestem w trasie i tylko szybko wrzucam posta. I tym bardziej wielkie dzieki za spodziewana pomoc pozdr! Ciezko wyczuc jaki to dokladnie model.Zdaje sie ze jakis z 2008 bo tani byl, wiec przypuszczalnie cos takiego: http://www.srsuntour-cycling.com/SID=si758...l&tnid=1630 [exploded view]. No w kazdym razie hydraulicznego speed locka nie ma tylko lock out.Patrze na ta zlozeniowke i nie moge wykombinowac co moglo sie zepsuc... Musialem sie wwiercic gdzies w okolice el.19. Lower index... troche enigmatycznie brzmi
cusek Napisano 3 Lipca 2009 Napisano 3 Lipca 2009 przykrecalem low ridera robiac otwor pod M4 w rurze amora Nie rozumiem co robiłeś? jeśli zepsułeś tłumik, bo rozumiem że go masz w prawej goleni, tzw. kadriż olejowy to albo jesteś 200zł w plecy i kupisz go w EUROBIKE, co jest totalnie nie opłacalne, albo nowy amorek. To jest nie rozbieralne.
slaby Napisano 3 Lipca 2009 Autor Napisano 3 Lipca 2009 XCM LO z 2008 albo 2007 to taniocha za 180zeta.Sprezyny+elastomer. Przykrecalem lowridera - bagaznik na przod cos takiego; http://www.tubus.com/index/lang/en/rubrik/...rs/artikel/Tara W prawej goleni jest mechaniczna blokada skoku
Mod Team bogus Napisano 3 Lipca 2009 Mod Team Napisano 3 Lipca 2009 Po pierwsze to golenie amortyzatorów nie służą do tego by w nich wiercić. Jedyne co możesz zrobić to wyrzucić amortyzator na śmietnik, bo naprawa jest nieopłacalna. Poza tym narażałeś swoje zdrowie jeżdżąc na czymś takim. Głupota nie zna granic.
slaby Napisano 3 Lipca 2009 Autor Napisano 3 Lipca 2009 Glupoty to ty gadasz. Nie jestem downhillowcem - rower jest pod sakwy - normalnie smierc w oczach jak pojade z wywierconymi otworkami fi 3,2 )).jasne ze w jakims olejowym bym nie wiercil ale to zwykla sprezyna.Wierci sie.Popytaj sakwiarzy... Wiecej merytoryki prosze... Po prostu jak skomplikowane jest rozkrecenie i skrecenie amora sprezynowego? bo nie mam doswiadczenia i zastanawiam sie czy robic to w warunkach polowych czy po powrocie..
skjaatel Napisano 3 Lipca 2009 Napisano 3 Lipca 2009 No to czekać aż lajtbajkerzy zaczną wiercić swoje amorki
Mod Team bogus Napisano 3 Lipca 2009 Mod Team Napisano 3 Lipca 2009 slaby najpierw dowiedz się więcej o sprzęcie a potem gadaj i rób. Przewierciłeś jakiś element blokady i ona już zapewne nigdy nie zadziała.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.