Dj Pizza Napisano 1 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2009 Poszukuje partnera, lub partnerki(zdjęcie i wymiary wymagane :roll: ), lub grupy. No,.. Planuje przejechać trasę, zamieszczoną w Egzotycznej Polsce, od końca do końca, czyli z Suwałk do Przemyśla. Amen Nie chce pożerać kilmetrów, wole skupić się na egzotyce, zdjęcia, dużo zdjęć. pogwarzenie sobie z tubylcami :roll: etc etc Start po 20.07, a meta po około dwóch tygodniach Noclegi, na dziko, na gospodarza. Teraz coś o sobie, normalnie jak ogłoszenie matrymonialne, jestem uczniem trzeciej klasy liceum. Mieszkam w Nawojowej Górze (o Krakowa) Doświadczenie, myślę, że można określić jako minimalne, parę drobnych wycieczek po swojej okolicy i po wybrzeżu Bałtyku. Co do kondychy, to jestem aktywnym, prawie codziennie godzinka biegania,amatorskiej siłki(nie będę o tym opowiadał, bo podnoszenie baniaków z wodą, to mogą określić "ihihihihih" , czasami dodaje rowerek. Zainteresowania: podróże (W.Cejrowski bardzo lubię, politycznie nie do końca popieram), polityka(światowa, taka podwórka nudna dla mnie jest), historia współczesna, militaria, ASG, majsterkowanie(ostatnio pałatka własnej roboty) No, cóż to chyba wsio, proszę pisać. A co do terminu mnie nic nie trzyma, wyprawa jest priorytetem. Mnie przez ten weekend nie ma, więc nie będę odpisywał bo jestem na ochronie pikniku lotniczego w Krakowie, na który serdecznie zapraszam. Pozdrawiam Bartek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...