Skocz do zawartości

[tuning amortyzatora] Czy można przywrócić oryginalną wartość skoku?


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Amortyzator sprzedaję ja i zapewniam, że można to zrobić w domu, ale niestety nie posiadam już podkładek dystansowych... Możesz popytać w Gregorio ile takie cudo by kosztowało (podejrzewam, że nie będzie się opłacało z przesyłką :)) lub ewentualnie próbować coś dorobić, ale niestety nie mam pojęcia jakie wymiary powinny mieć te podkładki. Serwis tego Bombera jest bajecznie prosty i tak jak napisał Andrew, można go zrobić w domu używając dwóch kluczy.

 

Niestety nie mogę edytować posta, więc napiszę jeden pod drugim ;)

 

http://www.c1ach.ovh.org/bomber.jpg

 

Na tym zdjęciu widać podkładki - na każdym tłumiku jest jedna czarna plastykowa szerokości około 10mm (obok tych "metalowych", które są na dole tłumików). Jest to zdjęcie bebechów jakiegoś MX'a Pro, ale różni się tylko regulacją tłumienia i wnętrzności ma te same właściwie. Jak widać te podkładki to nie jakaś technologia kosmiczna (cały tłumik SSV nią nie jest...), więc nie sądzę aby włożenie ich z powrotem byłoby problemem.

Napisano
(...)

Fotka moja - na zdjęciu jest MX '07, ale w każdym MX są takie same podkładki.

Zasada prosta - dokładasz podkładki, skok ulega zmniejszeniu i odwrotnie - zdejmujesz, skok rośnie (dokładnie o tyle mm, ile mają te podkładki).

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...