Sime Napisano 25 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2009 Zamieszczam swój projekt Gianta XtC. Rower cały czas się zmienia i dokładnej rozpiski nie jestem w stanie podać gdyż ostatnio kilka elementów uległo zmianie. Waga została oszacowana na podstawie "wagi domowej" oraz analizy zmian dokonaych w rowerze od ostatniego ważenia. Może niektóre osoby zdziwi np. brak śrub aluminiowych w mostku czy zacisku sztycy lecz w tych miejscach jestem zwolennikiem tytanu. Inne części są także dobrane pod kątem trwałości czyli nie zamierzam zakładać kaset Kozaka czy KCNC ani blatów z carbonu. Tak samo mógłbym złożyć lżesze koła lecz chciałem ceramikę gdyż w górach zwykłe Vb czasem się nie sprawdzają i SLRy są najlepszym rozwiązaniem. W najbliższym czasie zamieszcze więcej fotek oraz spis części. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
weberwrc Napisano 26 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2009 fajny lekki rowerek kolejny XTC tylko zważ go w całosci i jakas rozpiska by sie przydala powodzenia w dalszych modyfikacjach i zapraszam do oglądanai mojego XTC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sime Napisano 26 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2009 Spis częśći jest. A co do wag to poczekam bo nie zmam wag kilku części a nie chce przekłamań. W spisie występują gumy Maxxisa Flyweight które czasem używam - na Maxxisach rower waży +- 8300g. Część Nazwa Rama Giant XtC 2006 17" Piwoty FRM titanium Zacisk sztycy Soul Kozak 34,9 w/ti bolt Podkładki pod stery Carbon 3x10mm Stery FSA - w out/ expander and top cap Expander Extralite Ultrastar Top cap Soul Kozak Top Cap Amortyzator SID WC 2007 Suport Accent BB- EX Korba Race Face Deus XC Koronka duża Stronglight CT2 44T Koronka średnia Stronglight CT2 32T Koronka mała Truvativ 22T Śruby do korby Pro Bolt Kaseta XTR 960 11-32 w/ Pro Bolt nut Łańcuch KMC X9SL Gold Przerzutka przód LX w/alu bolts and nuts Przerzutka tył Sram X.0 w/alu bolts and drilled washer Manetki Gripy Sram X.0 w/alu bolts Klamki Extralite Ultralevers w/alu bolts Hamulce Avid Mag w/alu bolts Gripy Ritchey WCS Siodło Tune Maraton Sztyca Lite Carbon 30,9 x 400mm Mostek Ritchey WCS 100mm 25.4 Kierownica Easton EC 90 25,4mm Koło przód Mavic CrossMax SLR w/tune skewer Koło tył Mavic CrossMax SLR w/tune skewer Pedały CB Egg Beaters SL Opona przód Maxxis Fly Weight 330 Opona tył Maxxis Fly Weight 330 Dętki Maxxis Ultralight Linki stainless steel polished Pancerze Nokon black Rogi Smica w/alu bolts Osłona ramy Tioga - neopren Koszyk Giant - tuned Śruby do koszyka Alu 2 x M5 x 16 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ubotek Napisano 26 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2009 Przerzutka przód LX w/alu bolts and nuts Tom tu nie pasuje, przy tej klasie osprzętu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
duzyninja Napisano 26 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2009 Dlaczego nie? LX, bodajże z 2003 czy 2004 roku wazy mniej niz dzisiejsze xtry:D a w przedniej przerzutce to chyba az takiej roznicy w działaniu nie czuc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomeks Napisano 26 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2009 Te opony az sie prosza o zalanie plynem Tzn chodzi mi o geax'y ;] A moze przerzutka przod xtr m950 ( 112g )? Pw jak cos Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miskov17 Napisano 26 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2009 a w przedniej przerzutce to chyba az takiej roznicy w działaniu nie czuc... Śmiem powiedzieć, że z przodu czuć większą różnicę niż z tyłu pomiędzy np. XTR a XT... Rower bardzo fajny, łańcuch jedynie co niezbyt pasuje kolorystycznie ale to kwestia gustu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sime Napisano 26 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2009 Jeżli chodzi o prz. prz. jest to LX z legendarnej "czarnej serii" gdzieś z lat 99 ( jeszcze na 8 ). Fabrycznie ważył 123g czyli tyle co nowe XTRy a trwałością działania przewyższa nowe XTRy. Kupiłem nówkę za całe 30zł. Chciałbym XTRa 950 ale czy ktoś ma takie coś do sprzedania w dobrym stanie? Co do płynu to się zastanawiam cały czas bo na maratonach jest dużo osób które na niego narzekają a ponadto przy zmanie opon jest więcej babrania się w "płynie". Jeżli chodzi o zmniany to planuję: - mostek ale jeszcze nie wiem na co może Rotor albo Extra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomeks Napisano 26 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2009 Geaxy sa na tyle dobre, ze mozna na nich jezdzic wszedzie wiec po co zmieniac ? Ja smigam na takich wlasnie zalanych plynem A co do m950 odezwij sie na gg: 6442498, mam taka przerzutke wiec moze sie jakos dogadamy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Lookas 46 Napisano 14 Lipca 2009 Mod Team Udostępnij Napisano 14 Lipca 2009 Tom tu nie pasuje, przy tej klasie osprzętu. A mi nawet pasuje, te Lx'y nie dość, że pracują bardzo dobrze to na dodatek wagowo są świetne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.