Skocz do zawartości

[8462g] Giant XtC


Sime

Rekomendowane odpowiedzi

Zamieszczam swój projekt Gianta XtC. Rower cały czas się zmienia i dokładnej rozpiski nie jestem w stanie podać gdyż ostatnio kilka elementów uległo zmianie. Waga została oszacowana na podstawie "wagi domowej" oraz analizy zmian dokonaych w rowerze od ostatniego ważenia.

Może niektóre osoby zdziwi np. brak śrub aluminiowych w mostku czy zacisku sztycy lecz w tych miejscach jestem zwolennikiem tytanu. Inne części są także dobrane pod kątem trwałości czyli nie zamierzam zakładać kaset Kozaka czy KCNC ani blatów z carbonu. Tak samo mógłbym złożyć lżesze koła lecz chciałem ceramikę gdyż w górach zwykłe Vb czasem się nie sprawdzają i SLRy są najlepszym rozwiązaniem.

 

xtck.th.jpg

 

W najbliższym czasie zamieszcze więcej fotek oraz spis części.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spis częśći jest. A co do wag to poczekam bo nie zmam wag kilku części a nie chce przekłamań. W spisie występują gumy Maxxisa Flyweight które czasem używam - na Maxxisach rower waży +- 8300g.

 

Część Nazwa

Rama Giant XtC 2006 17"

Piwoty FRM titanium

Zacisk sztycy Soul Kozak 34,9 w/ti bolt

Podkładki pod stery Carbon 3x10mm

Stery FSA - w out/ expander and top cap

Expander Extralite Ultrastar

Top cap Soul Kozak Top Cap

Amortyzator SID WC 2007

Suport Accent BB- EX

Korba Race Face Deus XC

Koronka duża Stronglight CT2 44T

Koronka średnia Stronglight CT2 32T

Koronka mała Truvativ 22T

Śruby do korby Pro Bolt

Kaseta XTR 960 11-32 w/ Pro Bolt nut

Łańcuch KMC X9SL Gold

Przerzutka przód LX w/alu bolts and nuts

Przerzutka tył Sram X.0 w/alu bolts and drilled washer

Manetki Gripy Sram X.0 w/alu bolts

Klamki Extralite Ultralevers w/alu bolts

Hamulce Avid Mag w/alu bolts

Gripy Ritchey WCS

Siodło Tune Maraton

Sztyca Lite Carbon 30,9 x 400mm

Mostek Ritchey WCS 100mm 25.4

Kierownica Easton EC 90 25,4mm

Koło przód Mavic CrossMax SLR w/tune skewer

Koło tył Mavic CrossMax SLR w/tune skewer

Pedały CB Egg Beaters SL

Opona przód Maxxis Fly Weight 330

Opona tył Maxxis Fly Weight 330

Dętki Maxxis Ultralight

Linki stainless steel polished

Pancerze Nokon black

Rogi Smica w/alu bolts

Osłona ramy Tioga - neopren

Koszyk Giant - tuned

Śruby do koszyka Alu 2 x M5 x 16

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a w przedniej przerzutce to chyba az takiej roznicy w działaniu nie czuc...
Śmiem powiedzieć, że z przodu czuć większą różnicę niż z tyłu pomiędzy np. XTR a XT...

 

Rower bardzo fajny, łańcuch jedynie co niezbyt pasuje kolorystycznie ale to kwestia gustu :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżli chodzi o prz. prz. jest to LX z legendarnej "czarnej serii" gdzieś z lat 99 ( jeszcze na 8 ). Fabrycznie ważył 123g czyli tyle co nowe XTRy a trwałością działania przewyższa nowe XTRy. Kupiłem nówkę za całe 30zł.

15307120.th.jpg

Chciałbym XTRa 950 ale czy ktoś ma takie coś do sprzedania w dobrym stanie?

 

Co do płynu to się zastanawiam cały czas bo na maratonach jest dużo osób które na niego narzekają a ponadto przy zmanie opon jest więcej babrania się w "płynie".

 

Jeżli chodzi o zmniany to planuję:

- mostek ale jeszcze nie wiem na co może Rotor albo Extra

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...