makss Napisano 25 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2009 Cześć Czy manetka SRAM X7 Trigger i korba FSA MegaExo były by dobre do tego roweru?? http://unibike.pl/expert.html. Za bardzo nie znam się na sprzęcie rowerowym. Proszę o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DominikM Napisano 25 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2009 Korba OK, ale manetki nie będą kompatybilne z tylną przerzutką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 26 Czerwca 2009 Mod Team Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2009 Skoro mowa o manetce i korbie domyslam sie ze manetka lewa a lewa bedzie dobra, niestety do prawej trzeba sramowska przerzutke zamontowac. Przednie bedzie działać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtasin Napisano 26 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2009 Jeśli chcesz triggery srama do przerzutki shimano, to musisz szukać Rocket/Attac (trx chyba nie ma na 9 biegów, ale głowy nie dam) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
makss Napisano 26 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2009 Korba OK, ale manetki nie będą kompatybilne z tylną przerzutką. a jeśli zamotował bym przerzutkę tylnią SRAM X9 to było by kompatybilne?? I czy się opłaca?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ubotek Napisano 26 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2009 Działałoby, ale czy się opłaca to musisz sobie sam odpowiedzieć, bo my siedzimy w twoim portfelu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 26 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2009 Kompatybilne jak najbardziej by było, opłacalność to kwestia drugorzędna jeśli wolisz manetki Sram - to moje zdanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...