premier2 Napisano 25 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2009 Szczerze przyznam, że opadła mi dzisiaj szczęka po wizycie w tym sklepie. Ale po kolei. W zeszłym tygodniu, we wtorek dostarczyłem do sklepu amortyzator na przegląd i zmianę uszczelek. Amor to Manitou Black Elite. Umawiałem się już wcześniej, więc nie było żadnego problemu. Szef stwierdził, że najlepiej będzie, jak amor powędruje na przegląd do dystrybutora (Wigwam) w Warszawie. Nie robiło mi to różnicy, więc się zgodziłem, tym bardziej, że cena nie uległa zmianie, mimo, że amor jechał w obie strony kurierem. Umówiłem się na odbiór za tydzień. Dzwonię we wtorek, amor jeszcze nie dojechał, ale ma być na środę-czwartek, więc OK. W weekend mam w planach 2 starty i amor jest, że tak powiem niezbędny , ale do czwartku mogę poczekać. W czwartek(czyli dzisiaj) dzwonię z duszą na ramieniu i okazuje się, że jeszcze amora nie ma . Dzwonię o 15, to samo. W końcu dzwoni do mnie szef, p. Marek i proponuje, że jeśli potrzebuję amortyzator, to może mi pożyczyć jakiegoś RS Race. W sumie nie mam innego wyjścia, poza opcją 3kg Suntoura, więc jadę bo Bełchatowa. Na miejscu okazało się, że ten RS to SID Race 2007, w prawdziwie wyścigowym kolorze - czerwonym . No czapki z głów! W tym miejscu chciałem jeszcze raz podziękować p. Markowi za okazaną pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość R3surrection Napisano 25 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2009 bardzo ładnie ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artro Napisano 26 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2009 Zachowali sie bardzo profesjonalnie Swoja droga ja bym juz nie odbieral tego manitou Troche dziwne mi sie wydaje, ze wysylali ten amor do Warszawy jak mogli zrobic to na miejscu... Czyzby sie bali ze cos popsuja? Zreszta teraz zeby utrzymac klientow trzeba sie starac, chociaz w wielu serwisach nadal nie brakuje olewaczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
premier2 Napisano 26 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2009 Artro, moja pierwsza myśl po wyjściu z serwisu to: "cholera, mogliby już nie przysyłać tego Manitou" . Tym bardziej, że właściwie nic nie podpisałem, że dostaję amor, żadnego pokwitowania. Ale lubię swojego Black'a i chcę go z powrotem, do tego to chyba jedyny profesjonalny sklep/serwis w promieniu 50km... Do Warszawy wysłali dlatego, że szef sklepu ma tam znajomości , a mnie było bez różnicy, gdzie będzie robiony, skoro płacę tyle samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ecia Napisano 26 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2009 Ja też mam przyjemne doświadczenia z panem Markiem - odbierałam od niego osobiście opony zakupione na aukcji, jeszcze w 2005 roku. Już wówczas powzięłam bardzo pozytywne mniemanie o nim i jego sklepie. Tym bardziej się cieszę, że nadal trzymają poziom - czego się zresztą spodziewałam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bizon Napisano 26 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2009 Szczerze też by mi szczęka opadła a i mógłbym zemdleć słysząc taką wiadomość przez telefon.Takie zachowanie to rzadkość ,oby więcej takich ludzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Schwefel Napisano 26 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2009 Rzadkość i swego rodzaju naiwność bo to Polska przecież Ale bardzo fajnie się zachował właściciel tego sklepu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukaszs Napisano 26 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2009 ja nie miałem przyjemnosci poznania Pana Marka ale przez net zamawiałem u niego kierownice i wszystko ładnie pięknie poszło:-) ale z tym amorkiem to faktycznie niezły shox:-)rock shox Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lajtspid Napisano 27 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2009 Takie podejście do klienta jest cenniejsze i procentuje bardziej niż tysiące zł wydane na kampanie reklamowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukaszs Napisano 27 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2009 po tym co przeczytałem chyba będę częściej odwiedzał Pana Kalitę:-) szkoda ze tak daleko mam do Bełchatowa.....sh*t!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mico102 Napisano 27 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2009 Również potwierdzam profesjonalne podejście do klienta. Parę miesięcy temu oddałem krótkie spodenki biemme na gwarancji [ odpruwała się wkłada ]. Mimo iż długo czekałem, w końcu zadzwoniłem i dowiedziałem się że może być problem, bo jak to powiedział mi pan Marek - jest to uszkodzenie mechaniczne wskutek przetarcia od np. szwów w siodełku [ jeżdżę na SKN - nie ma szwów ]. Jednak z racji takiej, że było bardzo mało skarg na te spodenki, udało się panu Markowi załatwić z dystrybutorem i dostałem nowy egzemplarz i to jeszcze z modelu spodenek. naprawdę polecam, radzę dzwonić niż pisać, bo z odpisywaniem czasem jest problem, ale przez telefon da radę wszystko załatwić! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
premier2 Napisano 27 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2009 Rzadkość i swego rodzaju naiwność bo to Polska przecież Ale bardzo fajnie się zachował właściciel tego sklepu. Masz rację, rzadkość. Fakt, że nie byłem pierwszym lepszym klientem z ulicy, ale jakimś dobrym znajomym nie jestem. Kupiłem w tym sklepie rower i zaglądam czasem po jakieś części. Sam byłem zdziwiony propozycją, liczyłem co najwyżej na jakiegoś Darta lub Torę. Ogólnie mogę powiedzieć, że czuć w tym sklepie "rowerową atmosferę", jeśli wiecie o co mi chodzi i dlatego lubię tam zaglądać, nawet, jeżeli nic nie kupuję, a akurat jestem w Bełchatowie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati199 Napisano 7 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2010 Trochę odkop . . . Zamawiałem już parę drobnych rzeczy od nich. Zawsze wysyłka expresowa. Wyśmienity kontakt. Dobre ceny. Ale dla mnie ten sklep ma duży minus. Nie posiadają "topowych" części ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
c1ach Napisano 7 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2010 Potwierdzam, jest to sklep, na którego konto przelewam pieniążki bez chwili zastanowienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kello Napisano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2010 Potwierdzam, jesli wplata jest na ich koncie to wysylaja tego samego dnia i przesylka czesto na drugi dzien jest u mnie (kurier). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.