Skocz do zawartości

[rower] Level A2 vs Level A2 XT


Polon

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

 

Nastał ten piękny dzień, normalnie moja mama z własnej (nie)przymuszonej woli zadzwoniła do sklepu, żeby dowiedzieć się ile kosztuje mój wymarzony Kross Level A2... Koleś jej chyba tak nawciskał, że pyta mnie się czy chcę normalnego czy XT...

 

Tutaj jest pytanie... Czy coś się zmienia oprócz hamulców i przeżytki?

Czy tarczówki będą lepsze (jak widzę kałużę to muszę przejechać przez nią :) )? Bo słyszałem, że w tej cenie nie można się za dużo spodziewać po tarczach... (prawda?)

Czy alivio bardzo różni się od xt?

 

A... Rozmiar 19' będzie dla mnie dobry jak mam od krocza jakieś 84cm, a cały 178cm.

W wersji XT zawsze jest XCR? Bo ważę tylko 53kg ;/ Bo w normalnych wersjach z tego co wiem to nie zawsze jest...

 

Administrację przepraszam jak by było coś nie tak... :o

Napisano

Sam miałem możliwoś wyboru między level a2 (który dojdzie do mnie w czwartek za tydz.), czy level a2 xt, wiesz tarcze są dla ludzi ceniących lekkie chamowanie, płynne, moim zdaniem w terenie, jak i na asfalcie lepiej sprawdzi się pospolity szczękowy ( znajdujacy się w zwykłej a2),ja na twoim miejscu postapił bym tak: w zwykłej a2 masz mozliwość montażu sobię w przyszłości tarcz, bo za tą cenę masz rację "pożądnych" tarcz. Myślę, że alivio różni sie od xt, płynnością zmiany biegów, na pewno nie ilością bo w obu wersjach jest 8. Rama 19" jest odpowiednia dla mnie a jestem identyko jak ty tyle,że ważę cos ok. 58kg. Myślę, że w tej sytuacji odpowiedni był by zwykły level a2. Pozdrawiam pawci0kas!!

Napisano

Czyli z tego co napisałeś winika, że tarcze potrzebują dużo czasu do zablokowanie kół... Prawda?

 

A... A2 ma w sobie standardowo spinkę na łańcuchu? :o

Napisano
Czyli z tego co napisałeś winika, że tarcze potrzebują dużo czasu do zablokowanie kół...

Nie prawda, przy twojej wadze nawet takie tarcze szybko zablokują koło.

Napisano

Zwykły nie jest lepszy. Jak najbardziej polecam wersje XT... Hample bez porównania. Niby są to jedne z tańszych hydraulików, ale co do v-brakeów to nie ma porównania. O niebo lepsze. Przerzutka xt shadow też dużo lepiej działa niż alivio. Sprężyna jest twardsza i sprawia wrażenie precyzyjniejszej.

Napisano

Ja tam wcale nie twierdzę, że zwykły był by lepszy, jedno co mi się w tych Krossach (obydwu) nie podoba, to dziadowska korba.

Napisano

Korba to fakt.. Nie dość, że mało sztywna to jeszcze szybko pada... Ale coż.. Za tą cenę to według mnie osprzęt itak jest na wysokim poziomie..

Napisano

Podstawowe pytanie:

Jaka jest różnica w cenie?

Różnica ceny alivio a xt shadow to 100zł, różnica w działaniu wielka..

Sam niedawno przerzuciłem się z alivio na xt shadow..

Jak stara, znaczy mama nie robi problemów, to bierz tą lepszą wersję..

Napisano

Wybór padł (chyba) na Krossa Level A2 XT 19" czarno-białego (są? ze strony wynika, że tak)...

 

Nikt nie powiedział nic na temat amortyzatora, będzie dobry pode mnie?

Istnienie możliwość, żeby natrafił mi się Dart w XT? Czy to tylko w A2 '08?

 

Może ktoś mnie jeszcze przekona do standardowej wersji :)

 

EDIT:

Jak stara, znaczy mama nie robi problemów, to bierz tą lepszą wersję..

Hehe... Jak pisałem, sama mi zaproponowała ;)

 

A, jeszcze raz pytam, jest spinka w łańcuchu na start czy trzeba sobie samemu założyć?

Napisano

Bierz tego XT (rozmiar 19" będzie OK), ale zwróć uwagę na to co pisze Kross :

Specyfikacja techniczna może ulec zmianie bez uprzedzenia. Kolory mogą nieznacznie różnić się od rzeczywistych.

I dopilnuj żeby to jednak był XCR - dużo lepszy do twojej wagi.

Napisano

Czemu tak Ci zależy na tej spince?

 

Nie myślałeś o czymś wyższej klasy np. kross unplugged? Coś używanego lekko.. ostatnio za 2000,- na allegro widziałem cuba ltd race ze zrobionymi 3 kilometrami i gwarancją na dwa lata..

Napisano

Nie zależy mi na tym żeby była, tylko po prostu chce wiedizeć czy będę musiał wkońcu sobie kupić skuwacz :E

Jak bym miał możliwość to bym sobie kupił, ale u mnie na wsi to trudno o oponę powyżej 2 cala...

 

Co do myślenia o czymś z wyższej pułki to wiesz... Po pierwsze budżet mnie ogranicza, po drugie ten krossik mi się podoba ;)

  • Mod Team
Napisano

No jezeli masz wybor ja osobiście brał bym lepszy(i tu sie rozglądna za innymi markami/modelami w tej cenie) jeszcze zalezy jaka roznica w cenie. Co do amora XCR to chyba najlepszy wybor w tej cenie. Co do spinki to bardzo przydatna rzecz jezeli sie jeździ duzo i róznym terenie i czesto trzeba łańcuch czyścic.

 

Do tego warto sie zaopatrzeć w podstawowe narzedzia jak klucz do kaset, do nypli, zestaw kluczy imbusowych, skuwacz tez nie zadzkodzi, czasami i do suportu sie przydaje.

 

zestawik troszke bedzie kosztował ale po kilku uzyciech juz sie zwroci, chyba ze wolisz rower oddac do "serwisu".

Napisano

Dołączę się do tematu:

 

Mam problem z wyborem pomiędzy level a2, level a4 i unibike evolution. Za lvl a2 przemawia amortyzator ( waże ok 65 kg ), za lvl a4 osprzęt i waga, a za unibikiem wszystko po trochu.

Roweru używam głównie do jazdy po leśnych dróżkach i asfalcie, czasami zjazd z jakieś górki.

Mam do wydania ok 1500zł, dodam że jest to górna granica, jeśli ktoś ma jakąś propozycje niech piszę.

Do wzrostu 182 najlepsza będzie rama "19"?

Napisałem już w innym temacie niestety nie doczekałem się odpowiedzi.

Napisano

Polon, bierz lepszą wersję jeśli masz możliwość i koniec.

 

robertua, ja polecałbym wziąć A4 z najlepszym osprzętem z tych trzech i 27biegami. A amortyzator możesz wymienić niewielkim kosztem albo nawet zerowym sprzedając i kupując na allegro.

Napisano
Sam miałem możliwoś wyboru między level a2 (który dojdzie do mnie w czwartek za tydz.), czy level a2 xt, wiesz tarcze są dla ludzi ceniących lekkie chamowanie, płynne, moim zdaniem w terenie, jak i na asfalcie lepiej sprawdzi się pospolity szczękowy ( znajdujacy się w zwykłej a2),ja na twoim miejscu postapił bym tak: w zwykłej a2 masz mozliwość montażu sobię w przyszłości tarcz, bo za tą cenę masz rację "pożądnych" tarcz. Myślę, że alivio różni sie od xt, płynnością zmiany biegów, na pewno nie ilością bo w obu wersjach jest 8. Rama 19" jest odpowiednia dla mnie a jestem identyko jak ty tyle,że ważę cos ok. 58kg. Myślę, że w tej sytuacji odpowiedni był by zwykły level a2. Pozdrawiam pawci0kas!!

Posiadam rower lvla2 normalna wersje co prawda mozna zrobic upgrade(tarczowki) ale to bedzie koszt minimum ok 600 zl.

Bo trzeba zmienic kola jeszcze a wmiare dobre tarczowki kosztuja tak 350-400zl.

PS.Co do tego amortyzatora(XCR) to ja jezdze od miesiaca i juz mam luzy a waze 65kg.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...