Shinwkryon Napisano 22 Czerwca 2009 Napisano 22 Czerwca 2009 Witam! Niby prosta sprawa i część z Was może się śmiać ale mam problem z założeniem rogów Próbowałem odkręcić i przesunąć (zeby było miejsce na rogi) klamki od hamulców, ale śruba ani rusz. Czy wobec tego mam obciąć te pare centymetrów chwytów? A jak nie to co? Z góry dzięki za odpowiedź i proszę się nie śmiać w takich sprawach to ja jestem zielony
Skiba_TG Napisano 22 Czerwca 2009 Napisano 22 Czerwca 2009 A odkreciles wczesniej manetki? Chwyty mozesz obciac troche (ok 2cm) bo pozostala czesc na pewno Ci wystarczy (chyba ze masz ogromne lapska )
Shinwkryon Napisano 22 Czerwca 2009 Autor Napisano 22 Czerwca 2009 A odkreciles wczesniej manetki? Tak manetki też próbowałem odkręcić, ale kurczę tak to jest przykręcone że śruba ani rusz No to jednak obetnę te kilka centymetrów
Bizon Napisano 22 Czerwca 2009 Napisano 22 Czerwca 2009 Jeśli ci nie będą przeszkadzały krótsze chwyty to możesz obciąć i zamontować rogi.A jak nie to odkręcić klamki i poprzesuwać wszystko.Imbus jakaś przedłużka i spróbować -delikatnie tylko .Można psiknąć jakimś preparatem do zapieczonych śrub.Kto tak mocno zakręca śruby klamek hamulcowych .Jak będziesz zakręcał możesz na śrubę dać troszkę smaru,nawet tawot może być i dokręcić z wyczuciem nie na chama.
Shinwkryon Napisano 22 Czerwca 2009 Autor Napisano 22 Czerwca 2009 Kto tak mocno zakręca śruby klamek hamulcowych Rower mam od niedawna czyli tak mocno zakręcili w fabryce kellys'a. Dzięki za odp. Jednak będę musiał obciąć te 2 centymetry. Pozdrowienia udanych wakacji
corsarz Napisano 22 Czerwca 2009 Napisano 22 Czerwca 2009 nowy rower i tak mocno zakręcone śruby ? kolego pewnie masz jakiś krótki kluczyk imbusowy i się męczysz... proponuję klucz z dłuższym ramieniem lub jakąś przedłużkę - musi się odkręcić, nie ma bata
Shinwkryon Napisano 22 Czerwca 2009 Autor Napisano 22 Czerwca 2009 Takie mam No racja. Za długie to one nie są Pokombinuje. No jak nie odkręce to obetne.