Skocz do zawartości

[rower] Mongoose Otero Elite 2008

arturskuter

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam jestem początkujący w dziedzinie rowerów jak i na tym forumszukam roweru za ok 2400zł z tylną amortyzacją, znalazłem model:

-Mongoose Otero Elite za 2600zł w promocji, co sądzicie o tym rowerku, amorach hamulcach itp.

Prosiłbym bym takrze posiadacza tegoż rowerku o opinie o nim- plusy i minusy.

Pozdrawiam

Napisano

Tak na wstepie to witam wszystkich. To mój pierwszy post po dłuższej przerwie więc wypada jak najbardziej przywitać się - co też czynie :P. Co do wyboru roweru. Sam zachorowałem na fulla- ot tak, nigdy na takim rowerze nie jeździłem ale skoro większość fullowców raczej nie wróciłoby do hardtaila to coś w tym musi byc - tak pomyślałem i kupiłem Schwinna Rocketa. Bardzo podobny osprzęt jak w tym Otero 2008 ( róznice kosmetyczne KS-290 zamiast KS-291, XCR zamiast XCM itp ). Złożyłem go, przejechałem się kilka km i cos mi nie pasowało. Na "długi" weekend pewien sklep zrobił promocje -22% i tak za 3,5 tys stałem się włascicielem Canaana Elite na Reconie 351 i Foxie RP2... Róznica nie jest duża, jest ogromna - to przepaść pomiędzy "tanim" fullem a droższym. Każda droga czy ścieżka nagle stała się płaska... Niestety powiedzenie że biednego nie stać na tanie rzeczy w tym wypadku sprawdza się w 100%. Moja rada - dozbieraj troszkę bo wyrzucisz kasę w błoto. Tu ważna jest amortyzacja ( chyba najważniejsza ) a ona kosztuje. Rama i ogólnie waga tez... W sumie to wciąż maja jakieś wyprzedaże a skoro dali raz -22% to moze warto spróbować ponegocjować i wyrwać jakis rabat. Zeby nikt nie posądził o jakąkolwiek reklame nie podaje ani marek ani nazwy samego sklepu ( jak chcesz to pisz na priva ) - chyba że moderator pozwoli. Pozdrawiam

PS. podobno ramy Mongoosa pękają :D

Napisano