ekwador15 Napisano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2009 Witam, mam problem z tylną przerzutka. Stara z niewyjaśnionych przyczyn wkręciła się w koło i trzeba było wymienić na nową. Tu mam jednak problem, nie z samą regulacją, bo do tego jeszcze nawet nie doszedłem. Mój problem polega na tym, że przykręciłem przerzutkę do haka, jednak wózek znajduje się w dziwnym położeniu co uniemożliwia dalsze prace. Proszę o pomoc, co robię źle. Nie znam się zbytnio na rowerach, ale czasem lubię przy nich cokolwiek porobić. Poniżej podaje dwa linki ze zdjęciami mojego problemu: http://img191.imageshack.us/img191/1856/ssa42836.jpg http://img191.imageshack.us/img191/6818/ssa42837.jpg Z góry dziękuje za jakiekolwiek porady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Royalonzo21 Napisano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2009 No a jak Ty cudacznie ten łańcuch założyłeś. Najpierw powinien zmierzań do górnego kółka, później do dolnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
premier2 Napisano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2009 Źle poprowadziłeś łańcuch na wózku . Wejdź sobie na jakąś stronę z rowerami i popatrz, jak prawidłowo idzie łańcuch na wózku... np: TUTAJ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel1315 Napisano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2009 Hehe Nieźle to zrobiłeś Łańcuch od dołu najpierw idzie z tyłu kółeczka, potem idzie z przodu kółeczka i potem z tyłu kasety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ekwador15 Napisano 18 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2009 Wiem, że mądry jestem i prawidłowo to zrobiłem Mechanik ze mnie jakich mało. Teraz chyba lepiej: http://img198.imageshack.us/img198/8237/ssa42838.jpg dzieki za pomoc. teraz tylko przeczytać jak to wszystko wyregulować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...