13kisiel13 Napisano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2009 To samo co w temacie; Po jakim czasie od wrzucenia biegu manetką, łańcuch przeskakuje z zębatki na zębatkę? Czyli: Zmiana biegu manetka-czas-zmiana biegu na przerzutce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andrew Napisano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2009 u mnie pół sekundy, max 1 sek przy mocno zabrudzonej lince Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
canar Napisano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2009 czyli natychmiastowo:) u mne to samo, zestaw sram 7.0, manetki 7.0 i kaseta sram 950 i łańcuch kmc(o dziwo) i zmiana przelozen to ulamek sekundy, bardzo precyzyjny zestaw, na dodatek regulacja ostatnia jakies na pewno ponad 1000 km temu:) tylko jesli nie czyszczony napęd przez ok 300 km to zmiana staje się mniej zdecydowana co ostatnio zauważyłem:) ale zestawik polecam;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pichu Napisano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2009 U mnie tył ok 1s, niestety przód pozostawia wiele do życzenia dlatego właśnie zmieniam na SLX-a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 16 Czerwca 2009 Mod Team Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2009 u mnie jak sie czas wydłuzył o 0.5s to sie zaczłąem irytowac kombinowałem z ustawieniem tylnej zmieniarki. Ogolnie to natentychmiast sie wrzuca czyli od 0.5 do 1s czaaasem 1.5s jak cos jest nie tak. Przerzutka LX M570 manetki M570 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
13kisiel13 Napisano 16 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2009 Mam pytanie do posiadaczy Deore przy korbie. Czasami przy redukcji przelozenia nastepuje taki jakby przeskok, tzn pedaluje pedaluje i przy zmianie jest nagly przeskok z taka sila ze czasem nogi mi spadaja z pedalow. Dzieje sie tak przy zmianie biegu hna nizszy przy duzym obciazeniu zebatek tzn nagle przyspieszanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
13kisiel13 Napisano 19 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2009 ZAMYKAM! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Odi Napisano 19 Czerwca 2009 Mod Team Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2009 13kisiel13 biegów nie zmienia się pod obciążeniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 19 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2009 No, pod obciążeniem, to się raczej zmienia - bo inaczej trudno by było podjeżdżać , a nawet jak rusza z miejsca i nie zredukował na czas, to nie widzę problemu w zredukowaniu , z tego co pisze "13kisiel13" to raczej łańcuch mu przeskakuje na skutek nadmiernego zuzycia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
13kisiel13 Napisano 19 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2009 Tyle wiem, ze lancuch nie jest winny bo rower ma przebieg ok 500 km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 19 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2009 No to może łańcuch jest źle zakuty (od nowośći) , i ogniwa nie pracują ( nie chcą się zginać) - wtedy też będzie przeskakiwał pod dużym obciążeniem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 19 Czerwca 2009 Mod Team Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2009 CO do zmainy pod obciazeniem staram sie unikac ale czasami poprostu trzeba. Ja miałem taka przypdałość ze przy podjeździa na 2x3 mi nagle zacza przeskakiwac Co sie okazało to przerzutka była ten 1mm przesunieta nie tam gdzie trzeba i pod obciazeniem łańcuch przeskakiwał 3-4. przestawilem przerzutkke i znikło. A juz sie bałem ze to bebenek. Wracajac do tematu po jeździe w trosze błotnistym terenie czas reakcji tylnej zmieniarki znacznie sie wydłuzył czas na czyszczonko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xsas Napisano 25 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2009 Czas zmiany przełożenia zależy przede wszystkim od szybkości obrotowej korby oraz od wielkości zębatki na którą wchodzi łańcuch. Jak jedziesz wolno bieg zmienia się dłużej. Na małych zębatkach zmiana jest szybsza na większych wolniejsza. Na 100% zależy to też od tego czy bieg zmienisz za pomocą linki czy robi to za Ciebie sprężyna po zwolnieniu przez Ciebie linki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel1315 Napisano 25 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2009 U mnie trwa to 0.5 sek. 1 sek gdy było źle wyregulowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ABYS Napisano 21 Października 2009 Udostępnij Napisano 21 Października 2009 Witam wszystkich! Odswieżę temat, gdyż mam podobny problem. Chodzi o przerzutkę przednią FD-M510. Problem pojawia sie na podjazdach przy zmianie przełożeń z 2x3(2,1) na 1x3(2,1), łańcuch terkocze ale nie spada na najmniejszą, przednią tarczę. Śruba regulująca wychylenie wodzika przerzutki do wewnątrz jest wykręcona na max'a i przerzutka "składa się" całkowicie. Dodam tylko, że w innych sytuacjach przerzutka i łańcuch pracują płynnie i nie sprawiaja najmniejszych kłopotów. Wcześniej miałem to samo z przerzutką FD-M21. Chciałbym prosić Was o poradę na co konkretnie trzeba w takiej sytuacji zwrócić uwagę przy regulacji i montażu przerzutki. Korba Alivio 44-32-22, supp. 113mm. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Royalonzo21 Napisano 21 Października 2009 Udostępnij Napisano 21 Października 2009 No to może przerzutka jest za wysoko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.