Skocz do zawartości

[pedały] które wybrać do Mexllera Solaris i czy będą pasować ?

casion

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam was, to mój pierwszy post na tym forum . Jestem totalnym laikiem w sferze rowerów, muszę wymienić pedały i opony w moim rowerku, ale totalnie nie mam pojęcia co wybrać, do tej pory brałem to co polecał sprzedawca, a jak wiadomo oni nie zawsze są kompetentni dry.gif Nie chcę zakładać dwóch różnych tematów na temat opon i pedałów bo to nie chcę zaśmiecać forum, no ale do rzeczy biggrin.gif Więc myślałem nad czymś takim ;

pedały ;

http://www.allegro.pl/item659725086_nowe_p...duro_wys_0.html

lub

http://allegro.pl/item660721982_dartmoor_p...le_paragon.html

co do opony nie mam totalnie pojęcia ,,wymiary'' ostatnich są takie ; 26 x 2.10

moje kolejne to, czy każde pedały wejdą do mojego roweru ( Mexller Solaris ) no i czy to że przednie amortyzatory są bez ruchu nie wgniatają się nic jest normalne ? czy może trzeba coś przestawić ? Mam jeszcze pytanie odnośnie chwytów, czy każde będą pasowały na każdą kierownice ? proszę o konkretne odpowiedzi, wiem że dla niektórych odpowiedzi wydają się oczywiste, ale ja totalnie się na tym nie znam huh.gif z góry dziękuje za pomoc smile.gif

• Mod Team
Napisano

Czy twoj rower to taki ?? http://rowery.onet.pl/_i/sprzet/rowery/600/2006_11773.jpg

Takie pdeały co podałeś bardziej nadaja sie to wyczynowej jazdy w rowerach np. streetowych.

Do tego roweru wydaja mi sie nie potrzebne, jak kupiłem sobie TAKIE, sa lekkie 275g i pracują gładziutko.