3d0 Napisano 14 Czerwca 2009 Napisano 14 Czerwca 2009 Witam, Kiedyś ktoś pisał (chyba nawet na tym forum), że przerabiał tą ramę, tak aby dało się wepchnąć damper 200mm/56 (standard 190/50) co zwiększy trochę skok i pozwoli ustawić większy SAG. Sztuka polega na nawierceniu otworu 1cm niżej w mocowaniu dampera... Nie jestem jednak pewien w jakim kierunku odmierzyć te 10mm i jak to zrobić, żeby było dobrze i damper pracował tak jak powinien. Jeśli ktoś z Was się bawił w ten sposób z tą ramą to chętnie posłucham rad... ewentualnie poproszę jakiś namiar na znajomych, którzy pomyślnie przeszli ten proces:) Druga rzecz to sam damper: Fabrycznie dostałem tą ramkę z Metelem R 550x2.0 i ten damper jest dla mnie za twardy a do tego nie da się regulować SPV, które działa dobrze (aż za dobrze) i przez to damper jest nieczuły na małe nierówności. Lubię płynne i czułe zawieszenia... Pytanie czy w tej ramie da się uzyskać taki efekt lepszym damperem:P przeznaczenie to FR/DH, więc musi pracować szybko i płynnie tak jak pisałem. Zastanawiałem się nad tymi: Manitou SWINGER AIR X4 / Manitou Swinger Coil X4...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.