panzupa Napisano 13 Czerwca 2009 Napisano 13 Czerwca 2009 Witam, Mam stara kolazowke firmy Romet, model Rekord. Chcialbym ja przerobic na Single Speed i/lub Fixed Gear (mysle tu o piascie flip-flop). Mam jednak dwa powazne problemy: - nie mam warunkow do wlasnorecznego grzebania w rowerze (brak piwnicy czy innego takiego miejsca) - nie mam wiedzy na temat osprzetu dla fixow/singli. Czy mozecie polecic mi jakies miejsce, zaklad lub pojedynczego czlowieka we Wrocławiu, ktory bylby wstanie: - po pierwsze rzucic okiem i powiedziec czy z tej ramy do sie cokolwiek zrobic - po drugie podjac sie przerobienia takiego roweru - to juz oczywiscie odplatnie :-) Na uwadze mam tez kwestie kasy: chce aby to zrobic mozliwie tanio (uzywane czescie itp) poniewaz to jest / ma byc moj drugi rower do jazdy po miescie. Chce go bezstresowo przypinac i zostawiac bez opieki na mniejszy czy wiekszy okres czasu. Nie chce aby rower znalazl innego wlasciciela. BTW: jakiego rzedu to moga byc kwoty ? Z gory dzieki ;-)
mastiv Napisano 13 Czerwca 2009 Napisano 13 Czerwca 2009 http://www.alleycatwroc.pun.pl/forums.php Zapytaj się tutaj...
johndoe2 Napisano 16 Czerwca 2009 Napisano 16 Czerwca 2009 Piasta 100złk minimum jak brać novateca do tego koronki + kontra razem jakoś 30-50zł + szprychy z nyplami 40zł + obręcz 50zł + zaplatanie 50zł = około 200-300zł. Jak chcesz to daj namiar na siebie to mogę podjechać, zobaczyć twój rowerek i dać namiary co i gdzie zrobić.
panzupa Napisano 16 Czerwca 2009 Autor Napisano 16 Czerwca 2009 Witam, dzieki za odpowiedzi. Poczytalem troche forum http://www.alleycatwroc.pun.pl/forums.php i się wręciłem jeszcze bardziej ;-) Ale poki co jeszcze tam nie pytalem o nic. Ponizej zamieszczam pare zdjec tego roweru tak wiec johndoe2 mozesz odrazu rzucic okiem. Dla mnie najwiekszą niewiadomą jest suport oraz widelec i "fajka" (nie znam poprawnej nazwy, chodzi o element z drugiego zdjecia). W paru "goralach" juz grzebalem i wiem ze ogolnie maja znormalizowane wymiery elementow, jednak w tym rowerze ROMET REKORD nic sie nie orientuje i nie wiem czy latwo bedzie dostac wyzej wymienione elementy. Co do ceny kola to widziałem tez rozwiazania opierajace sie na piascie dostosowanej do tarczowek, ktore byly tansze. Co o czyms takim sadzicie? No i przede wszystkim: czy z tego roweru mozna cos zrobic? :-) Plus pare dodatkowy zdjęć: http://madriguera.org/zupa/rower/DSCF0940.JPG http://madriguera.org/zupa/rower/DSCF0950.JPG http://madriguera.org/zupa/rower/DSCF0952.JPG http://madriguera.org/zupa/rower/DSCF0953.JPG http://madriguera.org/zupa/rower/DSCF0954.JPG
bezdred Napisano 16 Czerwca 2009 Napisano 16 Czerwca 2009 Kozacki mostek:D a co do tylnej piasty to myślę, że pod wolnobieg na klej jest najtańszą opcją. powodzenia!
johndoe2 Napisano 16 Czerwca 2009 Napisano 16 Czerwca 2009 Tak naprawdę to różnica pomiędzy kołem robionym na piaście przedniej pod tarczówkę, a np miche primato to może niecałe 100zł, lepiej brać coś konkretnego za parę zł więcej, niż tańszy wynalazek. Jak chcesz to mogę spróbować pożyczyć od kolegi moje stare koło klejone jeśli chcesz zobaczyć kilka dni jak się na ostrym jeździ i się wtedy zdecydujesz. Rower za fajnie nie wygląda. ;] Daj jakieś namiary na siebie albo odezwij się na pw to się jakoś zgadamy.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.