sprytny Napisano 12 Czerwca 2009 Napisano 12 Czerwca 2009 Witam, chciałbym kupić sobie rower do AM i jak na razie znalazłem takie 3 polecone przez mojego znajomego oto i one: http://allegro.pl/item650404571_jedyny_na_...uilink_fox.html http://allegro.pl/item660155332_trek_fuel_...model_2009.html http://allegro.pl/item646712169_super_okaz..._force_2_0.html chciałbym poznać wasze opinie na temat tych trzech rowerów i dowiedzieć się który rower polecacie dodam tylko, że najbardziej, chyba mnie interesuje dobra rama która w przyszłości będzie porządną bazą do rozbudowy osprzętu w sensie ulepszania osprzętu a składać samodzielnie rower niestety nie mam czasu pozdrawiam
czarnaMAMBA Napisano 12 Czerwca 2009 Napisano 12 Czerwca 2009 Ja bym brała GTka Świetna rama z tradycjami
Sel Napisano 12 Czerwca 2009 Napisano 12 Czerwca 2009 Felt Virtue który jakby nie patrzeć zbiera bardzo pozytywne opinie, GT Force (jak wyżej rama z tradycjami) no i nowy Trek Fuel na znacznie gorszym osprzęcie ale "nowy" ;-) Jeśli nie zależy Ci na nowym rowerze wybieraj pomiędzy GT bądź Feltem.
czarnaMAMBA Napisano 12 Czerwca 2009 Napisano 12 Czerwca 2009 Jeśli bys sie decydował na GT to można wyłapać niezłe okazje z tamtego sezonu. Wystarczy poszukać w internecie albo zapraszam do Kato Ten Felt też jest milutki przyznam, ale jestem wierna mojej marce
Rulez Napisano 12 Czerwca 2009 Napisano 12 Czerwca 2009 Takie aukcje to mnie z lekka rozwalaja - facet sprzedaje jakieś ciuchy po 10 zł - a tu nagle rower za kilka tys.
sprytny Napisano 12 Czerwca 2009 Autor Napisano 12 Czerwca 2009 no dobrze, tylko, że nie napisałeś który jest najlepszy z tej trójki bo naprawdę mam ciężki orzech do zgryzienia
Rulez Napisano 13 Czerwca 2009 Napisano 13 Czerwca 2009 Jaki orzech do zgryzienia , jedna rama jest w rozm. 17", druga 19" trzecia 18.5" , więc jeśli z wyższych rozmiarów to Felt, a jeśli 17" to i tak jest tylko jeden ...
sprytny Napisano 17 Czerwca 2009 Autor Napisano 17 Czerwca 2009 no dobra zdecydowałem sie na ten GT ale chciałbym wiedzieć na co mam zwrócić uwagę przy kupowaniu używki gdzie najczęściej pojawiają sie pęknięcia ramy, lub gdzie w GT wytępują ukryte wady, jezeli występuja.... nie wiem niestety, bo trzeba ten rower dokładnie objerzeć zanim wyłoży sie kase
Sel Napisano 17 Czerwca 2009 Napisano 17 Czerwca 2009 Patrz na napęd (jak jest zajechany to nie ma "małego przebiegu"), amortyzator, luzy w łożyskach. Przebieg można też imho określić po zużyciu opon, gripów, siodełka
Rulez Napisano 17 Czerwca 2009 Napisano 17 Czerwca 2009 Niech się dejot wypowie, ma jakieś pojęcie o GT.
sprytny Napisano 17 Czerwca 2009 Autor Napisano 17 Czerwca 2009 czyli ze co? ze mam sie do niego na PM odezwac czy jak ? bo tak na prywanie to chyba na forum nie mozna
Schwefel Napisano 17 Czerwca 2009 Napisano 17 Czerwca 2009 Generalnie w fullach GT lubiały pękać Dog Bone'y i tej części radziłbym się przyjrzeć.
dejot Napisano 18 Czerwca 2009 Napisano 18 Czerwca 2009 Owszem był problem z tymi łącznikami ale w tym modelu (Force) zastąpiono je solidnymi elementami CNC o przekroju dwuteownika. Posiadam taką ramkę na zbyciu jakby co na damperze Fox Float RP23:) Co do rzeczy na które zwrócić trzeba uwagę - nie przychodzi mi nic do głowy Standardowo jak w każdej ramie - czy prosta, czy nie ma pęknięć w newralgicznych miejscach. Ramy GT Force i Sanction mają pewną cechę wrodzoną (jak się kontaktowałem z kilkoma użytkownikami) - lubią trzeszczeć przy pedałowaniu. Występuje to nawet w egzemplarzach nowych i jest spowodowane źle skręconymi hakami i/lub ubytkami smaru w elementach takich jak mocowanie haków oraz Dog Bone. Oczywiście jest to całkowicie wyleczalne (moja rama jest już z tego wyleczona).
sprytny Napisano 18 Czerwca 2009 Autor Napisano 18 Czerwca 2009 no dzieki za odp ale teraz mam kilka innych pytań jak sprwadzic czy rama jest prosta? gdzie sa i co to są mocowania haków ? i co to i gdzie jest Dog Bone ? i te trzeszczenia likwiduje sie samemu czy w serwisie ? aha no i seriws na gwarancji przeprowadza sewrwis GT, jezeli tak to czy jest takowy we Wroclawiu, czy moze sie orientujecie w tym?
Schwefel Napisano 18 Czerwca 2009 Napisano 18 Czerwca 2009 i co to i gdzie jest Dog Bone ? Tu zaznaczyłem tą część ->
Sel Napisano 18 Czerwca 2009 Napisano 18 Czerwca 2009 Trzeszczenie można pewnie i samemu jak i w serwisie w zależności od naszych umiejętności ;-) Haki są to elementy do których zazwyczaj są wkręcane przerzutki tylnie. We wrocku nie ma dystrybutora z tego co się orientuje ale są w Legnicy, Lubinie oraz Polkowicach patrz: http://www.gtbicycles.pl/index.php?p=distribution&area=2
dejot Napisano 19 Czerwca 2009 Napisano 19 Czerwca 2009 Wszystko zależy od naszych umiejętności i chęci grzebania przy rowerze. Nie potrzeba specjalnych narzędzi (najbardziej skomplikowanym narzędziem jest klucz do wkładów suportowych na wielowypust) -do demontażu haków klucz imbusowy 5 i do demontażu dog bone 4. Bardzo pomocny jest stojak serwisowy A co do tego jak określić czy rama jest prosta- wizualne określenie jest wystarczająco dokładne. Mniejsze różnice bardzo nieznacznie albo i wcale nie wpływają na jakość użytkowania.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.