LcD1K Napisano 12 Czerwca 2009 Napisano 12 Czerwca 2009 Więc tak sztyca bo tak to się chyba nazywa skrzypiała,dziwnie chodziła więc dokręciłem na maxa i teraz BARDZO cieżko chodzi i gdy ją puszcze sciąga i teraz nie wiem co mam zrobić (kumple mówią ,że miski sie zje***) ale wole was zapytac:) co mam z tym zrobić może odkrecić to poprostu? dodam jeszcze ,ze mam bez przedniego amorka:) Screen w załacznikach (Ps to nie mój rower)
LcD1K Napisano 12 Czerwca 2009 Autor Napisano 12 Czerwca 2009 chyba tak nie wiem dokladnie co to jest:)
nevermind Napisano 13 Czerwca 2009 Napisano 13 Czerwca 2009 Więc tak sztyca bo tak to się chyba nazywa skrzypiała,dziwnie chodziła więc dokręciłem na maxa i teraz BARDZO cieżko chodzi i gdy ją puszcze sciąga i teraz nie wiem co mam zrobić (kumple mówią ,że miski sie zje***) ale wole was zapytac:) co mam z tym zrobić może odkrecić to poprostu? dodam jeszcze ,ze mam bez przedniego amorka:) Screen w załacznikach (Ps to nie mój rower) Po pierwsze sztyca to po prostu kawałek rury pomiędzy siodełkiem i ramą, czyli wspornik siodła. Tobie prawdopodobnie chodzi o stery. Stery są to łożyska pomiędzy główką ramy, a rurą widelca. Jeśli masz takie stery jak na zdjęciu (z dwoma nakrętkami) to masz stery klasyczne regulowane poprzez dokręcenie lub poluzowanie dolnej nakrętki i jej zakontrowanie górną. Prawidłowo wyregulowane stery są dociągnięte do takiego momentu, że widelec nie ma luzu (trzymając hamulec ruszaj rowerem w przód i tył - nie możesz wyczuć luzu) i jednocześnie musi się obracać bez oporów. Pozdrawiam
Mod Team Puklus Napisano 13 Czerwca 2009 Mod Team Napisano 13 Czerwca 2009 Więc tak sztyca bo tak to się chyba nazywa skrzypiała,dziwnie chodziła więc dokręciłem na maxa i teraz BARDZO cieżko chodzi i gdy ją puszcze sciąga i teraz nie wiem co mam zrobić (kumple mówią ,że miski sie zje***) ale wole was zapytac:) co mam z tym zrobić może odkrecić to poprostu? dodam jeszcze ,ze mam bez przedniego amorka:) Screen w załacznikach (Ps to nie mój rower) Po piwresze nalezełao by to rozebrac. czyli odkrecicmostek (to do czego jest przykrecona kiera) widze tam zaslepke a pod nia pewnie sruba na klucz imbus 6mm. Wyviądnąć kierownicerazem z mostkiem. Rozkrecic stery i zobaczyc stan łozysk. jak jest wszystko dobrze nasmarowac złozyć, dokrecic palcami do takiego mometu zeby nie było czuć juz luzu i dokrecić wzglednie mocno kontrujaca nakretke i załozyć keorwnice. Po takim zabiegu powinno działać jak cza pod warukiem ze nie ma uszczerbku w sterach.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.